Saagimise asendustegevus - liiklusavarii arutelu


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Saagimise asendustegevus - liiklusavarii arutelu

Lugemata postitus Postitas will111 »

lihtsalt nii mõtisklemise mõttes küsiks kasutajalt Streetmoto järgneva väite teemal "Liikluses peab oskama hinnata teise sõiduki lähenemise kiirust ja kui teine liikleja eksib reeglite vastu tahtlikult või tahtmatult, siis tuleb ka oma toimetamistes olla paindlik". Et aga mis siis kui ei oska? Kas siis ei tohiks liikluses osaleda, kas siis peaks minema kuskile seda õppima? Või mida soovitad sellisel juhul teha? Lisan siia kõrvale FAKTI, et vähemalt 80% liikluses täna osalejaid ei oska kiirust absoluutselt hinnata...ja ma ei mõtle isegi mitte ainult otse tema suunas tuleva sõiduki kiirust, vaid ei oska seda teha ka siis kui tegelikult juba põhimõtteliselt oleks võimalik.
See ei käi nüüd tingimata antud juhtumi kohta, aga kui sõnasõnalt sinu nö. tarkusetera järgi kõik täna liikluses toimima hakkaksid siis väga paljudes olukordades ei jõuaks väga paljud liiklejad nö. mitte kunagi liikuma mõne tänavaotsa pealt. Sel väga lihtsal põhjusel, et kuskilt eemalt läheneb sõiduk. Kuna tema kiirus võib olla 50 asemel ka 150 siis igaks juhuks olen "paindlik" ja ei hakka pööret sooritama, et jumala pärast eesõigusega liikleja pidurdama ei peaks. Ei tea ju täpselt, mis võib juhtuda. Kahjuks selliseid liiklejaid isegi natuke on, õnneks pole neid aga palju.

mis simulatsioonidesse puutub siis imelik on lugeda nii tuugat arvamust inimeselt, kes idee poolest justkui peaks olema vist äkki enamvähem üksmeelel selles osas, et maailm "käib" siiski füüsikaseaduste järgi ja neid ON võimalik simuleerida, juba ammusest ajast. loomulikult ei saa peaaegu mitte ühtegi asja simuleerida 100% täpsusega aga antud olukorra puhul jahuda mingisugusest algandmete vähesusest??? mis andmed need siis puudu on, tuule kiirus ja tuvi paiknemine lähedal asuval puuoksal? asja saaks võtta mõistusega ja asja saab võtta jonni ajades...jutt, et ükski simulatsioon ei päde ja ei näita absoluutselt mitte midagi, on minumeelest paras kunstinimese möla. mõelge mehed sellele, et suurem osa tänapäevast tootearendust käib simulatsioonide põhjal. kui case oleks selline, et see kõik oleks täielik umbluu siis oleks meil küll vist ainult persetäis haledalt failivaid tooteid :lol:

ja arvatavasti antud situatsioonis tunnistataksegi oma "viga" reegli vastu eksimisel sest vähemalt jagatud vastutuse tõestamine läheks liiga keeruliseks ja kulukaks, see aga ei tähenda, et kõik ongi täpselt nii mustvalge ja et tegelikult on igati õige värk põrutada autoga üle võrdsete ristmike põhimõttel "vaevalt, et sealt kedagi tuleb"



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”