GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Kunagi, kui saabus esimene GSX-F mudel (mootor sisuliselt sama, mis vanal õlikal GSXR-il), siis kahtlustused olid täpselt samad. Nagu mingi pöörlev mass rapsiks ja siduri lahutamisel kadus - võtsime kontrolli mõttes siduri lahti ja tegime algosadeks ning kontrollisime kõik üksipulgi üle. Sidur oli nagu uus ja peale kokkupanekut sündroom tagasi. Põhjuseks oli hoopis neljanda silindri karpa tühikäigudüüs, mille tulemusena hakkas mootor tööle 3,5 silindriga ja põhjustas, mitte ühtlase käigu, vaid rapsis kolme silindriga ja osaliselt pidurdas ühega. Kõrgemal pöördel asi kadus, sest pöörlemissagedus muutus oluliselt. Kontrolli peale käimapanekut kas kõik 4 leegikat lähevad võrdlselt ja kiiresti kuumaks või üks oluliselt hiljem. Kui nii, siis karpade kallale. Ja peamiseks märksõnaks on tühikäigudüüs, mitte peadüüs ja mitte muud kanalid ja nõelad. 95% juhtudest on GSX-F, GSF ja GSX-R vanadel mootoritel just see umbes.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”