KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

randel kirjutas:

Paar tähelepanekut:
nr.2 porikas mainib supermotot, mis reeglina tähendab veel lühemat esiporikat. Näeb ehk hea välja, aga vähegi porisema tee korral viskab kiirelt esitule läbipaistmatuks.

Hea tähelepanek. Need enduro ja sm porikad on suht sarnased ja vist vajutasin tõesti valesse kohta linnukese. Kindlasti vaja enduro porikat. Peab üle vaatama.



Oleks ma tark, ma oleks vait.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

See peaks õige olema: http://www.ebay.de/itm/Polisport-Free-F ... SwMtxXvsRV
Selle tellisin: http://www.ebay.de/itm/Polisport-SM-Lin ... Sw65FXrEeQ

Enam haigem nimetus ei saa olla. See, mille tellisin, sisaldab toote nimetuses 2x sõna Enduro, ometi on see supermoto mudel. Ja see, mille ma oleksin pidanud tellima, ei sisalda toote nimetuses sõna enduro, küll aga sõna supermoto. Ok, need sõnad seal on rohkem selles tähenduses, millistele ratastele see porikas sobib, aga päris segane ikkagi :wack:
Vaja on tähelepanu pöörata kirjelduse alguses olevale sõnale "Free-Flow", mis on siis see Enduro variant vist ja "SM-Line", mis on siis supermoto jaoks.

Mis seal ikka, saatsin küsimuse, et kas saab vahetada, aga kuna E-Bay kaudu ostetud, siis vaevalt see õnnestub. Õnneks ei maksa erilist varandust. Kui mõnel vaja siis teab kust saab :)
Samas leidisn ka Acerbise variante, tunduvad isegi sümpaatsemad.

Ei tea kas peaks teema "Projektipäevikute" alla ümber kolima? Hakkab vaikselt projekti mõõte küll juba võtma, kuigi keevituse ja relaka ja värvipüstoliga ei plaani ratast hellitama hakata :bsmile:

Oleks ma tark, ma oleks vait.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Jõuluvana aina käib ja käib. Vahel Omniva, vahel DHL... . USA oma on natuke unise sammuga, aga see ju teada laiskvorst ka.
Asi sealmaal et ABS vaja ringi tõsta. Kuidas sellega on, keeran piduritorud küljest ära, kas on mingi süsteem ka? Ses mõttes et pärast õhutamised jne normaalselt sujuks?

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Raki »

Kuhu kaugele sõita plaanid?

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye


Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Raki kirjutas:

Kuhu kaugele sõita plaanid?

Esmalt tahaks ratta valmis saada, eks siis näis :bsmile:

Oleks ma tark, ma oleks vait.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Nõnda, üht-teist on tehtud, miskit veel teha.
Sadula alune paak on paigas. Istus superhästi. Kuna juhendit ei olnub kaasas siis oli pisut nuputamist, aga kõik laabus. ABStuli eest ära võtta, sadula alust plastikut pidi päris tublisti lõikuma. Soovitan lõikamisega konservatiivne olla. Lõikasin ise mitu korda juurde aga selle eest sai päris täpne töö. Õhutustorude vedamine võttis päris palju aega. Fotodel on näidatud suht pilla-palla voolikud sadula all. Tahtsin korralikumat tulemust ja lõpuks sain ka. Tuli pisut vaeva näha, aga nüüd hea vaadata :)

2into1 väljalase tehtud. Soovitan enne tegemist grafiittihendid ära osta, sest vanade tervelt kätte saamine on paras kepp. Kuna olin kärsitu ja tahtsin kohe valmis saada siis pusisin vanadega, sai tehtud. Muus osas väga lihtne. Et originaal kollektor kätte saada, on vaja poolraam alla lasta.
ADV paak vasaku eemaldatud sumpa asemele ka paigas. Sellega on pusimist rohkem. Kinnitused jäidki pisut pingesse. Vaatab, ehk peab fööniga vähe vormima seda asja veel.
Järgmised tegevused on aku vahetus, õli vahetus, põhjakaitse vahetus, klappide regull ( kuna ratas on kenasti laiali siis paras moment selleks) , õhupuhasti eemaldamine, uue paigaldus koos mõningate asjade eemaldamisega, veepumba tihendi ja võlli vahetus, lisatulede paigaldus (juba kohal) ja ABSi paigaldus uude kohta.
Praegu ootan USA tellimust, seal kogu õhupuhastiga seonduv. Kahju et siia fotode laadimine nii keeruline on. Olen neid klõpsinud, sobiksid jutu kõrvale hästi.

