Perfomance'i tõstmine vene tsiklil
-
Teema algataja
Soovitatavalt ei tasu mootorit ainult lihtsõitudeks forssima hakata. Aga nohh... mõningad muud võimalused on vast ka! Nt: Tsikli kaalu vähendamine(porikad kergemaks, väiksemaks; üleliigne kola ära). Esirattale kitsam, taha suurem kumm(sealjuures esikummi rohkem rõhku). Rattalaagritesse vedelam määre. Kerge, õhutakistust vähendav kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] külge.
Mootori juures on vast veidi lihtsamini teostatavad ülekandearvude muutmine mootori vedaval hammakal(veits keerukam on käigukasti vedavat muuta) ja õhemate tihendite paigaldamine silindrile. Süüde korralikult kellaga paikka.
Sisse-ja väljalaskel igasuguste takistuste vähendamine(poleerimine, möllamine)- need kõik teretulnud tegevused.
head vusserdamist!
Mootori juures on vast veidi lihtsamini teostatavad ülekandearvude muutmine mootori vedaval hammakal(veits keerukam on käigukasti vedavat muuta) ja õhemate tihendite paigaldamine silindrile. Süüde korralikult kellaga paikka.
Sisse-ja väljalaskel igasuguste takistuste vähendamine(poleerimine, möllamine)- need kõik teretulnud tegevused.
head vusserdamist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.