Bandit GSF400 probleemid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Bandit GSF400 probleemid
Tere,
rattaks hiljuti ostetud Suzuki Bandit GSF400 aastast -91
Esimesed päevad läks masin käima, no ütleme, rahuldavalt.
Nüüd ühel õhtul hakkasin sõitma minema ja masin ei käivitu- urrab ja urrab aga käima ei lähe(ise mõtlesin, et vähemalt hea aku on)
Kui algasendist starterit annan siis üks pütt midagi lubab- tõmban toorest, enam ei luba ka. Annan gaasi- siis ka enam ei luba.
Venitasin kord küünla maha- täiesti märg.
Küünlal säde- kohe kindlasti olemas, kuid mitte just kõige vägevam.
On kellelgil kogemust milles võib asi olla, või mida tasuks proovida?
-
- Postitusi: 126
- Liitunud: 01 Mär 2009, 00:26
- Tsikkel: vanakool.. MT9
- Asukoht: Põlva
Re: Bandit GSF400 ei käivitu
ega gaasi ei näpi, kui käivitad?
Eetriga läheb? Soojalt töötab normaalselt?
Re: Bandit GSF400 ei käivitu
Tänud vastuse eest.
Jah olen proovinud ka gaasi keerata, kuid seda alles peale pikemat käiamist.
Eetriga ei ole proovinud.
Soojalt töötab rahuldavalt, vahel sureb välja.
Re: Bandit GSF400 ei käivitu
Enne seda, kui alustame su aju diagnostimist, siis soovitaks sul ära mõõta alljärgnevad asjad.
Kogu alljärgnev on puhtalt minu omast kogemusest isikliku gsf400ga, selle mootori remondi ja elektrisüsteemi ülessehitamise osas.
- Mõõda ära süüteanduri takistus. Süütekaane alt tuleb kaks juhet pistukusse. Pruun ja must. Nende vahel peab olema takistus 80-120 Oomi. Kui on vähem, siis tuleb välja vahetada. (mul on üks üleliigne olemas).
- Mõõda ära mõlema süütepooli primaarne ja sekundaarne takistus. Sekundaarmähist mõõtes peab sul kindlasti küünlajuhtmed ja piibud peal olema. Primaarmähise takistus peab olema 2,5-3,8 Oomi, sekundaarmähisel peab jääma vahemiku 30-50 kOomi. (leiduvad ka 2 üleliigset süütepooli)
3.Mõõda takistus pingeregulaatori pinnide vahel. Testri negatiivne ots läheb musta/valge juhtme külge ning positiivse otsaga mõõdad kõigi 3 kollase pistiku takistust. Kui saad kõigil kolmel juhul takistuseks ligikaudu 3.5 kOomi, siis sellega on korras. Samuti mõõda ära samas setupis punase juhtme ja 3 kollase juhtme vahel takistus, suurusjärk peab olema enamvähem sama. Viimaseks mõõda ka punase ja musta/valge juhtme vahel takistus. Suurusjärk on umbes 6 kOomi. - Kontrolli, kas sul tuleb süütepoolidele vool peale, suurusjärk on 12-13 V. Seda pead mõõtma siis, kui sa süüte sisse paned.
- Kontrolli testri "piiksuga" ära see, ega ajust tulevad süütepooli juhtmed ei oleks katki.
- Igaks juhuks vaata, kas sul järjestus jookseb õigesti, vasakpoolne süütepool on 1 ja 4 silinder, parempoolne 2 ja 3. Kui ma õigesti mäletan, siis oranz ja valge juhe olid vasakpoolse süütepooli omad, must ja valge olid parempoolse omad, aga seda saad manualist järgi vaadata. Tegelikult ei tohiks sul ulatuda vasaku süütepooli juhtmed paremasse süütepooli. Aga just to be safe.
Kui see kõik on korras ja vastab enamvähem üleval toodud nõuetele, siis on probleem selle väikse banditi kurikuulsas ajus, aga pole probleemi, mul leidub neid kaks tükki, mida saab proovida ning ka sinu oma on võimalik taastada. Loodan, et sellest on esialgu abi, kui ei, siis vaatame, mis selle ajuga saab.
Re: Bandit GSF400 ei käivitu CDI?
Prooviks kord vähe lihtsamalt- kas kellegil Pärnu kandis on GSF400 tsikklit? Vahetaks kord ajud ära, saaks pildi kohe selgeks.
Re: Bandit GSF400 ei käivitu CDI?