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Sisuliselt sama keeruline, nagu e-mailile attachmenti lisamine.
Kõigepealt pead "kiirvastamine" aknast minema "täiendatud redigeerija" alla.

3.PNG

Seejärel klikid "manused" ja "lisa failid".

2.PNG

Ning sealt edasi juba "sisesta" postitus ja ongi tehtud.

Viimati muutis Piipz, 04 Jaan 2017, 08:03, muudetud 4 korda kokku.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Piipz kirjutas:

Sisuliselt sama keeruline, nagu e-mailile attachmenti lisamine.
Kõigepealt pead "kiirvastamine" aknast minema "täiendatud redigeerija" alla.

3.PNG

Seejärel klikid "manused" ja "lisa failid".

2.PNG

Ning sealt edasi juba "sisesta" postitus ja ongi tehtud.

Teoorias tore, aga minul seal "täiendatud redigeerija" alt edasi "manused" ja "lisa failid" nupukesi paraku ette ei tule.

Oleks ma tark, ma oleks vait.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Nõnda, Piipz siin tiba koolitas, teeme katsetuse ära.

Isegi Tsehhimaalt saadetakse raha eest kingitusi
Isegi Tsehhimaalt saadetakse raha eest kingitusi
Esimesed tellimused kohal
Esimesed tellimused kohal
Viimati muutis ats30, 04 Jaan 2017, 11:36, muudetud 1 kord kokku.
Oleks ma tark, ma oleks vait.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Püüdsin täpselt lõigata. Lisaks on vaja lõigata ka sabatükki.
Püüdsin täpselt lõigata. Lisaks on vaja lõigata ka sabatükki.
Saba alt sisse...
Saba alt sisse...
...ja ongi paigas!
...ja ongi paigas!
Huvitav kas see number viitab müüdud paakide arvule?
Huvitav kas see number viitab müüdud paakide arvule?
Tuulutuse sain lahendatud veidi soliidsemalt kui netist leitud fotodel. Peitsin küljeplastiku alla, kulgeb tagatule kaabeldusega koos. Et asi toimiks, peab tuulutusvoolik kulgema ratta etteotsa, lenksu juurde ja sealt tiiruga vasakule alla. Et kaar käiks võimalikult kõrgel ära. Nii seletas asja tootja, siis ei olevat ohtu et hakkab kusagilt lekkima.
Tuulutuse sain lahendatud veidi soliidsemalt kui netist leitud fotodel. Peitsin küljeplastiku alla, kulgeb tagatule kaabeldusega koos. Et asi toimiks, peab tuulutusvoolik kulgema ratta etteotsa, lenksu juurde ja sealt tiiruga vasakule alla. Et kaar käiks võimalikult kõrgel ära. Nii seletas asja tootja, siis ei olevat ohtu et hakkab kusagilt lekkima.
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Ma vaatan, et alumise sidurisilindri oled ka aftermarketi pannud.
Ma vahetasin kaks korda originaali enda omal, kuni lõpuks selleni jõudsin.
See on sul? : http://www.adventure-spec.com/default/o ... re-se.html

Huvitav, et seda siiamaani keegi ei maininud, ma ise kaasaarvatud, see neil ka väga nõrk koht

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Piipz kirjutas:

Ma vaatan, et alumise sidurisilindri oled ka aftermarketi pannud.
Ma vahetasin kaks korda originaali enda omal, kuni lõpuks selleni jõudsin.
See on sul? : http://www.adventure-spec.com/default/o ... re-se.html

Huvitav, et seda siiamaani keegi ei maininud, ma ise kaasaarvatud, see neil ka väga nõrk koht

Ma jah tellisin Oberoni. Üks sõber soovitas. Mu meelest sai kusagilt mujalt tellitud, aga vahet pole. Tõenäoliselt on kõik selle juba jõudnud ära vahetada :). Tegelikult mingi teine tootja pakub ka sama asja, aga mälu järgi oli Oberon ca kolmandiku võrra soodsam.

