Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Spoiler
Macintosh kirjutas:Nende kolme võrdlus on üsna populaarne teema. https://goo.gl/pQMb8H
Sadula kõrgused: Tiger XC 845–865 , Africa Twin 850-870, BWM 865-880. BMW'd saad vedrustusest veel madamale lasta. Tiigril on võimalik osta üsna mõistliku summa eest (30€) kõrgendus või madalduslingid mille vahetamine koduõues võtab max 10-15 min.Maastikuvõimekuses järvestuvad nad nii:
- BMW
- Africa Twin
- Tiiger
Kui maastik on põhieesmärk, siis vali pigem BMW. Kui sul on plaanis kahekesi sadulasse ronida siis Tiger 800 on täislastis paremini juhitav, BMW muutub siis (väidetavalt) alajuhitavaks.
BMW pakub madaldus kitti. sellega saad vedrustuse madalamaks. madalam vedrustus ja ka madalam sadul. kui silmas pidada ESA (enduro)seadeid siis seal jah tõstetakse tsikkel maast kõrgemale võrreldes tavaasendiga aga need erinevad asendid ei ole sadulakõrguse vaid vedrustusomaduste muutmiseks.
maastikule mina julgeks pigem Africa Twini esimesena pakkuda kui jutt käib uuest mudelist. BMW-l oleks ka 800GSA pakkuda kuid ka siis on vast AT esimene. kahekesti sadulasse ronimiseks peaks kah GSA võtma bemmi puhul, siis oleks esimene ehk bmw. alajuhitavus annab ilmselt nendel tunda kellel ei ole ESA reguleeringuga vedrustust või siis kes on lihtsalt tehase vedrustuse jaoks liiga paksud/rasked.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.