Miks peavad sekundaarmähist testriga mõõtes piibud ja küünlajuhtmed ja piibud peal olema?
t6niz kirjutas:
- Mõõda ära mõlema süütepooli primaarne ja sekundaarne takistus. Sekundaarmähist mõõtes peab sul kindlasti küünlajuhtmed ja piibud peal olema.
Re: Bandit GSF400 ei käivitu CDI?
Sest manualis on antud takistused koos piibu ja küünlajuhtmega. Saab ka ilma mõõta, aga sellisel juhul puudub sul võrdluspunkt.
Re: Bandit GSF400 ei käivitu CDI?
Strom kirjutas:Prooviks kord vähe lihtsamalt- kas kellegil Pärnu kandis on GSF400 tsikklit? Vahetaks kord ajud ära, saaks pildi kohe selgeks.
Liigun see nädalavahetus Pärnusse, lubaksin maha keerata küll. Kui huvi jätkuvalt õhus.
Re: Bandit GSF400 ei käivitu CDI?
kit-ty kirjutas:Strom kirjutas:Prooviks kord vähe lihtsamalt- kas kellegil Pärnu kandis on GSF400 tsikklit? Vahetaks kord ajud ära, saaks pildi kohe selgeks.
Liigun see nädalavahetus Pärnusse, lubaksin maha keerata küll. Kui huvi jätkuvalt õhus.
Suurim probleem on olnud ajaga, võtsin paagi maha ja küünlad välja.
Küünlad olid suht halvas seisus ja pealegi veel erinevad.
Üks oli originaal CR8EK ja kolm olid CPR8E-d, milledel olid pead piipude jaoks parajaks treitud.
No ma ei tea, võibolla käib ka mistahes küünaldega ideaalselt, kuid mina panin originaalid peale ja masin käivitus poolest pöördest.
Seega hetkel on probleem lahendatud, masin käib, kuid mul on tunne, et see ei jää viimaseks mureks sellel pillil.
Suur tänu kõigile kes olid abiks asja arutamisel ja kes abi pakkusid.
Re: Bandit GSF400 ei käivitu CDI?
Tere,
sai käidud pilli proovimas
Nagu ma ennustasin tekkis järgmine probleem, mida peab hakkama lahkama.
- Masin käivitub(ja väga hästi kusjuures)
- Mootor külm, pöörded kusagil 1000 kandis
- Mootor läheb soojemaks, pööre hakkab tõusma
- Mootor soe, tühikäigupöörded 4000
Veel tähelepanekuid:
Kui lased sidurit kergelt järgi sooja mootoriga, siis läheb pööre alla st. vedama ei hakka tühikäiguga.
Külmalt ja soojalt pöörded langevad väga aeglaselt- see oli esimene asi mis hakkas silma kui ratta ostsin.
Millest võiks alustada?
Re: Bandit GSF400 ei käivitu CDI?
Kõlab, nagu võtaks lisaõhku ja segu läheb lahjaks.
Vaata karpade ja mootori vaheline sisselaskekollektorite teema üle. Pragulisus vms jama. Saab testida käivituseetriga. Kui sinna peale pihustades miskit pööretes muutub, on kusagil pragu.
Ja tühikäigul ei peagi mootor sidurit lahutades vedama hakkama. Kui gaasi ei anna, sureb välja enamus kõrgepöördelisi mootoreid.
Re: Bandit GSF400 ei käivitu CDI?
mella kirjutas:Ja tühikäigul ei peagi mootor sidurit lahutades vedama hakkama. Kui gaasi ei anna, sureb välja enamus kõrgepöördelisi mootoreid.
Ma pidasin silmas, et 4000 pööret on muidu piisav, et kohalt ära lasta, kuid tühikäigu 4000 pööret koormata ei saa.
Re: Bandit GSF400 probleemid
ok, vahetasinb karbussi ja silindri vahelised O-rõngad välja.
Panin karbussid peale tagasi ja nüüd kui panen käima läheb tühikäik piirajasse
Ei taha väga pikalt käia lasta nii, suht raske aru saada milles asi.
Gaasitross ja toores liiguvad ilusti.
On kellelgil ideid?
Re: Bandit GSF400 probleemid
Gaasisiibrid liiguvad kenasti.
Võtsin pealt membraani osa lahti ja tõstsin kord nõelad välja ja kontrollisin nende asendit.
Ladusin kokku tagasi, kuid aku oli nõrgaks jäänud- jätsin laadima, vaatan täna uuesti.
