Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 19 Juun 2013, 22:47
- Tsikkel: GSX 1400
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 7 korda
Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Tervitus!
Eelmise hooaja lõpus sai selgeks see, et tahaks midagi uuemat ja ka natuke võimsamat kui oli 91a 600ccm Suzuki.
Talvel piilusin mitut Ducatit ja ka BMW-d. Umbes aprilli algul nägin rahvamotos seda tsiklit müügis ja nii need magamata ööd algasid . Ammusest ajast on niiöelda muskel-rattatüüp väga meeldinud ja eriti just miskipärast just Suzuki.
Aprilli lõpus käisin vaatamas ning sai kokku lepitud, et läheb kaubaks. Müüja võttis ise arvele ja tegi hoolduse ning ülevaatuse. 07.05. läksin järgi ja sõitsin koju ära.
Tänaseks päevaks on pea 600km selja taga ja tunne on 100% fun. Istumisasend ja iste on ülihead, ise pea 190pikk ja ca 96kg, veab edasi päris mehiselt.
Enamjaolt kui ilma on käin temaga tööle ja vahest niisama kuskil tiirutamas.
Paar pilti ka jutu juurde
Üks küsimus ka. Kuidas oleks mõistlik neid amorte seadistada?
Külje peal väike kraan ja peal on 1-4ni astmed.
Minu jaoks suur pluss on sadula alune, ei pea seljakott seljas koguaeg laskma. Lõunakarp ja saia-piima pakk mahub ilusti ära kui poest läbi põigata.
Todo list oleks esmajärgus punnid külgedele ja kõhu alune kaitsekilega üle kiletada.
Alustuseks siis hetkel kõik, kellel häid soovitusi ja kommentaare andke tulla
-
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Tervitus
Õnnitlused
Ei ole mina veel kohanud GSX1400 kõrval teist ratast mis veak nurinata ja pehmelt juba alates alla 2 k pöörde. Enamus powerist on juba madalatel pööretel olemas ja linnas liigeldes tavapööretel on kiirus=rutskaasend, ilma viivituseta Ratas manööverdab ka läheb kaldesse ka hästi.
Vedrustuse koha pealt niipalju, et nii esi kui tagavedrustus on täielikult seadistatav(kolme asja saad mõlemalt keerata) ja selle paikasaamine nõuab aega ja kannatlikust, tuleb muuta 1 asi korraga(tagaamortidel või siis esikahvli mõlemal poolel korraga loomulikult) ja siis katsetada.
Samas võid sa vaadata sellest artiklist raskema mehe varianti ja sealt edasi liikuda. Pehmema poole. Vedrustuse suhtes peaksid osad mõisted selgeks tegema endale. Spring preload, Damping compression ja rebound.
http://gsx1400fe.co.uk/gsx1400_mcn_susp ... ttings.htm
Foorum kus lugemismaterjali on www.gsx1400.org
Muretuid kilomeetreid.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Ei anna minu hing ikka vist ennem rahu kui ükskord omale ka selle ratta ostan. Selle ratta väändemoment on ikka müstiline, tühikäigul rebib juba käed otsast ära.
Muretuid kilomeetreid!
-
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Haynesi manualide kohta veel niipalju, et kindlasti telli endale. Väga väärt raamat ja selle abil saab ka võhik väga palju korralikult tehtud. Kõik puust ja punaselt ette näidatud, piltidega.
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-GSX140 ... 0476273576
Kui tellimisega jääd hätta, saada ps
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Eipole paha ratas! Kui juba kiletamiseks läheb, siis lase need valged asjad küljel ka siniseks tõmmata.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
KKKKKK kirjutas:Eipole paha ratas! Kui juba kiletamiseks läheb, siis lase need valged asjad küljel ka siniseks tõmmata.
Pigem mustaks, muidu on nagu X11
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 19 Juun 2013, 22:47
- Tsikkel: GSX 1400
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Tänud kiidusõnade eest, eks proovin manuaali soetada ja on nokitsemine kodus lihtsam.
