Aprilia Tuono
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia Tuono
Mida tähendab kui peale süüte sisse keeramist kiirusenäidiku kõrvale ilmuvad mõneks sekundiks tähed "ST"?
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono
There is a menu under "Settings" where you can store your tyre pressures and suspension setup. (Useful for us with Alzheimer light) I.e track setup, just a way to keep it memorized instead of writing it down on a note....
When you start your bike you can, under a period of 10?-20? seconds, retrieve this info during the time "S-T" is shown in the cluster by pressing the menu button (left handlebar switch gear, front), instead of going all the way through the menu system.
It's kind of "over done" if you ask me..
S for suspension T for Tyre
allikas http://www.apriliaforum.com
Re: Aprilia Tuono
Tere taas. Nüüd siis küsimus pisut tõsisemal teemal.
Nimelt tundub mulle, et masinal (2003.a Tuono) õlitase tõuseb. Kui vaatan sõidust tulles õlinivood, on see paar sentimeetrit üle maksimumi. Õli ise aga lõhnab kergelt bensiini järele. Kuidas saab bensiin aga pritsega rattal õli sisse...?
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono
silindrite
Sasskin kirjutas:Tere taas. Nüüd siis küsimus pisut tõsisemal teemal.
Nimelt tundub mulle, et masinal (2003.a Tuono) õlitase tõuseb. Kui vaatan sõidust tulles õlinivood, on see paar sentimeetrit üle maksimumi. Õli ise aga lõhnab kergelt bensiini järele. Kuidas saab bensiin aga pritsega rattal õli sisse...?
Silindrite kompressioone oled mõõtnud? Võib lekkida läbi kolvirõngaste karterisse kui asi päris hõre on (silinder või kolb juba vigased äkki). Samas peaks V2-l see mootoritöös ju selgelt kuulda olema kui nt 1-s silindris suur osa kütusest põlemata jääb ja läbi rõngaste alla läheb... A ju on ehk ikka mingi kergem lihtsam odavam põhjustaja ehk.
Misiganes seda põhjustab, pead uurima välja enne kui selle bensiiniseguse õliga sõitma uuesti lähed.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Aprilia Tuono
Ma suht võhik mootorite suhtes, aga kuidas sa seda õli nuusutad? Õlipaagi kork on nii lähedal mootorile, et see lõhn võib enda paranoia olla äkki? Või lekib kuskilt paagi alt ja nõrgub piki külge õlipaagi juurde?
Ja kui ma nüüd väga ei eksi, siis selle ratta õlitaset vaadatakse sedasi, et peale mõnekümnekilomeetrist sõitu lased seista mingi 5 minutit, siis on see näit kõige täpsem.
Re: Aprilia Tuono
Sasskin kirjutas:Tere taas. Nüüd siis küsimus pisut tõsisemal teemal.
Nimelt tundub mulle, et masinal (2003.a Tuono) õlitase tõuseb. Kui vaatan sõidust tulles õlinivood, on see paar sentimeetrit üle maksimumi. Õli ise aga lõhnab kergelt bensiini järele. Kuidas saab bensiin aga pritsega rattal õli sisse...?
Tuonol vaadatakse õlitaset sooja mootoriga, kui valad külma mootoriga max. peale siis sõites on see kindlalt üle maxi, vaata õlitaset külma mootoriga ja siis lase mootor soojaks ning vaata uuesti, soojaga peaks olema min. max. vahel. Õli vahetan iga 5000km järel ja 2500km valan natuke juurde kuna millegipärast on selleks ajaks õlitase vähenenud.
Re: Aprilia Tuono
Sain enda ratta "silinder kadus tagant" probleemi lahendatud - Reimps oli "unustanud" tema antud summutisse traatidega kinni seotud mängukaru vms
Igatahes kui see tropp summutist välja sai, siis nüüd peale seda on ratas minu jaoks täiesti teine loom - natukene gaasi keerata ja tagarattasse
Re: Aprilia Tuono
marko233 kirjutas:Sain enda ratta "silinder kadus tagant" probleemi lahendatud - Reimps oli "unustanud" tema antud summutisse traatidega kinni seotud mängukaru vms
Igatahes kui see tropp summutist välja sai, siis nüüd peale seda on ratas minu jaoks täiesti teine loom - natukene gaasi keerata ja tagarattasse
Sellist lahendust poleks küll osanud oodata.
