Kawasaki VN 2053 / 2215

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

[quote="kurikristjan"]680 kg ta küll ei kaalu, siis peaks mootor üleni malmist olema nagu sõjaaja DKW-del. Eluskaal ehk ikka 300-350 tuuris, nagu elevantidel ikka. (Passis on tühimass 371kg, see on ilma kütuseta ja õlita, 400kg tuleb ära. Kuna raskuskese on veel allapoole viidud originaalist ei tundu raske. Otsustav hetk saabub kui vaja pool küliti asendist püsti tõsta....kui aga päris kummuli siis vaevalt alla 2-e mehe saab hakkama).

Mootoriülekandega on niisugustel probleeme olnud, kui liiga madalal pöördel lõhutakse, muud suuremat väga ei meenu/pole kuulnud. Stockis ta just mingi eriline loom ei ole muidugi, minekult võrreldav 1400-1500 cm3 ratastega.
Standardis küll aga peale kubatuuri suurendamist ja kõike muud mootori tuuningut läheb Rocket III-est nii võimsuse kui erivõimsuse poolest mööda.
Täna sai originaal lenks asendatud teise "kõverikuga" mis on mugavam. Originaalis oleks nagu Mati Kaalu mõne hoolealuse pealt 1/1-le maha viksitud ja näeb välja selline:
https://www.dropbox.com/s/fa0n4wa8c6duy ... s.jpg?dl=0
Raskel rattal peab (peaks) olema selline lenkstang mis kannab jõu õlgadesse ja pöörded saab teha õlgu liigutades. Ranne, eriti kui on ebaloomulikus asendis ei ole piisavalt tugev ja tekib ebakindlus juhtides, tuleb veel kurvis auk ja ongi kõik.
Uut lenkstangi sai otsitud kataloogidest aga päris sellist mis oleks meeldinud ei leidnudki, kui oli sobiv siis laius 70cm on liiga vähe, laiemaid oli samuti lugematuid variante ja isegi selliseid millel juhtraud on peast kõrgemal ja kas käed üldse küünivadki selleni :D
Lõpuks sai võetud motokeskusest seinalt üks kõverik mis nagu oleks kõlvanud ja pandud paika, originaal oli selline, et ei soovinud seda enam mitte mingil juhul........uus, olgu või veel hullem aga mitte seda oinasarve! Uue pilt siin:
https://www.dropbox.com/s/oxgdy9q5y99qd ... 2.jpg?dl=0
Lenksu vahetus peaks olema ülilhtne aga siin oli vasak käepideme otsakork nii kõvasti kinni,et isegi torutangid ei aidanud, tuli maha saagida. Uus "kõverik" on vähemalt selline millega annab juhtida ja 84EUR ei ole teiste 350+20% lenksudega võrreldes eriti kallis. Päeva lõpul sai tuvastatud, et aku tühi või õhtal ja panin laadima. Sellel mudelil on akule ligipääs üliraske: vaja kuuskante, et sadul maha võtta ja siis tähikuid, et saaks aku katte maha. Välioludes raske kui mitte võimatu ülesaane, sest ega töökoda koos kõigi võtmetega kaasas kanna. Istme all on vaba ruumi PowerComanderile ja mööndustega saaks suitsupaki mahutada. :cry:
Juhi iste on tehtud päris nahast, must ja beež, mingist erilisest ja geel padjandil, mugav, seda küll aga suurem originaalist ja tagareisija iste ei taha mahtuda. Originaal kinnitused on paigas aga tuleb esiääre kuju muuta ja sellised "pisiasjad" võtavadki aega, lisaks vaja ka sadulsepaga konsulteerida.
Hea uudis aga on VN2000 omanikele.....on saada kiirem veoratas sellel 33 hammast 32 asemel ja väidetavalt annab nii kütusesäästu kui sõidumugavust.
http://www.ebay.com/itm/320751298562?ru ... 26_rdc%3D1
Individuaallahendused lähevad jube kalliks nii rahaliselt kui ajaliselt, siin on käigupedaali puks ja tagumiste suunatulede kronstein enne peentöötlust ja kroomi. Antud juhul ilma treiali abita ei pääsenud sest viili ja puuriga võidki jääda nühkima :ner:
https://www.dropbox.com/s/gejhdtmea7tem ... A.jpg?dl=0

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”