Cossie ''Mildly Modified Bandit''
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Läks meelest lisada, aga lõpuks sai ka elektripool korrastatud
Ei ole küll ise suurem asi elektrik, aga igaks juhuks sai kõigile kolmele uuele tarbijale vahele kaitsmed, releed ja eraldi lülitid. Paigaldatud viisakalt ilma klemmliistu, teibi ja näpuga kokku keeratud juhtmeteta
Peale Rutjal testimist sai kütuserõhku alandatud ja tundus et ''lurisemise'' probleem kadus ära. Tehes uut testlendu lõi umbes 230km/h juures karpadelt sisselaske kollektori küljest ära. Oli pehmelt öeldes hirmutav kogemus, suri paugust välja ja enam käima ei läinud. Lõpuks seisma jäädes võttis kuidagi elu sisse (huh, joppas) kiire vaatlus tuvastas kähku probleemi allika, meel oli kohe rõõmus et midagi koledamat/kallimat ei juhtunud. Ühe käega kollet karpade vastas hoides lonkasin paar km koju. Järgmine päev jälle vut-vut hydroscandi korralikumate klambrite järgi. Kahjuks on seal nii kitsas ja karpa otsad on ovaalsed, seega päris tugevaid lõdvikuklambreid ei saa kasutada, pidi ikka need kruvikaga keeratavad panema, ehk on nüüd vähe tummisemad. Kindluse mõttes sai kogu kolle ka mootori külge vitsadega kinni tõmmatud, nüüd peab pidama
P.S. kui keegi veel ei tea siis künklikul teel on päris lõbus, kui juba 130 kiiruse ja viimase käiguga igast jõnksust tagarattal sujuvalt laskuda
Väänet ON
Voshod 3M + XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.