Re: Aprilia Tuono
P2ris s**t
Ma juba aiman, kuskohast see asi sinna summi sattus - asi oli mul kabinetis aastajagu, laua all ja nagu eeskujulikus kollektiivis ikka, siis me toanaabritega keerame omavahel humoorikat sitta pidevalt. Eks see karikas l2ks must nyyd mooda
Igastahes peab vist paari seersandiga r22kima
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Aprilia Tuono
Küsimus teistele Tuono-p***:
Linnaliikluses väga hullult pähe andes libiseks sidur nagu veits läbi. Alguses kahtlustasin oma kärbeskaalu - et ratas käib lihtsalt all ringi, aga tegelikult seda ma ei usu. Kahtlustan nüüd õli. Mis õliga sõidate ja soovitate?
Küsimus just selle mõttega, et sidur ei saa olla (nii) kulunud, et libiseks, pigem on õli s**t. Nokka tõstab siiani edukalt, aga just 7-8000 pöörde pealt käike lapates libiseks nagu läbi. Noh, tüüpiline võidusõidumoment
Või on mingi maagiline õlilisand olemas?
Ratta läbisõit 27000+, õlivahetused õigeaegselt tehtud ehk siis 5000-7500 km tagant. Manual käsib 7500 pealt vahetada, muide.
Mul tuleb selle aasta teine õlivahetus juba vaikselt peale niikuinii.. Eelmine aasta sai mingi Motuli rohelist värvi überõliga sõidetud, 5100 (või oli 7100?) oli vist mingi maagiline number ka potsikul. Ei mäleta, et oleks niimoodi tunda andnud. See aasta on sees õli.., umm, piinlik tunnistadagi, aga ma ei tea, sest Mihkel Bikepointis vahetas kevadel (olin ise veits laisk ja tahtsin ka bossina end tunda). Ma Mihkli valikus ei kahtle, aga ehk on mõni veel parem õli?
Re: Aprilia Tuono
5100 nüüd küll mingi überõli ei ole
Tavaline hea poolsünt.
reimps kirjutas:Motuli rohelist värvi mingi überõliga sõidetud, 5100 oli vist mingi maagiline number ka potsikul.
Re: Aprilia Tuono
Kas pead silmas mootoriõli? Sellisel juhul tehase poolt soovitatud õli on Agip 15W-50W. Kuna ise rattaostu hetkel sellele õlile jaole ei saanud, ostsin Castroli täissünt 10W-50W.
P.S "linnaliikluses hullult pähe annad?" Kas ühest populaarsest teemast midagi ei õppinud? Yerba, palun noomi Reimpsi !
Re: Aprilia Tuono
Nu Agipi soovitab tehas (üpris ranges toonis) kah, ma arvan, et see mul sees ongi. Poh, peab vist hakkama kirja panema, mis sodi ma sinna sisse valan. See Motuli roheline oli ka täitsa äge, pole mul aimugi, kui über ta päris maailmas on. Toimis edukalt, terve suve sai selle õliga ringi lastud, vist 2 õlivahetust vähemalt.
Motuli 15w-50 poolsünt pole mind ei Apriliate ega vana gixxeriga alt vedanud, seda ma tean; teiste õlide efekt pole nagu meelde jäänud. Castrol hakkas aga libisema, kui ma nüüd väga hästi meenutan, (NB! pead ei julge anda).
Re: Aprilia Tuono
Sama siin.Rattaks 2004 aasta tuono.Hetkel kasutan Motul 5100 õli.Jama hakkas juba eelmine aasta kui sees oli veel Motorexi õli.Käisin platsipeal paugutamas ja ühel hetkel sidurit järsemalt lahti lastes kadus vedu ära.Mõtlesin et ongi puuks.Vähe aega seisis ja hakkas jälle toimima.Peale seda ainult põhja gaasiga libiseb.1-2 käiguga nokka tõstab.Kolmandaga oo paelt siduriga kaasa aidates enam ei tõsta.Kiirusel 240 plus on ka kuulda kuidas üle käib.Plaanis vahetada kogu siduri mäng ja Agip õli. PS. Otsin hea hinnaga vastupidavat siduri komplekti.Ette tänades.
