Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Kasutaja avatar

Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

Erkki kirjutas:
DGAF kirjutas:

Väga hea info :bsmile:

Aga kirjutasid, et ka tuled peavad olema nagu originaalis - kas siis ei tohigi esituld asendada vaid plaadiga?

Minu tsiklil tulesid igaljuhul küljes ei olnud ja julgelt üle poolte rataste olid rinkagondlites.

Psaiko kirjutas:

Kõikidele C-klass(Hobby) soovijatele teadmiseks, et selle klassi laiem mõte on nn. tänavaklass (st. tsikkel on selline nagu see oli ostes kaubandusvõrgust. (lubatud asendada "after market" toodetega: siduri ja piduriheeblid, juhtrauad koos kinnitustega, jalarauad, summuti; eemaldatud võivad olla suunatuled ja reg.nr. alus ning voolundid, kuid väljanägemine peab olema selline nagu see on kaubadusvõrgust ostes k.a. tuled) ning lisaks saavad selles klassis tulla ja proovida ringrajasõitu nn. moditfitseeritud, tuunitud, arendatud jne. tsiklitega sõitjad, kes peavad arvestama, et ilmselt järgmisel hooajal (hetkest kui nad esimest korda rajale tulid oma tuumapüssiga) peavad liikuma Rookie klassi.

Ma ei näe küll põhjust neid tuumapüsse rookise kohe tõugata. C-klassis nii kui nii keegi sõita ei oska, (kaasa arvatud mina :D ) et neid tuumarakendusi ja nende potensiaali ära suudetaks kasutada.
Ma ei taha uskuda, et kui mul oleks powercommanderid, quickshifterid ja ratas kaaluks 172 kilo tühjalt, et mu ringiaeg 6,5 sekundit kukuks :P sest oleme ausad, stock rattad olenemata kubatuurist on piisavalt võimasad, et neist algajal rinkamaiasmokal jõud üle ei käi ja resurss mis stock rattal on jääb 99,9% sõitjatest kasutamata.

Ma kirjutan hetkel puhtalt enda kogemusest mille ma eelmisel hooajal C-klassi sõites sain ja ma võin jumala rahuga öelda, et selles klassis oleneb enamus ikkagi sõitjast (on muidugi ka erandeid nt: 250cc rattaga sõitjad)

PS. Rehvisoojad võiks olla lubatud, muidu on esimesed 6 ringi nendest 11´st olenemata rehvist suhteliselt libedad ja sõidud võiks 15 minuti asemel 20 õi 25 minutit olla

Rajal näeme :bsmile:

Psaiko kirjutas:

lisaks saavad selles klassis tulla ja proovida ringrajasõitu nn. moditfitseeritud, tuunitud, arendatud jne. tsiklitega sõitjad, kes peavad arvestama, et ilmselt järgmisel hooajal (hetkest kui nad esimest korda rajale tulid oma tuumapüssiga) peavad liikuma Rookie klassi.

Kohe ei lükatagi, lubatakse aastake max kaks olenevalt tulemustest ja sõitja arengust proovida kätt C-klassis aga tuumapüsside omanikud (kes soovivad oma ratast tuunida selliselt, et neil oleks võimsuse, või pidurduse või kiirema käiguvahetuse "quick sihfter", täispikk sportsummutid jne) lisamisega eeliseid teiste sõitjate ees liigutatakse üsna pea Rookie (ingl.k. "algaja") klassi.

Või siis ka need kes soovivad rehvisoojendajaid kasutada või rohkem sõiduaega :P

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”