Saagimise asendustegevus - liiklusavarii arutelu
Re: Saagimise asendustegevus - liiklusavarii arutelu
pole neid muutujaid nii jõhkralt palju midagi. videos on vägagi reaalselt taastekitatud olukord, kokkuvõttes pole ju enam oluline kas see ratturi lendamise nurk oli 3 kraadi rohkem põhja või lõuna suunas.
seda täpselt seletada ei oska, mismoodi auto siis ikkagi nägemata jäi aga ju see on ikka võimalik arvestades sellega, et lõppude lõpuks ei pea tsiklijuht ju iga nurga pealt kedagi lõputus kauguses ka nägema ega isegi näha üritama. pealegi nagu aru saan siis on selle koha peal võimatu näha tulijaid, kes on kaugemal kui 30m. sa vaatad, et kedagi ei tuleks SELLE AJA SEES, millega sina jõuad arvestulikult ristmiku ületada või oma manöövri ära teha. kui seal oli 30, siis ei pea ju üritama tingimata 100m kaugusel toimuvat fikseerida, isegi mitte 50m meetri kaugusel toimuvat mitte sest 30kmh liikuv auto läbib sekundis 8m, mitte 30, 50 või enam. kui aga auto lähenes lubatud kiiruse asemel 60'ga siis läbis see näiteks 3 sekungida ju 25m asemel juba 50 meetrit ja minumeelest siit ongi selle asja lahendus käes. ka kõik muud asjaolud näitavad, et tsiklist oleks tegelikult jõudnud kenasti oma teed minna kui auto oleks ristmikule lähenenud kasvõi natukenegi aeglasemalt. ja olen täiesti 100% kindel, et poleks olnud üldse mingit probleemi kui ka autojuht oleks eeskirja kohaselt arvestanud oma kohustusega anda teed vastavast suunast tulijale ning teinud selleks loogilise vajaliku liigutuse ehk hoo piisavalt maha pidurdanud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.