GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Pikemale tagakiigele pole mõelnud? ;)



Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

Margusxx kirjutas:

Pikemale tagakiigele pole mõelnud? ;)

Ausalt öeldes pole mõelnud, neid raske leida/aretada kah. Kes teab võib olla talvel hakkavad käed sügelema :bsmile:

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Mul on 91a 750GSXR ja välisel vaatlusel samad pidurisuportid nagu siin videos.
[youtube][/youtube]
Millest ma ara aru ei saa on jutust, mida see onu 13.40 alates rääkima hakkab. Jutt nagu tundub loogiline aga kui võtta õlitihend kätte ja seda vaadata ühelt poolt ja teiselt poolt ja siis jälle ühelt poolt ja veel teiselt poolt ja nii veel mõned kümned korrad, siis tundub et kas see onu seal videos on "seemneid söönud" või on suportid ikka erinevad. No tee või tina aga mõlemad tihendi küljed on identsed, lappasin ka manuali no ei ole juttu, et NB! Pay attention the seals go in only one way. Mitte sõnakestki. Ühesõnaga puhastasin, panin uute tihendite ja õliga kokku ja näikse et töötavad. Ei leki, pidurdab ilusti ja ühtlaselt jne. Tahaks loota et sai kõik õigesti.
Amordi simmerid said ka vahetatud. Kui kedagi huvitab, siis siin on piltidega DIY http://www.customfighters.com/forums/sh ... p?p=725841
Küll aga kui tahate ainult simmereid ja tolmukatteid vahetada, siis nii pulkadeks pole amorti vaja võtta.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Endiselt vedeleb vesigikseri plasti, vähemalt ühed kellad, paar sabaraami, ühed kliparid, istmeid jne... mõni piduri või siduripump on ka kindlasti ja muud niisugust mudru. Lisaks poolik 750w mootor varuosadeks + genekas, starter, sisselaske kõrid ja muud träni, mida leian. Saab odavalt kätte.

Vahetuseks võib pakkuda vesigikseri tuuleklaasi, kaug/lähi luuptulesid, viie- ja kümneeuroseid... :roll:

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

See kui esimesed kettad on sõites ja pidureid kasutamata soojad viitab vist sellele, et pidurid jäävad õrnalt peale ja pole päris normaalne? Linnas mingi 5km tööle sõites ja mitte esimest pidurit kasutades on tööle jõudes kettad soojad (käega vabalt katsutavad, pakuks 40 kraadi äkki või seal kandis). Esimesed suportid on lahti käinud, puhastatud ja uute simmeritega kokku pandud, kolbe jõuan kahe pöidlaga sisse suruda, pump on lahti käinud ja puhastatud ilusti, uus õli sees ja õhutatud ilusti. Muidu nagu pidurdab ilusti ja esipidur on suht hea (loe terav). Samas kui tuttavaga sõitmas käisime, siis maantee sõidust olid tema rattal esimesed kettad käega katsudes külmad, minul soojad. Peaks veel suportid üle vaatama või seni kui kettad vaid leiged on pole ponti? Pumba sees need kaks ava (üks suur teine väike) said ilusti puhtaks, väikse torkisin ilusti peene traadiga läbi, sest saan aru et sealt kaudu vabaneb surve süsteemist kui heebel lahti lasta, seega vist rohkem variante pole kui et kolvid ei liigu piisavalt hästi tagasi? Kettad on mõlemad soojad ja ühe palju, mitte nii et üks külm ja teine kuum.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

Hurt kirjutas:

