Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Vist oli ''tõukur''
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Nonii, mootor sai tugevmate poltide ja õige kaanetihendiga kokku. Homme hakkab ilmselt raamivahele tagasi suruma
Seoses sellega Suurimad tänud härra Deivile
Niikaua kuni ülejäänud mudru kohale jõuab tuleb katsetada kohalikust ''talutehnika'' nimelisest poest saadavaga
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ja asju hakkas juhtuma....
''vähe'' kangem sidur
TD04-16 välise wastegatega, kasutatud aga taastatud, mitte hiinakas
ja kiirelt lauapeal komplekteerituna, üks lõdvik veel hetkel puudu
Hetkel on tekitatud mootorile kohad õli võtuks ja tagastuseks.
Paagi ülevoolutoru on ümber tehtud kütuse tagasivooluks.
Õliradikat kergitatud paar cm, et kollektorile ette ei jääks.
Karburaatorid puhastatud ja uute tihendite ja ujukinõeltega kokku lapatud ning ''algseades''
Tööd on veel piisavalt, aga laupäeval üritaks esimese hääle mootorist välja võluda, kasvõi tühikäigu
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Nice, aga telli suur Holset või Garrett juba valmis ära
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kuidas karpad käima pannakse? Äkki oleks mõistlik need Mikunid vahetada CV vastu?
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Mu meelest wg veidi vale koha peal. Seal sellest kasu pole. Peaks ikka enne turbot selle sobitama.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Originaalis on TD04 sisese WG, et kasutada välist jagatakse flants kaheks ja võetakse sisese WG siiber ära ja tuuakse välise külge.
Tundub, et toru seal taga nagu oleks, nurk on muidugi üsna järsk ja ega vist väga suurt vahet pole kas sisene või väline WG.
Selline lühike screamer pipe peaks muidugi ilusti lärmama
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kalapea kirjutas:Originaalis on TD04 sisese WG, et kasutada välist jagatakse flants kaheks ja võetakse sisese WG siiber ära ja tuuakse välise külge.
Tundub, et toru seal taga nagu oleks, nurk on muidugi üsna järsk ja ega vist väga suurt vahet pole kas sisene või väline WG.
Selline lühike screamer pipe peaks muidugi ilusti lärmama
Täpselt nii ongi tehtud. Muidugi jah, selle WG asetus on kahtlase koha peal. Lähiajal hakkab uut ja pikemat väljalaset ehitama, et lamda valetama ei hakkaks
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
tavalises kohas klassikaline pilt
ja see elab.... kõik on alles algseades, aga 4500rpm ja edasi läks asi sõites meeldivalt hirmsaks
[youtube][/youtube]
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Sai vahepeal tehtud üks 50km testisõit ja selgus, et hetkel on seadetes midagi mööda (pole ka ime). Peale kerge rõhuga tugevamat kiirendamist on hing kinni ja tahab kätte ära surra, just siis kui peale kiirendamist tahaks ühtlase kiirusega kruiisida, kui lasta paar sekundit tühikäigul koguda, siis hakkab jälle normaalselt toimima. Õnneks jagas kit'i ehitaja mulle näpunäiteid, et kust, miks ja millal kruttida. Hetkeseisuga tundub et peab väiksemad peadüüsid sebima ja siis sealt edasi vaatama. Enne ei hakka midagi muutma, kui pikem väljalase valmis ja wideband sees. Rasmuse Z1000 eelmine väjalase ja rattaga kunagi kaasa tulnud reso ohverdavad end selleks. Täna lõikusin jupid enam-vähem valmis ja pühapäeval hakkab täpsemalt kokku sobitama.
Lisaks sai turbole natuke relakat näidatud, sest mingi nurga all august läbi sõites käis esiratas vastu külmakoda. Maha sai lõigatud üks sisemise wastegate kinnitustest.
Tellimisse läks ka uus õliradikas, sest vana on ''tänu'' kollektorile natuke ebaloomulikus asendis ja pinge all. Lisaks hakkas veel pressitud ühenduste vahelt peale paika mudimist ka tilkuma, varem või hiljem läheb kuskilt veel vibratsiooni tõttu katki. Hetkel ei sobi ka lensuamort selle tõttu oma kohale tagasi. Uus radikas on pisut madalam ja otsast lõpuni painduvate voolikutega, pealegi peaks olema 20% efektiivsema jahutusega. Värvilised ''racing'' fittingud on boonuseks
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Väljalase sai kokku keevitatud ja wideband järgi ühendatud, jõudis enne pimedat veel ühe tõmbe teha, et väheke andmeid koguda ja kähku düüse sebima hakata. Segu on ikka lahja veel sellise masina jaoks, ideaalis võiks olla rõhu all 12,1, aga veel ohutum oleks 11. ''Dünotamine'' toimus maanteel ja neljanda käiguga, sest madalamatega ei püsi esiratas maas Eks ta vähe redneck lahendus on, aga kuna kõige lähem PÄDEV dünopink asub soomes, siis esialgu timmib niimoodi, kuniks enda mõistus asjast üle käib. Pildil on siis täisgaasiga tõmme (TP100) koos pöörete ja seguga. Kahjuks antud loggerile ei saa (vist) sisestada toodetavaid rõhukoguseid, pole veel ka kella küljes, aga tagumiku järgi hakkab 4000-4500 puhuma ja WG vedru peaks olema tootja andmetel 6 PSI'd, ehk umbes 0,41 BAR'i. Saab asja ohutumasse seadesse, siis tuleb vahele boost controller ja hakkab rõhku juurde keerama eesmärk on ka viienda käiguga nina maaast lahti saada, siis on jõudu piisavalt
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Krt.kus ma ei soovita sul selliseid asju teha nagu sa just kirjeldad ja logist näha on See on puhas rahakotil mängimine . Kas sa väidad veel,et sa ei tea isegi mis rõhuga sa tõmmet teed ??? See segu on VÄGA LAHJA, isegi vabalthingava jaoks . Sa ei tea ilmselgelt põhireegleid mida järgida kui turbokaga esimesi proovikaid teha . Ma ei väida,et seda ise teha ei saa aga ma näen,et see läheb kindlasti katki kui sa sedasi jätkad
Deiv
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Abistavatest nõuannetest ära ei ütleks Kahjuks peab karpasid seadistama just alustades täisgaasiga ja täispööretel, mis muidugi pole väga ohutu. Aga järgmiste suuremate düüsidega saab asi minna ainult paremaks / ohutumaks ju?