Ilmad paremad siis peaks mingi tripi tegema, et proovida seadistada nii esimesi kui tagumisi amorte.
Suuremal kiirusel esiots hakkab niiöelda põrutama kehva tee peal, saba osa on küll hea pehme.
KKKKKK kirjutas:Eipole paha ratas! Kui juba kiletamiseks läheb, siis lase need valged asjad küljel ka siniseks tõmmata.
Kusjuures pildil on nagu võõrkehad need radika otsas olevad plastikud aga live-s on täiesti sobivad asjad mootorratta välimuse ja värvikombinatsiooniga.
Ehk järgmine hooaeg tõesti tõmbaks vast musta kilega üle kuna see lihtsam ja odavam kui värvimine.
Magician kirjutas:Ei anna minu hing ikka vist ennem rahu kui ükskord omale ka selle ratta ostan. Selle ratta väändemoment on ikka müstiline, tühikäigul rebib juba käed otsast ära.
Muretuid kilomeetreid!
Väände koha pealt peab vist küll ühed hantlid ostma sest isegi minu pikad ahvikäed ei tahavad vägisi lahti lasta mõnes situatsioonis
Tuleks nüüd ainult paremaid ilmasid
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
millal turbo tuleb
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 19 Juun 2013, 22:47
- Tsikkel: GSX 1400
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
426f kirjutas:millal turbo tuleb
Jätaks pigem orginaaliks. Turbo rohkem bikede teema
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
mootoril on väga suure vastupidamise varuga. Nii turbo, kui suurem maht sobiksid talle hästi. Kõige suurem, mida olen kuulnud, on 1700!!!
sellel videol vist ongi see sama 1700:
muide, veebruaris oli tema 1700 kit müügis.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Selle mootori suurim piiraja on imetillukeste klappidega plokikaas. 1700cm3 oleks jabur sealtkaudu hingama jätta, seal on juba stockis mitukümmend hobujõudu kinni. Aga ilmselt maksab kaane ümberehitus asja juures kõige enam.
Sama laks, mis teistelgi õlijahutusega mootoritel, mis suuremad kui 750 - mingil põhjusel klapid ei kasvanud koos töömahuga.
Originaal on hea küll tegelikult, tänaval selle rattaga jõust puudust ei ole.
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Mootorimahu suurendamine juba niigi suure mootoriga rattal oleks otstarbekas ainult siis kui plaanid kiirendama hakata sellega. 1,4 liitrit ja 126Nm väänet on maa ja ilm tavakasutuses, arvestades veel fakti et suur osa sellest väändest on saadaval juba alates 2000rpm.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
turbo lisamine või mahu suurendamise otstarbe on pigem ratta ehitamise rõõmus. väänet on tal tõesti piisavalt
-
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 19 Juun 2013, 22:47
- Tsikkel: GSX 1400
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Tõstaks ka teema ettepoole.
Üks video klõps detsembrist kui ratas pestud sai ja garaaži ning kate peale.
https://www.youtube.com/watch?v=N9CfUlQ ... e=youtu.be
Ausalt öeldes peale sõitmise ja tankimise ei teinud ratta juures mitte midagi eelmine hooaeg. Lubatud punnid üritan nüüd hooaja alguses külge panna ja belly pani kiletamisest ei tulnud midagi välja sest kruusal sõitsin ta ruttu inetuks, lasen üle värvida arvatavasti.
Suvel panin ka koduõue peal külje maha märja muru peal, peale enda ego midagi kannatada ei saanud
Peale esimest kevadist tiiru siis hooldus plaanis ja uus tagumine rehv. Täna juba kipitas küll jubedalt aga asfaldini tee liiga porine, ootab veel ehk nädala. Muidugi üks hääl pani pulsi kiiremini tööle küll. Kodu juurde hästi kuulda kui Palupera teeristist Otepää poole üks bike lõpuni lasi, hääle järgi tundus suhtkoht sport massin olema
Huvi on ka jalarauad ja heeblid välja vahetada, kui kellegil juhtub neid olema või teab soovitada mõnda normaalset netipoodi siis andku märku.
