Tsikliga Saaremaa praamijärjekorras


Äännn
Postitusi: 260
Liitunud: 17 Mai 2010, 08:12
Tsikkel: Kawasaki KLE500

Re: Tsikliga Saaremaa praamijärjekorras

Lugemata postitus Postitas Äännn »

Rääkisin MKM Lennundus- ja merendusosakonna juhatajaga. Vedaja ja riigi (MKM) vaheline leping on avalik MKM dokumendiregistris ( http://www.mkm.ee/public/Vainamere_suur.pdf). Vedajal puudub motivatsioon, et piletitulu tema ei saa, vaid temale makstakse reiside pealt- samas saab ta ju reisijatelt söögi-joogi müügitulu. Piletitulu laekub riigikassasse. Järelikult tuleb meil meie ettepanekust, suhtlusest vedajaga informeerida ka MKM-i (Andres Lippmaa), et tulevikus oleks võimalus leping reisijatesõbralikumaks kujundada ja monopoli motiveerida korraldust parandama.

Thesaarlane, tõkkepuust saab mööda sõita. Olen seda pidanud kogu aeg tegema, kuna ei suuda oma mudru 13 või kui mitu sekundit see oligi, selle jooksul kotti toppida ja kindaid kätte jne, siis sõidangi mööda. Ja OV praamil on tõesti kapteni suva, kui ei taha, ei võta ühtki peale kütuseveokite peale. Kui leiab, et on ohtlik. OV reisid on plaanis ära märgitud ka. Ma olen ise OV-ga siiski alati peale saanud, seega mu arust nad pole liiga teinud (Hiidu sõidul).

Saatsin päringu Tallinkile, paludes neil kirjeldada mootorrataste pealelaadimise korda ja tavasid. Vastavad nv jooksul.
Kirja sisu lisaks enda ja probleemi tutvustusele on järgmine:

  1. Kas on kehtestatud eelneva check-in`i aeg?
  2. Kas mootorratastele on joonitud omaette rida (soolomootorratastele või laiem, autorea laiune); kui jah, siis kas see on märgistatud?
  3. Kas praamidele laadimisel juhendavad stividorid sõidukijuhte, kuhu ja kuidas täpselt sõiduk praamil parkida?
  4. Kas mootorrattaid laaditakse praamile nö eelisjärjekorras selles mõttes, et õigeaegselt saabunud (ja omaette järjekorras, mis tagab kaherattalistest ülevaate) mootorrattad paigutatakse enne autosid ära selleks ettenähtud paikadesse, kus mootorrattad ei võta enda alla auto kohta?
  5. Kas mootorratastele on Teie praamidel ette nähtud eraldi märgistatud alad?
    Milline dokument Teie laevadel laadimise korraldust käsitleb?
    Kas Teil on mootorrataste laadimise korra või käsitluse kohta lisada midagi, mida ma ei ole osanud küsida?

Kokkuvõte:
Uue sadamakorralduse ajal puuduvad Virtsu-Kuivastu ja Heltermaa-Rohuküla sadamates mootorratastele eraldi ootealad. Mootorratturid olid varem harjunud kokkuleppega, et tsiklid võetakse ette või vahele ja paigutatakse eelisjärjekorras või vahele kohtadesse, kus nad autode eest ruumi ei võta. Nüüd peavad mootorratturid ootama autode järjekorras, seega puudub stividoril ülevaade kui palju neid autode vahel on.
Väinamere Liinid OÜ või Saaremaa Laevakompanii - neile makstakse reiside pealt (leping riigi ja vedaja vahel), piletitulu (nii reisijad kui veokid) laekub riigikassasse. Seetõttu on reisijatel tekkinud ebameeldiv tunne, et mainitud vedaja pole nende ja nende sõidukite vedamisest huvitatud, kuna SLK-l puudub piisav motivatsioon laevade operatiivselt võimalikult täis pakkimiseks.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”