Saagimise asendustegevus - liiklusavarii arutelu
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Saagimise asendustegevus - liiklusavarii arutelu
Algselt tundus see tõesti väga otsekohene teema, et paremakäereegel ja kogu lugu. Aga sealt videost vaadates on auto liikumise kiirus ikka väga suur arvesse võttes neid väikeseid tänavaid. Ja mitte ühegi valemiga poleks taskojuht saanud veenduda manöövri ohutuses. Pikemat aega ei saanud ma aru, kuidas on võimalik, et tsiklijuht ei näinud taksot tulemas, aga ristmikule jõudmise hetkel oli takso alles piisavalt kaugel ja otse sinu poole liikuja kiirust on väga raske hinnata. Kuni sinnamaani välja, et kui ta külgsuunas ei liigu, siis jääb mulje, justkui ta seisaks. Vaadake kasvõi maanduvate lennukite videoid, mis on filmitud eest vaates - lennuk nagu vaikselt langeks maa poole ilma edasi liikumata. Rääkimata siis sellest, et suudaks selle kiirust hinnata. Takso võis eemalt välja näha nagu seisev auto..
Fakt on see, et kui takso oleks mitte ainult kiirusepiirangut järginud, vaid ka pidurdanud, et veenduda, et paremalt kedagi ei tule, siis õnnetust poleks toimunud.
Õigusriigi vaatevinklist loogika muidugi päästa ei pruugi...
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.