Häid munadepühi ja ilusat ning muretut hooaja algust kõigile
Terv
Alo
-
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 19 Juun 2013, 22:47
- Tsikkel: GSX 1400
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Tere jälle
Viimasest postitusest mõnda aega mööda läinud. Suzukil on enamjaolt olnud kalla-talla režiim, kui ilm halvema poolne siis väga ennast ja ratast poriseks pole teinud. Eelmine aasta väga suurt läbisõitu ei tulnudki, ca 4000 ja peale natuke.
Mõni pilt ja juttu ka juurde:
Septembris korraldas Motohunt vigursõitu Tartus kust võtsin osa. Suurim viga oli see, et paak oli vaja pilgeni enne täis lasta muidu oli vahva üritus.
Enne jõule vedasin motika maja tuulekotta, parem ikka kui garaažis
Kontori ees ka väke klõps
Kuna viimasel ajal hakkas kiirendamisel mingine anomaalia kimbutama siis otsustasin paagi maha võtta ja vaadata mis sees on. Bensiinipumpa arutades oli selge mis selle põhjustas.
Huvi pärast mõtlesin ka küünlad maha keerata, minu käe jaoks tundusin nad peal lahti olema. Kas nii väikest küünalt peaks üldse sama kõvasti väänama nagu autol??
Hetkel seisab kuna vaja vahetada ketijooks, mõelmad rehvid, kõik vedelikud ja õlifilter, võtan ette peale pühasid. Sõita muidugi saaks aga kett nii kutu, et julge puru ka lasta teist ning tagarehv sai ka otsa üks nädalavahetus käänulisel võrumaa teel.
Kas on soovitusi ketijooksule mõistliku hinna eest, ei viitsi ebayst oodata väga kaua?
-
- Postitusi: 2030
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
roodla kirjutas:Huvi pärast mõtlesin ka küünlad maha keerata, minu käe jaoks tundusin nad peal lahti olema. Kas nii väikest küünalt peaks üldse sama kõvasti väänama nagu autol??
Ca 30-35 nm (kui on tavaline tihend, mitte tihendita või vasktihendiga) või umbes 1/2 pööret peale näpuga kinni keeramist. Isiklikult pole kunagi väga vägistanud neid küünlaid.
http://motorcycleviews.com/howtos/tightnsparkplug.htm
https://www.ngksparkplugs.com/about-ngk ... stallation
http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/te ... index.html
-
- Postitusi: 827
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 129 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Suur mootor tahab kanget ketti. Heaks on tõdetud did zvmx 530. Mul tuli ebayst koos hammakatega kit umbes 10 päeva ja hinnavõit võrreldes eesti poest ostmisega ca 40.-
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Ise vaatan sellist ketti:
http://www.ebay.com/itm/DID-Kette-530-Z ... 1438.l2649
Seda saab tellida nii lukuga, kui ka tehasest kokku needituna (paigaldamiseks peab kiige maha võtma).
Mis kütusefiltrit puudutan, siis see kott on esimene filter. Pumbaga samas korpuses on peenem filter, mis samuti võib umbe minna. Kuid seda eraldi osta ei saa, ja originaal on koos pumbaga mingi 500€
Inimesed on leidnud lahenduse - puurunud peenfiltri läbi ja pannud kütusevooliku peale autofiltri. Tuleb palju odavam
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Miks sa Streetmotost ei võta? kuluosad on Eestis suht sama hinnaga http://www.streetmoto.ee/product/101330 ... eetlukuga/, mõned isegi odavamad. Kett tasub koos hammakatega vahetada, kõik kes aint keti vahetanud mu tuttavad on hiljem hammakate järgi läinud. E-bayst tellides vaja oodata kui just Saksast või UK-st ei tule siis suht kärmelt. Aga vaielda ei ole kellegiga pärast. Neeme aga müüb sobiva detaili.