Nüüd kus vasak sumpa on läinud, on ruumi kohe kõvasti juurde tulnud. Isegi peale paagi paigaldamist. Varem oli tükk tegu et Scottoiler kuhugi mahutada. Praegu ruumi nii laialt sadulaaluse paagi ja amordi vahel et mõtle või mingi panipaik sinna välja. Paak on tehtud kahe sumpa arvestusega, eemaldatud leegitoru kohale oleks paagi kuju täiendades veel ca 1l kütust mahtunud

Fotol pole ehk nii hästi näha aga amordi ja porilaua vahel on tõesti ca 1,5l ruumi. Poolraami veksel, mille külge kinnitub porikas, on just selle potentsiaalse panipaiga all. Miks mitte sinna näiteks tagavaralohv mahutada. Või paar pudelit Scottoileri õli. Või mida iganes. Vaatab seda asja...
Fotol pole ehk nii hästi näha aga amordi ja porilaua vahel on tõesti ca 1,5l ruumi. Poolraami veksel, mille külge kinnitub porikas, on just selle potentsiaalse panipaiga all. Miks mitte sinna näiteks tagavaralohv mahutada. Või paar pudelit Scottoileri õli. Või mida iganes. Vaatab seda asja...
Taga sai sadulaaluse paagi voolik kolmikuga ADV paagi  kütusevoolikuga ühendatud. Kraan  ka kenasti küljeplaagi kinnitusplaadi küljes.
Taga sai sadulaaluse paagi voolik kolmikuga ADV paagi kütusevoolikuga ühendatud. Kraan ka kenasti küljeplaagi kinnitusplaadi küljes.
Eest vedasin vooliku Oberoni kõrvalt mootori alla ja pingeregulaatori juurest  uuesti üles. Seal liitub originaalpaakide vahelise tasakaalustusvoolikuga. Oberoni kõrval on paras voolikute pundar praegu, aga kui ma õieti aru saan siis see heledam, kõige jämedam, vist peab lahkuma sealt seltskonnast. See on Airboxi drenaaz ja mu meelest Rottweileril sellist asja ei ole vaja. Tuleks see Rotikas juba rutem ...<br />ADV paagil oli kaasas ka tagasivooluklapp. Tundub vajalik, et mitte madalamal asuvaid paake üle ujutada tankides. Kraanid on muidugi ka aga väike lisakindlustus pole ju paha.
Eest vedasin vooliku Oberoni kõrvalt mootori alla ja pingeregulaatori juurest uuesti üles. Seal liitub originaalpaakide vahelise tasakaalustusvoolikuga. Oberoni kõrval on paras voolikute pundar praegu, aga kui ma õieti aru saan siis see heledam, kõige jämedam, vist peab lahkuma sealt seltskonnast. See on Airboxi drenaaz ja mu meelest Rottweileril sellist asja ei ole vaja. Tuleks see Rotikas juba rutem ...
ADV paagil oli kaasas ka tagasivooluklapp. Tundub vajalik, et mitte madalamal asuvaid paake üle ujutada tankides. Kraanid on muidugi ka aga väike lisakindlustus pole ju paha.
ADV paagil oli veel selline klapp-kiirliides kaasas aga mu meelest läheb asi juba liiga lilleliseks. Jääb tagavaraks. Selline on ka originaalpaagi survevoolikul vahel.
ADV paagil oli veel selline klapp-kiirliides kaasas aga mu meelest läheb asi juba liiga lilleliseks. Jääb tagavaraks. Selline on ka originaalpaagi survevoolikul vahel.
Oleks ma tark, ma oleks vait.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Macintosh kirjutas:
ats30 kirjutas:

Millist voltmeetrit soovitate? kas need KOSO vidinad on ok? Mini 3?

