Dnepr Reinu oma

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas Rein »

8) Nii siis võtan kätte ja putitan võimaluste piirides oma vanakest ka kobedamaks. Ostsin täna tutika velje. Sain 750 rahaga. Kruvin siis uued kodarad lahti, panen tõrva vahele ja uuesti kinni. Lasen tasakaalu ka külge panna. Ja siis ratas alla. Praegu all olev esi velg viskab nii hullusti, et on amordikale alla mõra tekitanud. Siis veel lähevad uued rehvid ka peale. Teised veljed loodan veel timmimisega sirgeks saada.
Viimati muutis Rein, 13 Juun 2012, 23:53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

jukutom
Postitusi: 395
Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jukutom »

Kas timmid oma velgesid ise või kasutad abijõudu?
Ja kui ise teed,siis ole mees ja seleta,kuidas sa seda teed :?:
Ja mis tõrva sa kasutad kodarate kokkupanemisel?
Eks see KMZ velgede mure ole meil kõigil ühine.....
Ei ole olemas tigedaid inimesi, on hoopis vähe huumorit!
Kasutaja avatar

Alex
Postitusi: 438
Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
Tsikkel: Punane Roller
Asukoht: Pealinna külje all
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Alex »

ilmselt tegu siis suusatõrvaga (vanemad mehed panid autoratastele kah seda peale, et keermed ei roostetaks ja mutrid ise lahti ei tuleks)

mis liiki velg see KMZ on?

kuskil on mul vanast ajast jäänud m-72 või k-750 velg(korralik)

kas kellegil võib huvi selle vastu olla?
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka :D
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Alex kirjutas:
ilmselt tegu siis suusatõrvaga (vanemad mehed panid autoratastele kah seda peale, et keermed ei roostetaks ja mutrid ise lahti ei tuleks)
Ega see suusatõrv nüüd mutreid kinni küll ei hoidnud. Küll aga sai rattad pärast ilma gaasilõikajata alt kätte, kui suusatõrv vahel oli.
Lihtsalt vahemärkus :)

Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rein »

See jah peaaegu sama mis suusatõrv, aga natuke kaasajastatud, on aerosool pudelisse pakitud. Panen sellepärast, et kinni ei roostetaks, et hiljem oleks võimalik üle pingu´tada, ja vajadusel õgvendada. Seda rihtimist olen harjutanud nats jalgrataste peal, on pehmemad veljed, veits lihtsam alustuseks :P. Töö käib mii, et kui olen kõik tõrvaga üle teinud, ja vastu velge kodarad tõmmanud, panen ratta kuhugi hargi vahele võlli pidi ja tõmban ringi käima, ja siis vaatan kuhu poole viskab ja siis vastavalt sellele, kas tõmban peale, või annan järgi kodarast. Lisaks külg viskamisele peab jälgima ka seda, et munaks ei venita. Ah jaaa, kodara peade tagant viilin 4,0 se saeketi viiliga need valamise randid maha. Need järavad muidu õite mõnusalt seda alumiiniumist kodara pesa. Kui rummu kodarapesad tuksis, siis peab seibid alla panema. See käib siis nii, et võtad ¤ 5 se seibi, paned suurema mutri peale, siis võtad ühe kuuli, paned selle seipi peale, ja siis haamriga nätaki, ja seib on koonuses, siis seib kodarale kaela, ja rattakülge. Vot selline lugu sai. Millal reaalselt töö kallale asun ei tea, aga enne kevadet tahan ära teha.
Kasutaja avatar

jukutom
Postitusi: 395
Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jukutom »

Rein kirjutas:
Ah jaaa, kodara peade tagant viilin 4,0 se saeketi viiliga need valamise randid maha.
:?:
Olen vaid korra ise kodaraid vahetanud ja sedagi 23 aastat tagasi Pärnu servas Jänesseljal tee ääres ja seepärast vist ei mäleta,et mingi serv oleks võinud kodaratel olla,mida veel viilida saaks.Ehk tahad sellestki pikemalt pajatada?
Ei ole olemas tigedaid inimesi, on hoopis vähe huumorit!
Kasutaja avatar

jukutom
Postitusi: 395
Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jukutom »

Alex kirjutas:
mis liiki velg see KMZ on?
KMZ=Kijevskij MotoZavod :wink:
Ehk siis teisisõnu- su M-72 või K-750 velg ongi KMZ toodang.
Ei ole olemas tigedaid inimesi, on hoopis vähe huumorit!

Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rein »

Vaata kodaral jooksevad kahelt poolt vulurandid, ja kui pea on lapikuks pressitud, seal on kummagil pool kodarat sellise millimeetrikõrgused naksid. Need on vaja maha võtta, et kodara pea oleks ilusasti koonuses. Kui kodarad on nats järgi andnud, või korviga sõites veits väntsutab ratast, siis need närivadki rummu. Ja rikuvad kodara pesad ära.

coronius

Lugemata postitus Postitas coronius »

tõrva asemel soovitaksin vaskmääret. On küll natuke kallim, aga pärast tulevad kodarad vajadusel uuesti lahti ka.

Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rein »

Mõtted olid head, aga läks nagu alati :P. Ei saandki miskit vahele.
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

Grafiitmääre sobib kah.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

ints0000 kirjutas:
Grafiitmääre sobib kah.
See mögin tuleb küll ära unustada, kui tegemist on ilmastiku käes olevate keermesliidetega, ainult vanal vene ajal arvati, et on hea rattamutreid määrida enne kokkupanekut... Kõlbab ta ainult mõnedele kinnistele liidetele, kuna ta koostises oleva tavoti elik solidooli ilmastikukindlus on peaaegu olematu ning vähegi keemiat õppinud inimene saab kergesti nuputada, milliseid keemilisi ühendeid süsinik ehk grafiit, teras ja tänavatel lenduv kraam omavahel võivad moodustada. Suusatõrv on mitte väga nõudlikule mehaanikule päris hea vahend, kuna on pikka aega püsiv, ning muudab keermesliite hermeetiliseks ja niiskuskindlaks ja ise ta terasega ei reageeri. Ja siis tulevad muidugi juba erivahendid... juba eelpooltoodud vaskmääre on keerme kaitsmiseks hea, kui aga vaja ka kaitset lahtiloksumise vastu, soovitan mõnd pehmemat keermeliimi.

Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas Rein »

Kuramuse värk nüüd küll, jaman juba jupp aega ja ei saa paremat silindrit tööle. Sügisel kooles kuidagi sõidupealt ära ja kogu lugu. Ei muutunud jõuetuks, ega miskit, järsku oli plörr ja vaga. Võtsin täna silindri maha, ei mingeid kriipse-kraapse. Homme, või kunagi, kui saan, mõõdan silindris surved ära, panen klapivahed kaliibriga paika ja vahetan karpad ringi. Süüte värk on korras, vasak ja parem juhe omavahel ringi tõstetud ja käib ikka ainult vasak poolne. Sama asi ka küünlaga tehtud. Pöidlaga survet katsudes on ikka olemas küll, kuid karteris ka tundub väheke suur olema see surve. Küünal jääb peale mõningast tiksumist märjaks. Lasin ka otse karpast piduri puhastust silindrisse, kuid ei hakanud ka siis käima. Et kas klappidega jama, või lihtsalt hõredaks kulunud. Rõngaste lukud olid ka kõik ilusasti erinevates kohtades.


Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas Rein »

EI saa ikka käima, klapid regullitud, teine karpa, korraks algul teeb häält ja siis jääb vakka. Surve ilusasti 7, nagu olema peab silindris.

Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas miilits »

Rein, kas oled kindel, et masina süütepool on parimas korras või peksab kuskilt üle, minu kogemus on näidanud, et need on ühed parajad jurad, kord oli võimalus mitmeid uusi kontrollida ja neist ainult üks või kaks olid normaalsed (teistel oli säde küll olemas, kuid ei andnud vastava tugevusega sädet välja), see on muidugi "kohvipaksu" pealt ennustamine. :bsmile:

Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas miilits »

miilits kirjutas:

Rein, kas oled kindel, et masina süütepool on parimas korras või peksab kuskilt üle, minu kogemus on näidanud, et need on ühed parajad jurad, kord oli võimalus mitmeid uusi kontrollida ja neist ainult üks või kaks olid normaalsed (teistel oli säde küll olemas, kuid ei andnud vastava tugevusega sädet välja), see on muidugi "kohvipaksu" pealt ennustamine. :bsmile:

Kontrollimiseks tuleks süütepool "pukki" panna ja seal näeb ära kui pikk ja "võimas" surakas on.


Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas Rein »

Eks vaatan süüte uuesti üle, aga parema poole juhe annab ilusasti peale. On poole ka vahetus fondist, kuigi süüdet ei usu, eile hakkas korraks isegi käima parem poolne.


Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas Rein »

Viskas siibrisse, lähen homme Põlvasse ja varustan ennast hunniku juppidega. Esmalt elektrooniline süüde jne...


dudikov
Postitusi: 72
Liitunud: 04 Mai 2010, 12:34
Tsikkel: dnepr,ktm

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas dudikov »

kui minu rattal parem jamama hakkab on see esmane märk tühjenevast akust.Tiba laadimist ja mure kadunud.Kus siin loogika on vot ei tea.


Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas Rein »

Aku on jah kehvem, kuid kodus töristades olen käianud teda ka laadija-täkk järel ja ka auto aku pealt. Esmaselt kahtlustasin ka ise surnud akut, kuid nüüd hästi ei usu. Aga kui elektron süüde peal, käib sama sitasti, siis võtan ette juhtmed ja ühendused akust kontaktideni. Koolemine toimus täisesti tavalise rahuliku sõidu ajal. Ca 15 kiltsa oli juba liigutud, kui jama pihta hakkas.


dudikov
Postitusi: 72
Liitunud: 04 Mai 2010, 12:34
Tsikkel: dnepr,ktm

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas dudikov »

Aga pane küünla vahe väiksemaks,kas siis ei muutu midagi.


Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas Rein »

Tõstan mittekäiva märja küünla vasaku silindri peale, varbaotsaga vänta ja tiksub. Juhtmed on ka ringi tõstetud, ikka täpselt sama teema. Doonor süütemäng on juba peal, ikka ei miskit. Et süüte pudinates kindel olla, panen elektroonse.


Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas Rein »

Ainuke teema siis veel see, et panna vool otse süütepooli tulema, samas, kui ainult vasaku silindriga käib, siis ka laadimine oli miskit 13 kuga. Järsku on miskine ühendus kehva.


Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas Rein »

Uus aku peale ja roovima, käis korraks isegi parem poolne silinder, aga vasak oli vait. Panin siis elektron süüte peale ja ikka ei miskit. Vana karpa tagasi ja jälle käis korraks. Regulisin klapid 0,07 pealt 1 peale, ikka sama teema, mingi 5 sekundit käib ja siis jääb vakka. Uue karpaga käis isegi sutsu kauem, kuid käimine oli selline "nõrk". Lammutan veel karpa laiali ja torgin, puhun läbi. Ujuki tasapinna ka kontrollin veelkord üle. Arvuliselt ei mäleta, kuid nii silma järgi panen paika. Avastasin ühe suhteliselt sita asja veel. Vesi oli ilmselt mööda spido trossi käigukasti jooksnud ja too kuramus külmes talvel lõhki. Kasti tegemine ka nüüd veel ees.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas 426f »

jah vesi voolab mööda spido trossi käigukasti,mu omal tross puudus ja augu ees oli shampuse pudeli kork,vesi voolas mööda trosse karpadesse ka,pidevalt oli ilge kepp mootori töötamisega,vesi jälle karpas peale vihma ja ei töödanud üks silinder

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas Rein »

Vot kurat, seda nuputasingi kevadel, et kus kuradi kohast see vesi sinna saanud on, isegi gaasisiibrikambris oli vett. Muidugi, mööda gaasitrosse. Kuivailma massin :)

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas 426f »

talveks seisma jättes tuleks karpal alt kruvid ära keerata sest vesi voolab ujuki kambrisse ja jäätub ära ja ujuk läheb mõlki

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas Rein »

Plast ujukid. Aga kuna mul hakkas ta sügisel juperdama selle käimisega, siis jätsingi talveks põõsa alla, muidu koguaeg kuivas olnud.


skulptor
Postitusi: 287
Liitunud: 27 Dets 2009, 18:17
Asukoht: Tallinn, Nõmme, laanemaa, Seira

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas skulptor »

Minu Dnepril olid koik samad jamad. Moned asjad on niimoodi. Ju see siis on selline asjandus.


Teema algataja
Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepr Reinu oma

Lugemata postitus Postitas Rein »

Elu on muidu liiga lihtne, selleks peabki üks Dnepr hoovinurgas olema :P

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”