Rehvi tellisin Reifendirectist, (täpsemalt naine kinkis) tuli paari päevaga kontorisse. Oli Eesti parim hind ja siis tuli Striitmotos kevadsoodukas raisk oleks saanud veel 10euri võitu
Ise kombineerin miskit Ramost miskit Streetmotost.
Ramost vahel OEM tükid odavamad kui aftekad mujal.
Hea ratas, sõbral selline, me nimetame teda õrnalt Hyndai Getziks .
Sõps viskas oma müüku, nutab aga peab müüma olude sunnil, jube hea apparaat.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Muudeks, Streetmotos kett kallim ja HALL (kuldne lisab rohkem võimsust )
Tegemist zvm-x kettiga, mitte vx.
http://www.streetmoto.ee/product/101330 ... eetlukuga/
Hammakaid tõesti odavam osta Eestist, kuid kettide lettihind on siin kõrgem.
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Selles mõttes küll, siin sul õigus. Isegi transport juurde arvestades... Samas projekti tasub vaadata summarselt ja kui hinnavahet pole või minimaalne siis tasub ju toetada kohalikke korralikke tegijaid Nad ju hea sõna ja tehnilise nõuandega meid toetavad
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Pole veel näinud letti, kus veidi alla ei saaks, eriti kui töö lased samas kohas teha.
Väga vähe on kuluosi, mis jebaist odavamad tulevad.
Power cruiserid lihtsalt on muhedad, korralik minek madalal, aga vibratsioonivabalt. Vahva.
Nendega on nii, et kui müüd, siis ostad varem või hiljem uuesti.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Kus juures, moto asjad eestist on tihti osta odavam, kui tellida väljast. Suzuki OEM osad näiteks. Samuti mõningat varustust. Ainult valikuga jääb raskeks.
Toetamise teemaga olen kaa nõus.
Kuid kettid on Eestis kallimad . Motodepoo, näiteks, müüd lüli kaupa, ja siis kui neil on - 25%, siis hind tuleb umbes saksa hinnaga sama.
Ja kett on küll selline asi, et seda ma vahetada teisele ei lase. Ratas on hobi, ja kulisside vahetamine käib asjaga kaasa.
Ja mis puudutab rattast - 1400 pole ideaalne, kuid ülimalt äge (vähemalt minu arvates) rattas.
Minul see kolmandat aastat, ja üha rohkem ja rohkem meeldib
Mootorituuningu mõtteid on (nukvõlle, hiljem big bore), ja müüa seda ratast ma ei sooviks mingil juhul. Pidev veel midagi muud osta juurde.
-
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 19 Juun 2013, 22:47
- Tsikkel: GSX 1400
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Tänud info eest kes kaasa mõtlesid.
Cossie teemat legedes jäi juba see did zvmx 530 kett silma aga jubedalt tahaks seda sinist värvi saada lootuses saada rohkem jõudu kui kuldsega. Hind muidugi omajagu kõrgem tal. Rehvid mõtlesin mõlemad võtta Baltyre-st ja Mitase toodangu omad, olid teised väga mõistliku hinnaga. Hetkel taga 190/55 ja näris serva ära nn väiksel porilaual.
Mis motikat ennast puudutab siis jah sõita lust temaga, üle ühe kuues käik sisse ja tiksu kasvõi linnakiirusel. See aasta tahaks ikkagi ühtteist muudatused ära teha- lingid ja laiem juhtraud alustuseks, jalaraudu ja kukkumispunnide peale peab ka tasapisi mõtlema. Müüa ma ei plaani teda, totaalselt ümber ehitada ei soovi, turbot ka ei plaaninud, küll aga tahaks aju chipida või mingit muud käredamaks saada natuke. Üks väike plaan on olnud natuke pikem kiige ka taha aga see tulevik juba.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Tort kirjutas:roodla kirjutas:Huvi pärast mõtlesin ka küünlad maha keerata, minu käe jaoks tundusin nad peal lahti olema. Kas nii väikest küünalt peaks üldse sama kõvasti väänama nagu autol??
