Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest


gen

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus Postitas gen »

Mina kasutan autol Osrami halogeen pirni(H4 55/60W) NIGHT BREAKER PLUSse(90%rohkem valgust lubati).Esimene kord mõtlesin proovida ja kui vihma märjal asfaldil avastasin et udutulesid polnud vaja põlema panna,siis see mulle sobis.Masina esine nüüd valgem kui standard pirniga,kuid miinuseks on et neid tuleb poole aasta tagant vahetada.
Kasutan sama pirni ka oma mopeedil ja olen rahul.Kuigi võimalusel proovin Xenoni ka ära,sest kasutatava 35w juures annab ta rohkem valgust kui halogeen pirn.

Muidugi xenoni valikul tuleb arvestada valgus spektrit.Nimelt ühes loetud artiklis oli ilusti määratletud:4000k juures on valgus nagu"ergav kõrbepäike"(kollakas toon) ja 8000k juures nagu"alpinisti keskpäev"(sinakas toon).Olgu öeldud et sinakat tooni neelab vihma märg tee paremini.
Samas kui xenon pirn paigaldada halogeen pirni tulesse,muutub teele näidatav valgusvihk(auto puhul hakkab vastu sõitjaid pimestama),sest nendes pirnides paiknevad hõõgniidid eri kaugustel.See pärast ei lubata xenonit halogeen tules kasutada.

Kui aga leian sobiva tule proovin kindlasti ka Xenoni ära.

Väga oluline on muidugi tuleklaasi seisukord.Olen näinud paljusid autosid mille tuleklaasid on harjadega autopesulates jäädavalt rikutud.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”