Re: Aprilia Tuono
reimps kirjutas:Küsimus teistele Tuono-p***:
Linnaliikluses väga hullult pähe andes libiseks sidur nagu veits läbi. Alguses kahtlustasin oma kärbeskaalu - et ratas käib lihtsalt all ringi, aga tegelikult seda ma ei usu. Kahtlustan nüüd õli. Mis õliga sõidate ja soovitate?
Küsimus just selle mõttega, et sidur ei saa olla (nii) kulunud, et libiseks, pigem on õli s***. Nokka tõstab siiani edukalt, aga just 7-8000 pöörde pealt käike lapates libiseks nagu läbi. Noh, tüüpiline võidusõidumoment
Või on mingi maagiline õlilisand olemas?Ratta läbisõit 27000+, õlivahetused õigeaegselt tehtud ehk siis 5000-7500 km tagant. Manual käsib 7500 pealt vahetada, muide.
Mul tuleb selle aasta teine õlivahetus juba vaikselt peale niikuinii.. Eelmine aasta sai mingi Motuli rohelist värvi überõliga sõidetud, 5100 (või oli 7100?) oli vist mingi maagiline number ka potsikul. Ei mäleta, et oleks niimoodi tunda andnud. See aasta on sees õli.., umm, piinlik tunnistadagi, aga ma ei tea, sest Mihkel Bikepointis vahetas kevadel (olin ise veits laisk ja tahtsin ka bossina end tunda). Ma Mihkli valikus ei kahtle, aga ehk on mõni veel parem õli?
Õli vahetusel ei saa kedagi usaldada ega uskuda, vaheta ise ja pane tehase soovitatud õli, ise kasutan ainult Agip 15w-50 ja vahetan iga 5k tagant, õnneks nüüd müüakse ka Soomes seda
Re: Aprilia Tuono
mart76 kirjutas:PS. Otsin hea hinnaga vastupidavat siduri komplekti.Ette tänades.
Mul nii s**t seis pole
Aga soovitatakse seda komplekti: Barnetti überreissing sett. Mõlgutan siin sama mõtet, aga veel pole paanikaks põhjust (sülitasin üle vasaku õla ära).
Re: Aprilia Tuono
Kas Aprilia tehas pole teinud korralikku diagnostika seadet või ei raatsi Aprilia maaletooja seda osta, praegu jääb küll selline mulje, et Aprilia on mõeldud ühekordseks kasutamiseks, sest, kui mingi pistik hakkab streikima siis ongi kõik selle tsikliga?!
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia Tuono
Õlide kohta olen ka ise igasugu hirmujutte kuulnud. Sellepärast kasutan enda 2006 aasta Tuonos (Ls.8900km) ainult Agip õlisid. Jama on ainult selles, et Eestist pole tavaliselt seda saada. Õnneks on Soome.
Ei hakka uut teemat tegema, aga hoiatuseks teistele Aprilia omanikele ja mitte ainult hoiatuseks, vaid ka riisiveskite omanike tuju tõstmiseks kirjutan elektrilise juhtumi.
Kevadel peale jahutusvedeliku vahetamist (ma ei kujuta ette, kas see sai sellest olla, aga mida iganes) tekkis "kellade" alla udu. Kuna see käis pinda, siis kiskusin kellad lahti, kuivatasin ära, töötlesin uduvastase ainega ja panin kokku tagasi. Siis algas Pokerrun Kes käisid üritusel teavad, kui suured raheterad alla sadasid. Mõtlesin kohe sellele mida siit foorumist vesi-Aprilia kuulnud olen ja olin rõõmus, et mul on kõik hästi. Siis aga tekkis esimene häda. Kõigepealt loobus toimimast nn. kompuutri lüliti(nupp lenksul) Nullis koguaeg odo ära. Koju jõudes lasin nupu õhuga kuivaks. Olles juba siis veidi hell niiskuse suhtes, kiskusin kellad uuesti lahti ja tihendasin võimalikult korralikult kellaploki ära. Aga nagu ka veekindlate kelladega on lood, nii oli ka Tuono kelladega, et vee sisse lasi, aga välja enam mitte. Ühel kenal päikesepaistelisel suvepäeval lakkas töötamast uuesti kompuutri nupp ja ka displeil oleva valgustus (ainult see valgus, mis valgustab dispeid), kõik muud ledid viled töötasid. Lammutasin kellad uuesti algosadeks ja avastasin, et skeem on alt osast täiesti roheline ja ära oksüdeerunud. Puhastasin mis ma puhastasin, aga asja sellest enam ei saanud. Lõpuks sain tahokast ka jagu. Hetkel on siis näha ainult kiirus, mootori töö temp ja kilomeetrid mida nullida ei ole võimalik. Samuti ei saa kella õigeks, ega kasutada ühtegi funktsiooni mis vajavad lenksul olevat nuppu. Paari päeva jooksul olen täheldanud veel, et alati ei saa ka motikat käima. Ette tulev Service kiri ja punane hüüumärk põleb.