Koos mini 3 on mitte lihtsalt OK vaid väga hea. Lisaks pingele näitab ka õhutemperatuuri ja sõiduaega.

Mac, Sa kindlasti tead kuidas seda 990-le külge ühendada?
Kui juba õpetama hakkad siis mul on lisa LEDid ka mis tahaksid ennast originaaltuledega koos lülituma saada ... :bsmile: :D

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Mis seal ühendada on, lihtsalt pluss ja miinus :)

Capture.PNG

Lisatuledega on jah vähe keerulisem, ilmselt releed vahele vaja, sest need on sul kokku 70w - ei tasu originaalvalguse juhtmeid ja kaitsmeid üle koormata.
Samas, see on ka suht iseennast selgitav pilt, kuna releedel on niikuinii klemmidele need numbrid kirjutatud:

smallrelaywiring.jpg
  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Piipz kirjutas:

Mis seal ühendada on, lihtsalt pluss ja miinus :)

Idee pole jah keeruline, aga kas on mingid sobilikud klemmid olemas või peab hakkama juhtmeid lõikuma? Seda küll ei tahaks teha ...

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Otseselt sa neid lõikama ei pea, kuid eks need klambrid (mis pildil punased) hammustavad ikka originaaljuhtmele jälje sisse nii, et hilisemal eemaldamisel pead juhet parandama.

Manused
Capture.PNG
  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Piipz kirjutas:

Otseselt sa neid lõikama ei pea, kuid eks need klambrid (mis pildil punased) hammustavad ikka originaaljuhtmele jälje sisse nii, et hilisemal eemaldamisel pead juhet parandama.

Mul second hand Koso, selliseid fancy klambreid pole. Siiski, mingeid klemme kuhu alla need ühendada?
Muidu tootja ja edasimüüja lahkesti lubavad ilma releeta ühendada. Relee vist ise juba tarbib suht hoolega voolu ..?

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas randel »

Ktmil ju armatuuri all spets lisatarvikute toide toodud, ACC1 ja ACC2 oli vist nimeks. Üks neist lülitub koos süütega, rääkisime ka sellest. Sinna ühendagi.


vanalendur
Postitusi: 495
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 39 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

ats30 kirjutas:
Piipz kirjutas:

Otseselt sa neid lõikama ei pea, kuid eks need klambrid (mis pildil punased) hammustavad ikka originaaljuhtmele jälje sisse nii, et hilisemal eemaldamisel pead juhet parandama.

Mul second hand Koso, selliseid fancy klambreid pole. Siiski, mingeid klemme kuhu alla need ühendada?
Muidu tootja ja edasimüüja lahkesti lubavad ilma releeta ühendada. Relee vist ise juba tarbib suht hoolega voolu ..?

Kui huvi selliseid klambreid kasutada siis Oomipoest https://www.oomipood.ee/product/splice_ ... d?q=splice. Iseasi kui hea neid tsikli juures kasutada on, sest vett nad ei pea ja niiskus saab kenasti isolatasiooni vahele.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Neid "klambreid" saab praktiliselt igast suuremast poes, ei pea oomipoodi tormama, AGA..
Kopipasta ühest autofoorumist:

Selliseid ühendusi, nagu välja pakuti, kasutatakse ainult müüdavate või võõraste autode juures. Esiteks on tehtaval ühendusel kontaktpind üliväike, teiseks lõhub see varjatult, aga see-eest väga tõhusalt, juhtme sooni ja kolmandaks oksüdeerub kiirelt.

Polegi probleem mitte selles, et see klemm ei suudaks väikest voolu läbi lasta, vaid tema ebastabiilsuses niiskes keskkonnas (nagu auto on).

