Perfomance'i tõstmine vene tsiklil
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Perfomance'i tõstmine vene tsiklil
Olen juba uurinud palju vene tsiklite tuunimise kohta. Kuid kõik on alles suhteliselt segane. Osa rahvast räägib ,et vene tsikleid pole ültse mõtet tuunida ,et mootor ei pea vastu. Teine osa aga räägib et on võimalik küll. Ise kaldun ka sinna-poole ,et kannatab teha. Aga täpselt tahax teada mida tasuks teha ja kui palju ,et asi mõistuse piiresse jääks ja mootorile ohtlik poleks. Konkreetseks tuunitavaks isendiks on Minsk. Küsimused Olekski järgmised:
Mida ette võtta
Sumbutiga:
Mootoriga: surveaste tõstmine, 3mas kolvirõngas, kergem väntvõll, teised laagrid ja muu selline
Õhuvõtt: milline filter tasuks panna ja kas originaal filtrit modifitseerida kuidagi saab. Enda idee oleks küljekarbile veel mõned lisa õhuavad teha kus kohas filter sees pesitseb.
Karburaator:
Veermik:
Kõikide arvamuste ja ideede eest oleksin väga tänulik.
Mida ette võtta
Sumbutiga:
Mootoriga: surveaste tõstmine, 3mas kolvirõngas, kergem väntvõll, teised laagrid ja muu selline
Õhuvõtt: milline filter tasuks panna ja kas originaal filtrit modifitseerida kuidagi saab. Enda idee oleks küljekarbile veel mõned lisa õhuavad teha kus kohas filter sees pesitseb.
Karburaator:
Veermik:
Kõikide arvamuste ja ideede eest oleksin väga tänulik.
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
Minskmoto
2T mootorist veidi:
http://minskmoto.net/soveti/21.htm
(Palun kannatust, kui link alati ei tööta - lukashenkomaa värk...)
http://minskmoto.net/soveti/21.htm
(Palun kannatust, kui link alati ei tööta - lukashenkomaa värk...)
-
Teema algataja
Re: Minskmoto
seal raagitakse performanc'ist mida pakkub krossisoitja Vladimir Turaev, ta raagib et vaga palju sellisest tuuningust voimsust ei saa (max 15 hj), kuid mootori resurss laheb suuremaks ja kytusekulu vaheneb! seal on nii palju kirjas et ei viitsi T6lkida kuigi kui ma omandaksin MInskit siis ma kindlasti teeks seda mida pakub see mees!Mix kirjutas:2T mootorist veidi:
http://minskmoto.net/soveti/21.htm
(Palun kannatust, kui link alati ei tööta - lukashenkomaa värk...)
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Minskit kannatab mingil määral teha küll. Pane cz-i karbuss(tee vastav vahejupp) ja otsi sobiv düüs. Väljalaske ava kõrgemaks(tavaliselt tehakse 4mm). Silindripea madalamaks. pane resonantskamber, minski krossikalt või vene kardilt(parem oleks muidugi ise teha sest need ei ole väga head). 1 rõngaga kolb väiksema takistuse saavutamiseks.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
terv. üksik rõngas ei kippunud seal eriti kaua vastu pidama, vähemalt vene ajal. nüüd muidugi paremad õlid, nii et mine tea? ise pole katsunud aga tean, et vingemad vennad valasid ise kergemad kolvid ja kulumise vähendamiseks treiti terasest kitsamad rõngad. peale selle aknad suuremaks (millega on muideks väga lihtne ämbrisse astuda),silindri pea,sumps jne. erilise tõmbe andis veel bensu segamine avio bensiini ja gastoor õliga. minu mäletamist mööda ei kestnud need forsitud mootorid ükski eriti kaua, mis ei tähenda et proovida ei tasu. ah jaa katsetamise värk aga vahest andis kõvasti tõmmet juurde kui karbussi vahetüki pikkust muuta ja seest läikima lihvida.
