Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine. → Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Mootorrattakiivritest.... üle 12a. kasutasin Shubert PRO1 kiivrit ja polnud midagi laita. Ainuke häda oli,et jätsin tellimatta uue klaasi ja nüüd on tootmisest maas, üle 8a. vanadele motokiivritele ei ole varuosi. Vanale kogemusele tuginedes ostsin siis PRO3 kiivri ja nüüd hädad algasid:
1) Visiiri kinnitus on tehtud selline, et peab lagunema, ka pisem kukkumine lahtise visiiriga (näiteks laualt vaibale) purustab kinnitus nagad. Nende taastamine on võimalik ainult teoreetiliselt, uus aga maksab 79EUR, sisemine klaas veel juurde.
2) Lõuarihma kinnitus on plastik, eeldatavasti varsti kulub või lakkab töötamast.
3) Visiiri asendite fiksaatorid töötavad kiirusteni 80, hiljem tuul lihtsalt suleb visiiri, vahel palavaga võiks ka pragu või täitsa ülal olla
4) Kas motokiivri tegemisel on mõeldud sellist isteasendit kus ollakse tahapoole 20-30 kraadi kaldu, jalad ees puusade kõrgusel, käed pea kõrgusel lenksu otstes ja juhm pilk taevast vahtimas? Tundub küll! Sest ettepoole kaldu sõiduasendi korral sise- ja välisklaasi liitejoon jääb vaadates tee tasapinda ja segab vaatevälja....muidugi aitab ajutiselt kiivri kuklasse venitamine, kurat ta tuleb ju tagasi.
5) Suu alune tuulutusava on tehtud "eriline" võrreldes vana C1 PRO-st tunduvalt viletsam ja väiksema reguleerimisvõimalusega.
6) Kellel on topeltlõug või lihtsalt lõug jämedam jääb rihma pikkusest väheks, vanal andis ikka palju reguleerida võrreldes uuega
7) Jutud "ülivaikne" "üli aerodünaamiline" j.n.e. võib oma vanaemale rääkida. Võrreldes 13a. vana odava otsa kiivriga sama "vaikne", aeradünaamikast ei oska vaielda.
8) Kõike eelpool loetut arvestades kas sellest "kiivrist" ka kukkumisel abi on või laguneb enne maaga kokkupuutumist nagu visiiri klaas?

RESÜMEE: sakslane teeb paska, mitte kiivrid üksi vaid ka autod ja muu. Purenemised, lagunemised on sisseprogrammeeritud ja lagunevad just kallid osad ja detailid. Tehas annab valed õlivälbad (long-life õlidele),et aga mootor kinni jookseks. Olen pikka aega olnud germanofiil ja mida viimati saksas nägin ajab öökima, mustus, kõnts, inimsita hunnikud, kipub india moodi minema, elagu multi-kulti ja pasa tegemine kaudses kui otseses mõttes.
kiivri hinne 5 palli süsteemis 2- või 1+..... ta on ikkagi "kiiver" mis maksab 500-620EUR. :evil:

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”