Ma olen selliseid klemme erinevatest autodest hulgi minema loopinud ja asendanud kas normaalsete pressitud klemmide või joodetud ühenduste + liimiga termokahanevaga. Põhjuseks ühenduse ebastabiilsus - kord annab ühendust, siis jälle mitte. Probleem ei teki kohe, vaid võtab natuke aega.

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

yeekim kirjutas:

Hoi!

Neid "klambreid" saab praktiliselt igast suuremast poes, ei pea oomipoodi tormama, AGA..
Kopipasta ühest autofoorumist:

Selliseid ühendusi, nagu välja pakuti, kasutatakse ainult müüdavate või võõraste autode juures. Esiteks on tehtaval ühendusel kontaktpind üliväike, teiseks lõhub see varjatult, aga see-eest väga tõhusalt, juhtme sooni ja kolmandaks oksüdeerub kiirelt.

Polegi probleem mitte selles, et see klemm ei suudaks väikest voolu läbi lasta, vaid tema ebastabiilsuses niiskes keskkonnas (nagu auto on).

Ma olen selliseid klemme erinevatest autodest hulgi minema loopinud ja asendanud kas normaalsete pressitud klemmide või joodetud ühenduste + liimiga termokahanevaga. Põhjuseks ühenduse ebastabiilsus - kord annab ühendust, siis jälle mitte. Probleem ei teki kohe, vaid võtab natuke aega.

See tsitaat on 100% õige jutt.Ma olen ka need asjad alati oma ühenduste juures välistanud.Soome keeles on selle nimetus rosvoliitymä ehk piraat-röövel liitmik.Minu arust see nimetus juba ütleb kõik.
Korralik lahendus oleks kahe otsaga isane, ühe juhme otsa ja kaks emast pistikut eraldi juhtmetega sinna külge ja suurem termokahanev rüüs peale.See sel juhul kui lihtsalt juhtme vahele vaja panna ja peab jääma ka hiljem lahtivõetav.Kui ei pea hiljem lahti võtma siis kinni vajutatav termotoru või joode(kindlam) ja termokahanev rüüs peale.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Eile paigaldasin uue põhjakaitse. Hirmus kolakas tundus laua peal. Aga kui paika sai siis istus päris kenasti.Poldiaugud ka õige koha peal :)
Aga poldid ise, need mis komplektis kaasas, suutsid küll välja vihastada. Viimast (kokku ongi neid ainult 6) kinni keerates andsid kuuskandi nukad järgi ja polt ei olnud veel korralikult kinnigi. Kusjuures komplektis olevad poldid on roostevabast, mis on eriti pehme pask. Positiivne on see, et neid sisekuuskant peaga polte on hea välja puurida. Tsentreerimine on imelihtne :)
Kuuskantidega ongi igavene jama. Sest ümara peaga ja koonuspeaga poltidel on see jama et kuuskant võtme mõõt on ebaproportsionaalselt väike võrreldes poldi läbimõõduga. Ja nukad maha keerata pole mingi probleem. Ma saan aru küll et selle madala ümarpea sisse ei mahu suurem kuuskant lihtsalt ära. Aga ma ei saa aru miks neid madala peaga (või siis koonuspeaga) polte igale poole topitakse?! KTMil on neid üksjagu. Muuhulgas sabaraami poldid ja tagumiste jalaraudade omad. Mille krdi pärast nad peavad olema koonuspeaga? Ainus sisekuuskant, mis on mõistliku proportsiooniga, on need silindrja peaga, fotol mustad.

Must on asendus, RST on originaal.
Must on asendus, RST on originaal.
Must on asendur, RST on originaal
Must on asendur, RST on originaal

Kui poldi pea ette ei jää siis tuleks kasutada just selliseid. Soovitavalt veel neid tugevamaid, 10.9 tähistusega. Nõrgemad olid vist 8.9 tähisega, peast ei mäleta. Loomulikult on oht et kui üle keerad, siis annab järgi mitte poldi keere vaid mutri osa. Samas mõistlikult toimetades peaks hakkama saama. Igatahes Baltic Bolt aitas täna hädast välja ja tegin vajalikud asendused :bsmile:

Põhjakaitse ülemine kinnitus
Põhjakaitse ülemine kinnitus
Põhjakaitse alumine kinnitus
Põhjakaitse alumine kinnitus
Oleks ma tark, ma oleks vait.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Nagu ikka, enamus aega kulus mitte sisulisele tööle(ehk siis ühendamisele) vaid statiivi konstrueerimisele. Tükk plekki, jupike M6 keermelatti, mõned mutrid, tsipa musta aerosoolvärvi ja valmis.