See kui esimesed kettad on sõites ja pidureid kasutamata soojad viitab vist sellele, et pidurid jäävad õrnalt peale ja pole päris normaalne? Linnas mingi 5km tööle sõites ja mitte esimest pidurit kasutades on tööle jõudes kettad soojad (käega vabalt katsutavad, pakuks 40 kraadi äkki või seal kandis). Esimesed suportid on lahti käinud, puhastatud ja uute simmeritega kokku pandud, kolbe jõuan kahe pöidlaga sisse suruda, pump on lahti käinud ja puhastatud ilusti, uus õli sees ja õhutatud ilusti. Muidu nagu pidurdab ilusti ja esipidur on suht hea (loe terav). Samas kui tuttavaga sõitmas käisime, siis maantee sõidust olid tema rattal esimesed kettad käega katsudes külmad, minul soojad. Peaks veel suportid üle vaatama või seni kui kettad vaid leiged on pole ponti? Pumba sees need kaks ava (üks suur teine väike) said ilusti puhtaks, väikse torkisin ilusti peene traadiga läbi, sest saan aru et sealt kaudu vabaneb surve süsteemist kui heebel lahti lasta, seega vist rohkem variante pole kui et kolvid ei liigu piisavalt hästi tagasi? Kettad on mõlemad soojad ja ühe palju, mitte nii et üks külm ja teine kuum.

Täitsa normaalne kui käega katsudes kettad soojad. Piduriklotsid on põhiliselt koguaeg kettaga kontaktis "lohisevad mööda kettast". Kui klotsid ja kettad on soojad siis pidurdamis võime parem, ja teravam kuna on saavutatud töötemperatuur. Kui hiljuti vahetasid klotse siis las veidi kuluvad ja vaata mis siis saab. Nii kaua kui kettad/klotsid ei suitse ja ei haise imelikult on kõik ok :mrgreen:

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Võib olla paanitsen üle kuna eelmised kettad sõitsin kõveraks ja selle pärast ka pidurisüsteemi hooldus sai ette võetud, et uute ketastega nii ei läheks. Alati ju ei tee rattale tiiru peale checklist käes, seega ei tea kui soojaks/kuumaks vanad kettad sõidu ajal läksid, tean vaid et jääki oli mõnuga aga kõverad nad olid ja süsteemist tuli väga palju sodi ja mingit pruuni ollust välja, olenemata sellest, et nii kaks aastat tagasi sai vedelik vahetatud ja topsikus loksus ilus helekollane vedlik.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

mis klotsid sul on, sintered või tavalised? olen tähele pannud, et sintered klotsiga ketas sinisem kui odavate põllumehe klotsidega.

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Võib olla veidi rumal küsimus aga kuidas võiks mu rattal kütusekraani "res" toimida? Pole selle aja jooksul veel, mis ta mul olnud on suutnud paaki nii palju tühjaks sõita, et oleks vaja olnud. Nv. sõitsin ja hakkas pooma maanteel, pidasin kinni ja keerasin kraani res. asendi. Sain käima ja õnneks polnud tankla kaugel. Kokku vast sain 6-7km sõita kui hakkas jälle pooma ja tankla veeresin põhimõtteliselt viimase otsa vaba hooga. Kas reserv ongi nii vähe või on kraanil alumine ots umbes ja ei võta päris alt. Peale läks 21L Kui louis.de sepc-i vaadata siis paak mahutabki 21L. See on küll nüri kui reserv vaid 6 km peab. Alati ei leia sellise maaga tanklat.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Kas kraani küljes olevad plastikust torusõelad on olemas? Minu rattal oli sama mure, aga avastasin, et eelmine omanik oli sealt sõelad ära kaotanud ja siis RES asend ei toimi. Või siis ei eralda kraani all olev tihend enam RES ja ON asendit. Mina otsiks viga sealt. Kraanis endas ei tohiks viga olla.

Kuna neid plastikust torusõelasid kuskilt sellele kraanile ei leidnud ning bensiinifiltrid on nagunii peale kraani vahel, siis surusin kraani ON asendi sissevõttu mõne sentimeetri pikkuse bensiinivooliku. Täidab enda ülesannet küll ja saad ise määrata, kui suurt reservmahtu soovid :bsmile:

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Pole kunagi vaatand. Talv ees peaks vist uurima asja. Reserv võiks ikka mingi 50km olla ehk 3 liitrit, muidu on suht mõttetu.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Sellel rattal peaks sõelade olemasolu paagikorgist sisse vaadates kah näha olema, kui paak svammi täis pole. Tihendi defekt ja mõra sõelas muidugi paagikorgist ei näe :D


Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Märtsis sai lubatud... ütleme siis nii, et kõigi nende kuude jooksul on nii vähe ainult tehtud. Plastiku seis lahtine - vajab ümbertegemist ja värvimist, kuid raua pool hakkab looma.