Re: Aprilia Tuono
Mu omal on ka iga kevad olnud spidakal all nurgas vähe niiskust sees aga nagu õiged tsikliilmad tulevad siis enam niiskust sinna ei teki ja kuidas ei ole eestis agipi õli, seda saad apriliast ja määrdekeskusest, ma lasin ise alati eestis õli tuua aga õnneks hakkas eelmine aasta all right ka agipi tooteid müüma
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia Tuono
Tuono kirjutas:Mu omal on ka iga kevad olnud spidakal all nurgas vähe niiskust sees aga nagu õiged tsikliilmad tulevad siis enam niiskust sinna ei teki ja kuidas ei ole eestis agipi õli, seda saad apriliast ja määrdekeskusest, ma lasin ise alati eestis õli tuua aga õnneks hakkas eelmine aasta all right ka agipi tooteid müüma
Heh. Määrdekeskusest sain möödunud aastal kobapeale viimased pudelid. Selle aasta mais määrdekeskuses seda õli ei olnud. Pidid tellima, aga aega läks siis vähemnalt 1 kuu. Kui ütlesin, et otsin siis edasi, soovisid nad et annaksin neile teada kui kuskilt mijalt saan, siis nad ei telli Pässas Aprilia ei tegele enam selle õliga, on vaid Castrol ja AllRight tellibki selle Soomest ja nii ma oma Agipi lõpuks kätte sain.. Ühesõnaga Soomest saab! Igaljuhul kui järgmisel korral ka Eestis selle õliga selline keberniit on, siis läheb Castrol sisse. Kõik eelmised rattad sellega sõitnud ja kõik on olnud väga brooo.
Tuonole tellisin usast uued kellad ära ja enam neid ise tuunima ei hakka
Re: Aprilia Tuono
Dr. Neeme ütles kevadel motoexotical, et Castroliga ei pidanud sidur libisema hakkama, küll aga pidi olema palju juhuseid teiste õlidega. Ei tea mina kas müügitaktika või mitte, aga siiamaani Castroliga probleeme pole mul olnud.
Re: Aprilia Tuono
renxx9 kirjutas:Tuono kirjutas:Mu omal on ka iga kevad olnud spidakal all nurgas vähe niiskust sees aga nagu õiged tsikliilmad tulevad siis enam niiskust sinna ei teki ja kuidas ei ole eestis agipi õli, seda saad apriliast ja määrdekeskusest, ma lasin ise alati eestis õli tuua aga õnneks hakkas eelmine aasta all right ka agipi tooteid müüma
Heh. Määrdekeskusest sain möödunud aastal kobapeale viimased pudelid. Selle aasta mais määrdekeskuses seda õli ei olnud. Pidid tellima, aga aega läks siis vähemnalt 1 kuu. Kui ütlesin, et otsin siis edasi, soovisid nad et annaksin neile teada kui kuskilt mijalt saan, siis nad ei telli Pässas Aprilia ei tegele enam selle õliga, on vaid Castrol ja AllRight tellibki selle Soomest ja nii ma oma Agipi lõpuks kätte sain.. Ühesõnaga Soomest saab! Igaljuhul kui järgmisel korral ka Eestis selle õliga selline keberniit on, siis läheb Castrol sisse. Kõik eelmised rattad sellega sõitnud ja kõik on olnud väga brooo.
Tuonole tellisin usast uued kellad ära ja enam neid ise tuunima ei hakka
Kuna õde tuli paar päeva tagasi Soome siis lasin tal 1l agipi tuua määrdekeskusest ja oli kohapeal olemas.
