KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks → Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

ats30 kirjutas:

Hakkab juba arutelu moodi minema :)

Jaffimees kirjutas:

SAS eemaldus: https://www.youtube.com/watch?v=eDNwxNfens8
ABS viska minema ja Rade paak istme alla. Tehase airbox on väga hea, eriti kui on plaanis snorgeldama minna, õhuvõtt on maksimaalselt kõrgel.
Iste lase Christonis pehmemaks ringi teha (100EUR) ja 1200km päevas pole probleem.
Tööristad siia sisse: http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-New-Motor ... Swr7ZW6DzA
Esiklaas lõika maha või pane ikka silmini ulatuv puri, vahepealsed variandid sellel rattal ei tööta (turbulents).
Kohvrid siit: https://nrteam.eu/ ja retk ümber palli võib alata.

P.S. Tagavara küttepump koos filtritega kaasa. Ülejäänud tehnika on suht pommikindel kui hooldada.
Ja veel küljejala kinnitus vaata üle. Teema siin:http://www.ktm950.info/how/Farkels/adve ... ation.html See küljejalg on otse mootori karteri külge kinnitatud ja kui sellele jõudu rakendada, siis võib karteri ära murda :)

Varupump ja filtrid on olemas. Rade paaki tahaks ka. Tehase airboks on iseenesest jah hea aga ma ei raatsi ABSist loobuda. Harjunud juba ja suure täislastis rattaga on tast minul küll abi. Sumpa 2into1 läheb peale, asemele lisapaak. See SASi eemaldamise teema ongi hetkel toores.
Kohvrid jah NR-lt, juba protsess käib. Jala kinnitus on ka plaanis.

Snowhite kirjutas:

1) vedrustus (õiged vedrud ette vastavalt kaalule ja võimalusel tagumise vahetamine või regull vastavalt kaalule)
2) SAS - i eemaldus ja kogu muu, puukallistajatega seotud sodi eemaldamine (k.a. katid).
3) Lisakütus - abs-iga versioonil kõige sobivam vasakule summuti asemele lisapaak - siis saab rahus 450km järjest sõita.
3) kui asfaldisõitu, siis veljed tubelessiks (otsid netist tubeless kit) ja kui palju offroad reisi, siis pöiad ära vahetada korralike vastu, mille puhul pole karta, et kohe kõverduvad ja millele saab normaalselt rehve peale ja maha.
4) veepump ja õli ja õlirõhk
5) kütusepump + filter ja prefiltrid
6) kui offroad reisid, siis rottweiler foam filter - kui tänava reisid, siis tavaline paberfilter ja kannatab vabalt 10-15 tuh km ilusti.
7) SADUL - et oleks selline, millega suudad 5-8h järjest konkreetselt istuda.

kui veel infot soovid, siis kirjuta ps.

No nii jormiks ma küll ei hakka minema. Vedrustus jääb, tagumise regulli peaks jah selgeks saama. Seni ei näe ma selle kruttimisest mingit erinevust.
SAS ja muu puukallistajate värk- peaasi kui ratas normaalselt tööle jääb. Seda mappimist ja värki ma kardan nagu tuld :) Akradel on nagunii sirge toru sees, seal pole miski kat takistuseks.
Paagid tahaks mõlemad, nii Rade oma sadula alla kui ka vasaku sumpa asemele. Aqualine 40l ette ei taha, see rikub ratta välimuse puha ära ja läheb esiots liiga kohmakaks. Prooviks tagumistega läbi ajada.
Pöiad vahetada... no ma ei tea. Ma vist nii julma sõitu ei hakka tegema.
Veepump peaks 2007-st üles poole olema juba ok. Hetkel 50K kella peal ja pole teemaks olnud.
Kütusepump on kreeklase käest alternatiiv peal, praegu kauem kestnud kui originaal. Üks tagavaraks ka olemas. Pumba filtrid on ka olemas. Paakidele pre-filtrid on välja otsitud ja plaanis tellida.
Rottweiler vist tulebki, sest siis saab ABSi peale jätta.
Ma saan selle sadulaga hakkama küll.

Lisaks eelpool loetletule on veel plaanis esiporikas 690 enduro oma vastu vahetada. Täna Jälgmäel selgus, et musta ei saa tellida. Valikus valge või orange. Kui keegi sooviks musta valge v orange vastu vahetada siis olen valmis uue ostma ja diili tegema.

Nii, nüüd võiks, kõike eelnevat arvesse võttes, rääkida mappimistest ja elektroonikaga seonduvast. Kas see on üldse teema, arvestades SASi eemaldamist, Rottweileri õhufiltri paigaldamist, 2into1 väljalaset ja misiganes puukallistajate asju?

1) Kui oled üle 80kg mees ja sõidad selle rattaga täislastis, siis on see vedrustus nõrk. kõige nõrgemad on esivedrud - edasi lihtsalt häälestus ja vedrustuse hooldus.
2) SAS-i saab eemaldada 2 moodi - nii, et kõik vidinad jäävad külge - või nii, et eemaldatakse liigne raskus kõik, mis võimalik - advrider-is on piisavalt õpetusi, kuidas teostada.
3) Veepump - on ERANDITULT kõigil LC8-tel murekoht. lihtsalt mõnel varem, mõnel hiljem. Jahutusvedelikku ei leki õli - vaid jahutusvedelik hakkab lekkima õli sisse ja tapab ära mootori suutlikkuse kuumas. tulemuseks kiire kulumine ja varajane lõpp. (paberõlifiter läheb kinni ja õlirõhk kaob ära ja on mootoril kuumuse tõttu kiire minek) - selle vastu vahetada alati veepump (võll ja kaks laagrit ja paar tihendit ja kestab jälle mõnikümmend tuh).
parimad, mida mina olen näinud, on tavapärase kulumise tõttu 30-50 tuh peal hakanud lekkima. hullemad 10 tuh juures.



Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”