Honda V4 80's

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1271
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Honda V4 80's

Lugemata postitus Postitas isakene »

Olen Saksast toonud kaks sellist isendit. Esimene VFR 750 leidis uue omaniku aasta tagasi ja minuteada müdistab mees siiani probleemivabalt ringi.

Teine oli VF 550, mille mittetöötavana koormatäiteks odava raha eest võtsin. Kodus akut taha ühendades ja starterit proovides tegi starter käuks ja mootor oli kinni. Aga rattast keerates tagurpidi käis ringi... kiskusin küljekaane alustuseks maha ja näe - kellelgi oli õlipumpa vaja läinud... kuna aga õlipumba ülekanne oli ketiga, keris kett end ümber hammasratta ja kiilus kinni. USA ebayst sai vajaliku jupi (V2 Magna oma, sobis täiesti) $1 eest, transa läks $25 :lol: Kui mootor kokku sai, oli töökaaslane juba asjast nii huvitet, et masin vahetas omanikku, edasi jändas mootoriga tema. Käivitus tsikkel probleemideta, aga õiget häält ei hakanudki tegema, lödises kui mudapump... sai klapikaaned maha kistud ja nuputatud, lõpuks selgus tõde - ühe poole üks nukkvõll olid 180 kraadi vale, krdi lollid sakslased... :wack: ja peale veel mõningat pisiasjade korrastamist käib tsikkel senini ilusti ja omanik rahul.



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”