Ca 30-35 nm (kui on tavaline tihend, mitte tihendita või vasktihendiga) või umbes 1/2 pööret peale näpuga kinni keeramist. Isiklikult pole kunagi väga vägistanud neid küünlaid.
http://motorcycleviews.com/howtos/tightnsparkplug.htm
https://www.ngksparkplugs.com/about-ngk ... stallation
http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/te ... index.html
30-35 on ülemõistuse palju. Nii võib küünla keermeosa ära murda, ja siis võib raskusi esineda murdunud osa kätte saamisiega. Endal on juhtunud, kuid õnneks sain kolmnurkse viili õrnalt sisse lüüa ja välja keerata.
Service manual ütleb 11N/m:
SPARK PLUG AND SPARK PLUG CAP INSTALLATION
• Install the spark plugs to the cylinder head by finger tight, and
then tighten them to the specified torque.
• Spark plug: 11 N.m (1.1 kgf.m, 8.0 Ib-ft)
-
- Postitusi: 2030
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Lähtusin tootja soovitusest. Manual on muidugi õigem. Sõltub ka pea sulamist. Ise keeran käega ja pooli pöördeid ei loe, aga kõvasti mitte. Pole kordagi plehku pannud. Pole vaja vägistada seega.
-
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 19 Juun 2013, 22:47
- Tsikkel: GSX 1400
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
Tere jälle
Üks päev sai ratas kokku tagasi pandud, panin ka paagist tulevale voolikule filtri vahele nagu ka soovitati.
Proovisõidul ilmnes tõsiasi, et anomaalia pole kuhugi kadunud vaid isegi süvenenud
Paak puhas, pump puhas...küünlad paistsid korras olema, hetkel nagu võiks arvata, et mingine andur jukerdab.
Lisan ka ühe video, gaas on põhjas ja ratas ise jõnksutab niimoodi pööretega
Ehk targematel on soovitusi kustpoolt läheneda
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
GSX 1400 pole küll kogemust aga on 1250 banditiga, millel sarnane käitumine on tuntud viga. Vähemalt siit foorumist on silma jäänud, et mingil teisel mootorrattamudelil oli ka sarnane häda ja saadi käima.
Sümptom - sõites sisuliselt pöörded üle 5000 ei lähe. Alla nende pöörete toimib kõik enam vähem normaalselt.
Põhjus: Kütusepumba plastkorpuses on peenike metallist võrk, mis asub peale kütusepumpa. See läheb umbe ja pump ei jaksa sealt enam suurt kütusekogust läbi lüüa või siis surveregulaatori tõttu pekstakse kütus paaki tagasi.
Nii palju kui on erinevaid manuaale sirvitud(banditi puhul), siis seda võrku kusagil mainitud ei ole. Enamasti see enne kütusepumpa olev filter (sinu pildilgi näha olev teekoti kujuline) ei ole piisav, et seda metallvõrku pikema aja jooksul kaitsta.
Siin on kunagine foorumiteema, mis banditil seda probleemi ja lahendust kirjeldas: http://www.twtex.com/forums/showthread.php?t=59901
Mina isiklikult puhastasin seda võrku selliselt, et hoidsin pumba korpust mõnda aega atsetooni sees ja hiljem lasin kraanist/aiavoolikust läbi korpuse vee vastupidiselt bensiini liikumise suunale.
Näpuga panin surveregulaatori ava kinni ja trassiveel on piisav surve ning vooluhulk, et see ületab bensiinipumba võimekuse. Kui vesi vabalt läbi läheb, siis võiks asi puhas olla. Selle traadiga sealt väikesest avausest mina sudida ei viitsinud. Ilmselt oleks mingi ultrahelipuhasti ka päris hea lahendus.
Tasub ehk uurimist?
Edit: Leidsin siit foorumist läbi käinud teema ka üles - viewtopic.php?f=1&t=78766#p617053
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.