See on siis 750 wesikas. Mootor tuli 95. aasta 1100W pealt ning on nüüd 2,5mm suuremate kolbidega, 32/28 mm klappidega ja porditud kaanega, surveastet tõstetud, kollektor on tundmatu (võib-olla busa), kuid titaanist ja treimise ja pusimisega lõpuks ikkagi plokikaande istutatud - algul ei mahtunud. Karpad jäävad lahtiste k&n dualitega lõpuks. Siduri tegin ka hüdrauliliselt ajamilt trossi peale ringi, kasutades 750 osi ja kaane spacerit, ning õliradiaatori kinkisin sõbrale ja panin asemele kompaktsema lahenduse, mis käib õlifiltri ja karteri vahele ning kust käib vesi läbi. Kuna esiratas hakkas peale väljalaske paigaldust radiaatorisse käima, lõikasin selle lihtsalt lühemaks... kas lisaradikat tuleb või mitte, pole kindel, eks näis kuidas jahutab. Ventikat, of course, ka ei ole. Sest normaalsel kasutamisel stock rattal ei hakanud propeller mitte iialgi tööle, v.a. kummi põletades - ju siis puudub vajadus.

Eks pildid sellest romuhunnikust ütlevad rohkem, kui kõige ilusam kiidulaul selle käki kohta!

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

miks trossiga sidur parem on?

Kasutaja avatar

AVarik
Postitusi: 218
Liitunud: 15 Mär 2009, 09:13
Tsikkel: 97 Bandit 1200N

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas AVarik »

Räägi sellest jahutusest rohkem.


Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Trossiga sidur on lihtne (ja näeb lihtne välja), kompaktne, peaks olema ka veidi kergem ning annab võimaluse sõita näiteks ilma ketihammasratta kaaneta. Või kujundada lihtsal moel oma ketihammaka kaas, ilma et peaks mõtlema siduri peasilindri paigaldamise peale. Vähendab õlilekkevõimalust mootori vasakul küljel (1 simmer vähem). Või siis ütleks, et ma tegin nii, sest ma tahtsin ja sain nii teha. Kuna tegemist on 7/11 tüüpi projektiga, siis trossajam jätab kaugelt autentsema 750 mulje näiteks...

Jahutus. Õliradiaatori eemaldasin. Asemele läks 750 tüüpi "potsik" õlifiltri alla, kust käib mootori jahutusvedelik läbi. Et õliradiaatori banjo-poltidele läksid ette pimedad, tuli ühe banjo taga peidus olev sisekuuskandiga keeratav kork eemaldada, et õli saaks voolikute ja radiaatori asemel voolata otseteed pidi karteripõhja sees olevates kanalites.
Kuna igapäevases kasutuses ei ole ei 750 ega 1100 sundjahutusventilaator mul iialgi tööle hakanud, otsustasin juba alguses, et seda liigdetaili tsiklile külge ei pane. Ja kollektorist tingitult ta (õnneks?)ei mahugi sinna. Lisaks tuli radiaator lõigata lühemaks, sest esiratas oleks sinna amortide tööpiirkonna lõpupoole korralikult "sisse käinud". Siinkohal mõtlen, et kuna 1/3 radiaatori tööpinnast on kadunud, võib temperatuur tõusta kõrgemale kui varem (seda soodustab ka puuritud plokk ja kõrge surveaste). Samas on turbotatud vesigiksude radiaatorit nii vähendatud kui ka väiksem radiaator üldse tsikli saba alla viidud ning mehed sõidavad, seega kui katastroofiline see olla saab? Oleneb muidugi tingimustest - tänav, kiirendus või ringrada - viimasel on ilmselt kuumamured kõige suuremad. Eks näis. Kui elaks Venemaal, siis võiks visata nalja, et külmal Siberi talvel ei ole vaja niisuguste muredega tegeleda.
Õlijahutusega mootorite omanikud: ärge üritage mingil juhul radiaatorit "kustutada", see on nende mootorite jahutamiseks ja elus püsimiseks ülioluline!(segaduse vältimiseks - minul on vesijahutusega isend)