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Bandit GSF400 probleemid
asi pole siibrite liikumises. Kunagi saatsin oma ühe ratta karpad remonti. tagasi tulles olid siibrid suvaasendites. Mina noore ja rohelise ratturina, arvates et saan kätte korras ja timmitud karpad, lappasin süvenemata asja kokku. Käivitamisel sama jama. niipea kui käima prahvatas, siis pöörded taevas.
minu tolleaegne jutt on siin: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... it=gsx750f
Re: Bandit GSF400 probleemid
MarekM kirjutas:asi pole siibrite liikumises. Kunagi saatsin oma ühe ratta karpad remonti. tagasi tulles olid siibrid suvaasendites. Mina noore ja rohelise ratturina, arvates et saan kätte korras ja timmitud karpad, lappasin süvenemata asja kokku. Käivitamisel sama jama. niipea kui käima prahvatas, siis pöörded taevas.
minu tolleaegne jutt on siin: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... it=gsx750f
Aitäh, väärt lugemine.
Sellest teemast oli nii palju, abi, et vaatasin ka oma tühikäigukruvi ja see oli päris korralikult peale keeratud. Keerasin selle nii maha, et millimeeter jäi vahe sisse algasendist.
Masin nüüd käivitub kenasti, kuid edasine ei ole nii roosiline.
Puterdab, paugub ja partsub, lasin kord soojaks ja tegin video kah- video laeb hetkel youtube.
Re: Bandit GSF400 probleemid
https://www.youtube.com/watch?v=uvVAjQu ... e=youtu.be
Kusagil 2.30min siis hakkan gaasi andma
-
- Postitusi: 3220
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Bandit GSF400 probleemid
Ultraäge helimaterjal-nagu sci-fi filmis, midagi ei saa aru.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Bandit GSF400 probleemid
franz125 kirjutas:Ultraäge helimaterjal-nagu sci-fi filmis, midagi ei saa aru.
Kahjuks pean nõustuma, heli on tõesti jama, panen kord uuesti käima ja teen vähe parema kaameraga.
Re: Bandit GSF400 probleemid
https://www.youtube.com/watch?v=uO-D9Cj ... e=youtu.be
siin pisut parem video, heli on vaikne, kuid eristatav vähemalt nüüd.
Re: Bandit GSF400 probleemid
Segu on lahja. Seda seletab ka tühikäigu pöörete tõus mootori soojenedes. Kuskilt saab õhku vahele või ei tule kütust karpadesse peale piisavalt. Kus originaal õhufilter on? Karpadega rattad tahavad üldiselt originaal filtreid filtriboxi saada, kuna nad tehases just selle takistuse järgi seadesse pandud. Ilma filtrita peaks siiski ka paremini käima kui praegu tuleb tõdeda. Kütust on vaja juurde saada. Mis asendis nõelad olid? Paagist tuleb piisavalt peale kütet?
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Bandit GSF400 probleemid
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Need kaks videot on vaadatud ma eeldan. Kuigi miski on ikka mäda, millest see asi alguse sai? Või jõudiski ratas nii sinu kätte?
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Re: Bandit GSF400 probleemid
Tere,
vaatasin neid õpetusi just eile ja täna puhastasin karbusse.
Ladusin kokku tagasi, kuid ikka sama seis.
Nõel on hetkel kõige alumises asendis, see peaks siis olema kõige lahjem.
Ma arvan, et enam-vähem on asi selge:
kronoloogiliselt oli nii
- Vahetasin silindri ja karbussi ühenduse tihendid- vanad olid läbi ja mingi epoksiidi laadse ollusega paigatud
Panin käima jooksis piirajasse - Tõstsin nõela alumisest asendist kolmandasse
Masin käima ei läinud mingi valemiga - Tõstsin nõela tagasi alumisse asendisse
- Nüüd vaatasin üle gaasisiibrite asendi- 10% lahti, timmisin siibrid nii nagu netist soovitati, selle pisikese auguni, mis karpa sees, ehk peaaegu kinni.
Kui nõel oli seatud kolmandasse asendisse, siis samal ajal olid gaasisiibrid 10% lahti ja ilmselt see oli ka põhjus miks ei käivitunud.
Proovin nõela asendit uuesti muuta ja vaatan kas suletud gaasisiibriga läheb käima ja segu peaks ka sel juhul juba rikkam olema.
Re: Bandit GSF400 probleemid
Panin nüüd nõelad kolmandasse asendisse.
Käivitub kehvemini ja kui gaasi puudun siis sureb välja.
Mõistus hakkab otsa saama, ei oska enam midagi häälestada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.