KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks → Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks


Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Piipz kirjutas:

Ma vaatan, et alumise sidurisilindri oled ka aftermarketi pannud.
Ma vahetasin kaks korda originaali enda omal, kuni lõpuks selleni jõudsin.
See on sul? : http://www.adventure-spec.com/default/o ... re-se.html

Huvitav, et seda siiamaani keegi ei maininud, ma ise kaasaarvatud, see neil ka väga nõrk koht

Ma jah tellisin Oberoni. Üks sõber soovitas. Mu meelest sai kusagilt mujalt tellitud, aga vahet pole. Tõenäoliselt on kõik selle juba jõudnud ära vahetada :). Tegelikult mingi teine tootja pakub ka sama asja, aga mälu järgi oli Oberon ca kolmandiku võrra soodsam.

Nüüd kus vasak sumpa on läinud, on ruumi kohe kõvasti juurde tulnud. Isegi peale paagi paigaldamist. Varem oli tükk tegu et Scottoiler kuhugi mahutada. Praegu ruumi nii laialt sadulaaluse paagi ja amordi vahel et mõtle või mingi panipaik sinna välja. Paak on tehtud kahe sumpa arvestusega, eemaldatud leegitoru kohale oleks paagi kuju täiendades veel ca 1l kütust mahtunud

Fotol pole ehk nii hästi näha aga amordi ja porilaua vahel on tõesti ca 1,5l ruumi. Poolraami veksel, mille külge kinnitub porikas, on just selle potentsiaalse panipaiga all. Miks mitte sinna näiteks tagavaralohv mahutada. Või paar pudelit Scottoileri õli. Või mida iganes. Vaatab seda asja...
Fotol pole ehk nii hästi näha aga amordi ja porilaua vahel on tõesti ca 1,5l ruumi. Poolraami veksel, mille külge kinnitub porikas, on just selle potentsiaalse panipaiga all. Miks mitte sinna näiteks tagavaralohv mahutada. Või paar pudelit Scottoileri õli. Või mida iganes. Vaatab seda asja...
Taga sai sadulaaluse paagi voolik kolmikuga ADV paagi  kütusevoolikuga ühendatud. Kraan  ka kenasti küljeplaagi kinnitusplaadi küljes.
Taga sai sadulaaluse paagi voolik kolmikuga ADV paagi kütusevoolikuga ühendatud. Kraan ka kenasti küljeplaagi kinnitusplaadi küljes.
Eest vedasin vooliku Oberoni kõrvalt mootori alla ja pingeregulaatori juurest  uuesti üles. Seal liitub originaalpaakide vahelise tasakaalustusvoolikuga. Oberoni kõrval on paras voolikute pundar praegu, aga kui ma õieti aru saan siis see heledam, kõige jämedam, vist peab lahkuma sealt seltskonnast. See on Airboxi drenaaz ja mu meelest Rottweileril sellist asja ei ole vaja. Tuleks see Rotikas juba rutem ...<br />ADV paagil oli kaasas ka tagasivooluklapp. Tundub vajalik, et mitte madalamal asuvaid paake üle ujutada tankides. Kraanid on muidugi ka aga väike lisakindlustus pole ju paha.
Eest vedasin vooliku Oberoni kõrvalt mootori alla ja pingeregulaatori juurest uuesti üles. Seal liitub originaalpaakide vahelise tasakaalustusvoolikuga. Oberoni kõrval on paras voolikute pundar praegu, aga kui ma õieti aru saan siis see heledam, kõige jämedam, vist peab lahkuma sealt seltskonnast. See on Airboxi drenaaz ja mu meelest Rottweileril sellist asja ei ole vaja. Tuleks see Rotikas juba rutem ...
ADV paagil oli kaasas ka tagasivooluklapp. Tundub vajalik, et mitte madalamal asuvaid paake üle ujutada tankides. Kraanid on muidugi ka aga väike lisakindlustus pole ju paha.
ADV paagil oli veel selline klapp-kiirliides kaasas aga mu meelest läheb asi juba liiga lilleliseks. Jääb tagavaraks. Selline on ka originaalpaagi survevoolikul vahel.
ADV paagil oli veel selline klapp-kiirliides kaasas aga mu meelest läheb asi juba liiga lilleliseks. Jääb tagavaraks. Selline on ka originaalpaagi survevoolikul vahel.
Oleks ma tark, ma oleks vait.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”