Ahjaa - kuna kütusetaseme märgulamp tundus suht ebavajalik selle ratta edasises elus ning ka andur on eemaldatud, tegin täna juhtmestikku tuunides sellise ratsi, et ventikaanduri sisse lülitudes süttib näidikuplokis punane tuli. "FUEL" kirja muidugi kustutasin ära... :) Muu hulgas vedasin eest nii palju pistikuid, kui sain, paagi alla ning eemaldasin selle jobutuse, mis ei lase käik sees/jalg all mootoril käia-käivituda. Päeva lõpuks panin aku peale ning jah - säde on, ringi ketrab! Jääb siis järgmise rahasüsti ootele, et muu käivituseks esmavajalik olema saaks.

Muuseas. Kas millalgi 94 või 95 aastal tuli varasema 4-juhtmelise süüteluku asemel kasutusele 6-juhtmeline. Et seda 4-sega asendada, tuleb 2 liigjuhtme vahele joota 100-oomine takisti ja asi toimib. Proovitud, kiidan heaks.

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Kuidas saab ja kas üldse saaks tagumisel amordi ja ballooni vahelist vollat lühemaks. Nii palju kui olen googeldand, siis paistab, et osadel balloonidel on põhja all täiteventiil. Ei mäleta et oleks näinud sellist vidinat enda ratta amordil. Ka pole manualist sellest juttu, kui aus olla, siis pole üldse juttu tagumise amordi "hoolduses" või "rebuildist".
Tehases mingi surve sisse löödud ja kõik? Või on survestamisniplid ka hiljem paigaldatavad nagu "määrdeniplid"? Kuna saba on plaanis lühemaks teha selliselt et jääb vaid juhi koht, siis oleks hea kui saaks voolikut lühemaks, samas vist annaks teda ka kuidagi istme alla kerra jätta.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Tavaliselt on need ventiilid otsakaane all peidus,väljast vaadates ei arvagi etkaas ära käib.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Originaal filtri asemele läheb K&N filtrid, sumpa pütt sai juba eelmine aasta lühemaks saetud. Nagu ma aru saan, siis selliseid muudatusi tehes tuleb üle vaadata ka karpad, et oleks õiged düüsid sees ja õiges seades vastasel juhul on muudatustes rohkem kahju kui kasu. Vaatasin selle video läbi ja tundub suht loogiline jutt.
[youtube][/youtube]
Minu puhul tähendab siis, et Main jet-i +5, Pilot jet-i +2,5 ja nõela ühe astme võrra üles? Vaatan igaks juhuks olemas olevate düüside mõõdud järgi (on need vist düüside peal kirjas?) ja siis teen tellimuse. Lootma jääda, et filter plärts külge ja valmis on vist veidi mõttetu?
Kui ma vaatan suzuki oem parts diagrammi, siis tehasest peaks olema Pilot Jet 32,5 ja Main Jet 127,5. Olen ma õiged numbrid vaatand? Ratas 91a. gsxr 750
Seega olla võiks Pilot Jet 35 ja Main Jet 132,5 ? Kas seda nõelda saab stok seades ka tõsta, st. kas nendel nõeltel on erinevate kõrguste peal sooned juba tehasest tulles või on vaja eraldi uued nõelad ka tellida?
Kus kohast meil neid düüse kõige mõtekam tellida on või hoiab neid keegi ka kohapeal?
Nüüd sai päris palju küsimusi aga olen ma põhimõtteliselt õigel teel? Ja ärge ainult soovitage, et kui ei tea vii töökotta.
Või ootaks kevade ära ja teeks proovitiiru ja vaataks kas poob mingis asendis hinge kinni rattal ja vaataks küünalde värvilt pärast kas segu on lahja või rikas ja teeks siis muudatused?

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Osta factory pro stg3 ja uued oem segunõelakaevud.