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Sul ilmselt on mõistlik kit osta ja mitte järgmine mõõt vaid ikka hea suure sammu võrra suuremad peadüüsid alguses sisse visata + nõks suuremad väiksed düüsid. Siis hakkad allapoole tulema suurtega. Eks saad uurida teiste praktikaid ka aga ma paneks ikka rahulikult +10 mõõdu alguses.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Väidetavalt on ülelaetud karburaator kolm korda tundlikum düüsi suurusele kui vabalthingav. Ütleme, et vabalthingaval tuleks teatud numbri võrra segu muutmiseks kasutada 3 astet suuremat düüsi, siis ülelaetul tekib sama suur efekt juba järgmise suurusega.
Ja natuke huvitavat lugemist
http://www.spartgsxrspecials.com/turbo% ... 20dont.htm
http://oldskoolsuzuki.info/archives/396
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Reedel sain kätte uue õliradika ja sellele kinnituste fabritseerimise ja paigaldamise peale kulus 'kõigest' pool päeva. Asi on umbes 4cm madalam ja 2cm paksem kui originaal, tänu painduvatele voolikutele saab paigaldada mitut moodi. Samas saab tagasi installeerida ka lenksuamordi mille järgi on vajadus tuntavalt suurenenud
Täna lendasid 115 düüsid sisse ja sai tehtud väike dünopäev vabas looduses
Tulemused paranevad aga düüse tahab veel suuremid saada, ei hakanud piirajani lõpuni vägistama ka. Härra tordil oli ilmselt õigus Järgmiseks tulevad 120 ja 125 düüsid. Nendega peaks juba üsna ohutud numbrid tulema Maanteesõidul on segud täiesti normaalsed, seega kui miskit katki ei lähe ja pikemad/rahulikumad proovisõidud edukalt lõppevad, võib seda aretist paari nädala pärast ka Pärnus näha
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kui palju see mootor pöördeid arendab sul ??? Kas loeb ikka pöördeid õigesti või ???
Muidugi ilus oleks kui lõpupoole ikka segu rikkamaks keriks kui lahjemaks
Järgmiste düüsidega vast juba parem .
Kas sõittes on tunda ka ,et võimsus kasvab segu paranedes ???
Keep Up
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Julgelt võiks panna +50 pea düüsid. Originaalid 102,5 vahetasin 130 vastu kui sai otseläbi ja airbox modi, hiljem kui koonusfiltritega sai nõelale 1mm seib alla.
Tühikäigu düüse ei ole suuremaid vaja, sest 1/8 gaasiga on rõhk olematu, pigem puurida segukruvi augud lahti ja pool tiiru välja keerata.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
1/8...1/4 vahemikus on ka mingi mõju siiski. Ei tea küll tõesti, millal boostib. Kui reguleeritav nõel, siis peaks sättima. Omal vabalthingavale panin ka seibi, kuna pole reguleeritav.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Piiraja on umbes 10500 vist. Selle testiga lõpuni ei hakanud piinama, lasin gaasi järgi kui lahjaks kiskus. Jõudu on rohkem kui viimati, nagu üritab neljandaga ka nina kergitada.
Segukruvi on hetkel tehase 2.5 pööret väljas. Nõela sai paar astet tõsta kahe tõmbe vahel, aga see muutis juba ok ala veel rikkamaks ja ülemist otsa ei mõjutanud. Suuremate düüsidega lasen nõelad alla tagasi. Kütuse taset tuleb ka veel pisut timmmida.
Karpadel vahetasin õnneks juba aegsasti kõik ristpeaga poldid kuuskantide vastu, kuna oli teada et need hakkavad tihti kinni-lahti käima ja pole kõige vastupidavamad kantide üle keeramise suhtes
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kalapea kirjutas:Julgelt võiks panna +50 pea düüsid. Originaalid 102,5 vahetasin 130 vastu kui sai otseläbi ja airbox modi, hiljem kui koonusfiltritega sai nõelale 1mm seib alla.
Tühikäigu düüse ei ole suuremaid vaja, sest 1/8 gaasiga on rõhk olematu, pigem puurida segukruvi augud lahti ja pool tiiru välja keerata.
Mul oli juba ostes tehtud airbox mod ning otseläbi, ja sõitis 110 düüsiga, muu oli stock.
Mõned sõidavad turbokaga ka tehase 102.5 düüsiga ja on piisavalt rikas. Eks iga mootor on omamoodi, rääkimata "pitot toru" suurusest ja paigutusest
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Factory pro peaks tootma mikunile mittelineaarset nõela (double taper), sellega saab rikka segu gaasi keskosas paremaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Antud karpade puhul pidi originaal kõige kindlam valik olema. Mõnel veab ja hakkab täiesti tehase seades asi toimima. Ainult ujuki taset tuleb paar milli langetada et kompenseerida kütuserõhku
Voshod 3M + XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.