Külgkorviga Jawa 360 1972a - Aivar & Märt → Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt


Aspelund
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 1 kord

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Ma võtaks selle totaalse restaureerimise osas kõvasti pöördeid vähemaks.

Esiteks: originaalkorras Jawa on rohkem väärt kui restaureeritud prillikivi.
Teiseks: kui kunagi varem midagi motoriseeritut taastanud pole, siis on Jawa esimeseks projektiks väga mahukas (ja ülejõu käiv). Selline projekt lõppeb sageli huvi/raha lõppemisega ja kastitäie osadega, mis lihtsalt hunnikus vedelevad.

Selle asemel:

  1. laseks spetsialistil (kes toruvõtit mootorile isegi kaugel ei näita) jõuallika üle vaadata/korda teha. Näiteks Tabivere Aivar.
  2. vahetaks originaalkorras originaaldetailide vastu kahjustatud asjad (vasakpoolne mõlkis summuti näiteks). NB: Äkki on just see kokku pressitud summuti põhjuseks, miks silinder ei käi...? Kahetaktilised on väljalaske osas väga pirtsakad.
  3. Puhastaks ja poleeriks olemasoleva värvi. Hiljem vaha selga.
  4. Puhastaks ja kaitseks kroomdetailid.
  5. Kontrolliks ja vahetaks välja liiklusohutuse seisukohalt olulised asjad (pidurid, trossid, rehvid).

Ja siis naudiks originaalkorras Jawat, mille sarnast meite kandis teedel eriti enam ei näe.

Minu arust on selles projektis potentsiaali olla just säilutatud rattad kontekstis. Restaureerimisega ma ei kiirustaks.

Asp.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”