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Oii jummel. Olen siin veidi googeldanud küünalde kohta ja tuleb välja, et küünalde järgi saab vaadata kas segu on lahja või rikas ja seda kogu karpa käigu ulatuses (jätab jäljed erinevatele küünla osadele), detonatsiooni, süüte ajastust ja mustmiljon muud asja veel. Põhimõtteliselt nagu kohvipaks või kaardipakk mustlase käes.
Ulme. aga see selleks. Kuna ratas pole hetkel sellises seius, et keera võtit ja käib, siis panen ta töökorda, uued filtrid külge ja kaeb mis kohvipaks ennustab ja kas poob mingis vahemikus või mitte, enne kui ma mingeid stage tellima hakkan.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Siiamaani lyhema summutiga pole probleeme olnud? Kyynalde värvus ok? Ja kas plaanis ka saba ymberehitus?

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Ei tea jah. Kui aus olla siis "nagu siidi" pole ta kunagi käinud. Ütleme nii et töötas normaalselt. Jah saba läheb lühemaks, tuleb integreeritud suundadega tagatuli ja tuttav lubas maski ka kokku klopsida, et saaks kellad ja märgutuled ja juhtmed jne. normaalselt peitu ja veidi viisakamaks olemist. Sumpa läheb ka kõhu alla.
Eks kevadel plõksin mõne pildi ja viskan vast siia ka. Aga üldiselt tuleb selline käepäraste vahendite ja väheste oskustega tehtud rotika ja fighteri vahepealne toode, kus pole eriti rõhutud viimistlusele vaid "sisemisele ilule" :D Ühesõnaga peaasi et sõidab ja mulle meeldib, ning on abiks talvekuudel igavuse peletamisel.

Hakkas silma et Kurikristjani projekt on müügis? Sai siiber või?

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Pole ruume projektidega tegelemiseks. :(
Jõudumööda vast ikka nokitsen edasi, aga hädasti garaazi vaja. Mul on vähe usku, et keegi seda tehnikat omale tahab, eks ta tuleb ikka põlve otsas lõpule viia.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Siin ühe teise ratta puhul lubati ümberehitaja ära lintšida aga minu süda tilgub verd, kui vanakooli õlipõletaja GIXXER'it "rapitakse" :(

Aga samas, Teie omad rattad, ise teete, mis tahate ja keegi ei keela mul ju orig. masinat osta...

edu Teile :bsmile:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Ilmselt jääb ta sulle kätte jah või siis mõni tilganäppija pakub, et kuuspaki eest viib minema jalust :D

yeekim kirjutas:

minu süda tilgub verd, kui vanakooli õlipõletaja GIXXER'it "rapitakse" :(

Mul on sama lugu kui vaatan caffe teemat ja ilusaid klassikuid ümber tehakse. Eks see oli maitse asi. Minu silmis on näiteks kultusratas xs650, millest on tehtud oi oi kui palju bobbereid, caffesid ja igast muid peenete nimedega asju veel, tehase konditsiooni taastatuna poole ilusam.

Vaikselt küpsebki plaan endale üks selline "scheunenfund" konditsioonis vanake muretseda.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Endal ka käsil plastiku elimineerimine.. Siiamaani olen teinud nii, et vajadusel taastan algse väljanägemine.

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!

Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Minu giksu jääb alati ja igaveseks plastikut kandma. :nono: Aga samas, mul ei ole õlipõletaja ka.

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Kas need lisaaugud jalaraua plaatitel on regulleerimise jaoks?
Pilt

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!

Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Selle jalaraua kanduri toorik on sama, mis 93-94 1100W-l, millel kinnitub kandur 3 poldiga ja igal poldil on kummipuksid ümber. 750 puhul on kinnitus 2 poldiga ilma puksideta ja seega on toorikus üks auk üle.
Kui õigesti mäletan, siis algusaastate jalaraudadel neid lisaauke ei ole. Kuna 1100 ilmus aasta hiljem, hakati toorikuid ühiseid tegema, et mõlemad rattad oma detailid saaksid.

Minu 1146 mootor läks igatahes käima, gaasile reageerib üsna erksalt. Vaja väljalaskega tegeleda, õhufiltrid osta ja siis peaks saama esimest prooviringi teha. Kindlasti tuleb tänada ilmataati selle eest, et meil ei saja lund. :?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”