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia Tuono
Tuono kirjutas:renxx9 kirjutas:Tuono kirjutas:Mu omal on ka iga kevad olnud spidakal all nurgas vähe niiskust sees aga nagu õiged tsikliilmad tulevad siis enam niiskust sinna ei teki ja kuidas ei ole eestis agipi õli, seda saad apriliast ja määrdekeskusest, ma lasin ise alati eestis õli tuua aga õnneks hakkas eelmine aasta all right ka agipi tooteid müüma
Heh. Määrdekeskusest sain möödunud aastal kobapeale viimased pudelid. Selle aasta mais määrdekeskuses seda õli ei olnud. Pidid tellima, aga aega läks siis vähemnalt 1 kuu. Kui ütlesin, et otsin siis edasi, soovisid nad et annaksin neile teada kui kuskilt mijalt saan, siis nad ei telli Pässas Aprilia ei tegele enam selle õliga, on vaid Castrol ja AllRight tellibki selle Soomest ja nii ma oma Agipi lõpuks kätte sain.. Ühesõnaga Soomest saab! Igaljuhul kui järgmisel korral ka Eestis selle õliga selline keberniit on, siis läheb Castrol sisse. Kõik eelmised rattad sellega sõitnud ja kõik on olnud väga brooo.
Tuonole tellisin usast uued kellad ära ja enam neid ise tuunima ei hakkaKuna õde tuli paar päeva tagasi Soome siis lasin tal 1l agipi tuua määrdekeskusest ja oli kohapeal olemas.
Peab siis kaema minema ja varusid täiendama. Samas oli seal mai alguses ka kaks liitrit olemas, mina neid ära ei ostnud kuna tahtsin neli saada.
Re: Aprilia Tuono
Kui all on Castroli 10-50 ning kui tekib vajaduse juurde lisamiseks, kas äkki panna peale siis Agip`t või pigem jääda Castroli juurde ning uuel õlivahetusel alles marki vahetada?
Re: Aprilia Tuono
marko233 kirjutas:Kui all on Castroli 10-50 ning kui tekib vajaduse juurde lisamiseks, kas äkki panna peale siis Agip`t või pigem jääda Castroli juurde ning uuel õlivahetusel alles marki vahetada?
Miks üldes oled pannud 10w-50, kui tehas soovitab 15w-50, võid panna küll agipi lisaks aga pane siis 10w-50 ja peale vahetust pane ikka 15w-50
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Aprilia Tuono
Tuono kirjutas:Kas Aprilia tehas pole teinud korralikku diagnostika seadet või ei raatsi Aprilia maaletooja seda osta, praegu jääb küll selline mulje, et Aprilia on mõeldud ühekordseks kasutamiseks, sest, kui mingi pistik hakkab streikima siis ongi kõik selle tsikliga?!
hakkate lõpuks pointile pihta saama jaah?
Re: Aprilia Tuono
pyta kirjutas:Tuono kirjutas:Kas Aprilia tehas pole teinud korralikku diagnostika seadet või ei raatsi Aprilia maaletooja seda osta, praegu jääb küll selline mulje, et Aprilia on mõeldud ühekordseks kasutamiseks, sest, kui mingi pistik hakkab streikima siis ongi kõik selle tsikliga?!
hakkate lõpuks pointile pihta saama jaah?
Ammu juba pihta saanud, sellepärast mingi igava japsiga ei sõidagi
Vähe teemast mööda aga helsinki bike´l ei olnud minuarust ühtegi Apriliat ja siis sain aru, et "Ferrarid" ei ole "Wolksvageni" näitusel.
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Aprilia Tuono
võid ju endale ette kujutada seda,aga noh...kui ikka ferrari iga piisa ja piuksu peale kooleb!?
kuidas autoga sul looda üldse on?sõidad ikka mõne eksootilise margiga?
Re: Aprilia Tuono
pyta kirjutas:võid ju endale ette kujutada seda,aga noh...kui ikka ferrari iga piisa ja piuksu peale kooleb!?
kuidas autoga sul looda üldse on?sõidad ikka mõne eksootilise margiga?
No minu pill sõidab rohkem vihmas, kui kõik japsid kokku ja pole midagi häda, need tavalised pistikud lähevad roheliseks kõikidel tsiklitel ja auto on töökindel Opel Astra.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.