BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas kalle »

Mul tekkiski jube enne küsimus, et kuidas sul plaanis korvi pidur teha ja olin üsna veendunud, et mehhaaniline ei tule. Küsimus ongi süsteemi ehituses.
Kui minu korv veel Soome omaniku käes sõitis, siis oli see ehitatud nii, et võimalikult kiirelt saaks ratta taas sooloks teha. Sellest tulenevalt oli ka kaks eradi piduri süteemi ja ka kaks pedaali. Pedaalid olid siis kõrvuti rihitud nii, et korvi külge pannes käis kahe pedaali üle ühine suur plaat ja jalaga hakati kahte korraga vajutama. Ise pole proovinud, aga olen sealmaal sellist süsteemi tihti kohanud.
Kuna enda rattal korvi pole plaanis ära võtta, siis kadus korvilt ka eraldi süsteem ja liitsin vedaja tagapiduri ja korvi piduri (minu korvisl miski väikse auto, ilmselt fiat 600 süsteem on seal) kokku. Peasilndiks kasutasin 1500 Goldwingi tagapiduri peasilndrit, millel dual süsteemi tõttu on kaks väljundit. Ostsin ebayst selle nö pimesi, sest mul polnud aimu, kas mu idee tööle ka hakkab. Aga selgus, et hakkas kenasti, kuigi üks mure on ka. Kuna ma tegemise hetkel ei teadnud, kumb väljund toidab originaalis esi ja kumb tagaratst, siis ühendasin kuidas parasjagu voolikutega mugev oli. Kõik töötab, aga tegelt pean prooviks otsad ringi tõstma, sest vedaja pidur on veist nõrk vs korvi pidur. Olen sellega üsna pikalt nüüd sõitnud, aga tegelt tahab sekkumist ja hiljem selgub, kas jätkan selle süsteemiga, või teen midagi ringi. Ses osas olekski kuulanud, mis sul plaanis. Minu puhul võib olla probleem ka korviratta piduri suurema mahuga töösilinder vs vedaja tagapidur, millest ka probleemi põhjus.

18" esirattaga on nii, et sinu nõudmistele lähedale läheb kasvõi mu enda ST1100 ratas, mis ka korvil kasutuses. On 18" ja 20mm võll on ka, aga kolme kodaraga. Ega neid nõutud tolliga velgi liiga palju polegi. TDMi velg on ka 18, aga ka kolme kodaraga ja võlli hetkel ei mäleta.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”