-
Teema algataja
Soovitatavalt ei tasu mootorit ainult lihtsõitudeks forssima hakata. Aga nohh... mõningad muud võimalused on vast ka! Nt: Tsikli kaalu vähendamine(porikad kergemaks, väiksemaks; üleliigne kola ära). Esirattale kitsam, taha suurem kumm(sealjuures esikummi rohkem rõhku). Rattalaagritesse vedelam määre. Kerge, õhutakistust vähendav kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] külge.
Mootori juures on vast veidi lihtsamini teostatavad ülekandearvude muutmine mootori vedaval hammakal(veits keerukam on käigukasti vedavat muuta) ja õhemate tihendite paigaldamine silindrile. Süüde korralikult kellaga paikka.
Sisse-ja väljalaskel igasuguste takistuste vähendamine(poleerimine, möllamine)- need kõik teretulnud tegevused.
head vusserdamist!
Mootori juures on vast veidi lihtsamini teostatavad ülekandearvude muutmine mootori vedaval hammakal(veits keerukam on käigukasti vedavat muuta) ja õhemate tihendite paigaldamine silindrile. Süüde korralikult kellaga paikka.
Sisse-ja väljalaskel igasuguste takistuste vähendamine(poleerimine, möllamine)- need kõik teretulnud tegevused.
head vusserdamist!
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
-
Teema algataja
ma täna natuke proovisin tsiklit. Nagu pole ammu käivitanud. Külma õhuga ikka suurt käia ei taha tuleb vaikselt teha tsiklit ja kevadet oodata et sõita saax ilusti. Ja siis on tulemust ka märgata. Plaanis on hakata tegema costum summutit. Plaanis olex võtta üks summuti. Sõelad välja. Teha veidi lühemaks, otsa keevitada uus plaat. Ja plaadi keskele auk jätta. Konkreetselt lihtsalt paun sõelteta. Kas oleks effekti...kerge vastusurve jääks...muidugi müra olex suurem aga kas liikumises ka effekti on ?
kalevlehtsalu kirjutas:ma täna natuke proovisin tsiklit. Nagu pole ammu käivitanud. Külma õhuga ikka suurt käia ei taha tuleb vaikselt teha tsiklit ja kevadet oodata et sõita saax ilusti. Ja siis on tulemust ka märgata. Plaanis on hakata tegema costum summutit. Plaanis olex võtta üks summuti. Sõelad välja. Teha veidi lühemaks, otsa keevitada uus plaat. Ja plaadi keskele auk jätta. Konkreetselt lihtsalt paun sõelteta. Kas oleks effekti...kerge vastusurve jääks...muidugi müra olex suurem aga kas liikumises ka effekti on ?
Aga miks sa nendest sõeladest tahad välja võtta.
Jäta nad ka ikka sisse.
Teistega võiks ka ju arvestada.
Ega siis Chopperidel sõelad väljas pole!
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
kalevlehtsalu kirjutas:ma täna natuke proovisin tsiklit. Nagu pole ammu käivitanud. Külma õhuga ikka suurt käia ei taha tuleb vaikselt teha tsiklit ja kevadet oodata et sõita saax ilusti. Ja siis on tulemust ka märgata. Plaanis on hakata tegema costum summutit. Plaanis olex võtta üks summuti. Sõelad välja. Teha veidi lühemaks, otsa keevitada uus plaat. Ja plaadi keskele auk jätta. Konkreetselt lihtsalt paun sõelteta. Kas oleks effekti...kerge vastusurve jääks...muidugi müra olex suurem aga kas liikumises ka effekti on ?
Sihuke tegevus jäta küll ära. Otsi parem vene minski kardi või krossika resonantskamber kui ise ei viizi tegemisega mässata.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Ma ei mõelnudti lambist sumpsi tegemist, joonise järgi loomulikult.
Palun!
http://akamai.tehnokratt.net/gems/moto/sumps.pdf
Palun!
http://akamai.tehnokratt.net/gems/moto/sumps.pdf
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.