Honda XRV 750 Africa Twin

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Jaffimees kirjutas:

Seletage mulle ära, miks on 270 kraadi väntvõll parem kui 360.
netist: So, why the 270° crankshaft ? Simple answer: to make it feel and sound more like a cruiser… or to be honest, more like a Harley or KTM.
See ütleb nii mõndagi.

Oled 360 ja 270 töötamas kuulnud?Meil levinuim 270 vändaga on vist Yamaha TDM,360-se vändaga tänapäevast ei tule kohe ettegi,äkki mõni inglane veel on,aga ei tea seda.Tavliselt on 2 silindrilised 180-se vändaga.Mingi 350 Jawa mootor oli 360 vändaga,aga see pole vist seeria toode olnud.Põhimõtteliselt töötab 360kraadi vändaga mootor nagu 1 silindriline ja 270 vändaga nagu V2.Kõige suurem eelis vist on, 270-se vändaga kahesilindrilisel rida mootoril, rohkem väänet madalatel pööretel.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”