Koso sai paika.
Koso sai paika.

Tagumine külg nii soliidne välja ei näe aga palju paremini see ka vist ei õnnestu. Pealegi, nagunii see kusagilt näha ei jää. Ja kui Kanadast saabub uus esituli koos esipaneeli ja klaasiga, siis seda enam jääb kogu see krempel peitu.

Kokpit tagant.
Kokpit tagant.

Hommik algas 120€ -se tagasilöögiga. Õigemini üritasin uue tüki arvelt kokku hoida, saades teada palju see maksab (6000300500001S ENGINE SUPPORT LEFT 07 - 115.-). See ava, mille külge kinnitub "laibakas", on ajapikku keerme kaotanud. Algul tahtsin uue osta. Siis mõtlesin et lõikan uue keerme sisse, paksust nagu on detailil. Paraku suutsin keermelõikaja sinna sisse ära murda. Üllatav et nii pehme materjali sisse nagu alumiinium võib olla nii raske keeret lõigata. Keermepulk muidugi ei ole ka just ülemise riiuli kaup aga teraslati sisse polnud keermestamisel probleeme. Õliga ka ei koonerdanud.
Igatahes, kui kellegil on head ideed kuidas murdunud keermepulk august kätte saada, andke lahkesti teada. Täna veel uut juppi ära ei telli.

Keere on ajapikku kaduma läinud. Teeme uue, mõõdu võrra suurema.
Keere on ajapikku kaduma läinud. Teeme uue, mõõdu võrra suurema.
Nii palju siis sellest suurepärasest mõttest.
Nii palju siis sellest suurepärasest mõttest.
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Kuna ruumi on palju, siis stopperitangidega võibolla kannataks selle sealt välja logistada, anoh ega need ka muidugi odavad pole. Narrega pole mõtet keermepulgale läheneda, see lähebki pooleks nagu kõrsik kui jõudu natuke viltu rakendada, keermestataval materjalil pole tähtsust. Ja kas sa järgmise mõõdu jaoks ikka enne augu puurisid? Ainult keermepulga jaoks on see materjali kogus liiga suur.

Mis puudutab sisekuuskante, siis karterikaitsme kinnitamiseks on 10,9 totaalne overkill ja mina paneks sinna lihtsalt tavalised poldid - sisekuuskandi peab enne keerama hakkamist piinlikult puhtaks tegema, mis ei pruugi välioludes alati hästi õnnestuda. Tavalise poldiga on kõik sada korda lihtsam, isegi kui ühe kandi maha keerad on 2 katset veel, samuti saab vajadusel Knipexitega kinni hakata jne. Või kui tingimata peab olema sisemise kujundiga polt, siis pigem juba Torx, ainuke hea koht kuuskandi jaoks on ajaloo prügikasti detailide kokku kruvimine.

Lisaks, mida vähem erinevaid polte ratta küljes on, seda vähem peab võtmeid kaasa tassima.


joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas joel »

ats30 kirjutas:

Igatahes, kui kellegil on head ideed kuidas murdunud keermepulk august kätte saada, andke lahkesti teada.

http://np.netpublicator.com/netpublication/n47633363
Paberkataloogi lk. 36 (elektroonilises lk. 38), keermepuurieemaldi. Ise pole proovinud sellist asja kasutada, nii et ei oska kommenteerida, kui lihtne on sellega keermepuuri kätte saada.

Joel
Kasutaja avatar

mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas mart63 »

joel kirjutas:
ats30 kirjutas:

Igatahes, kui kellegil on head ideed kuidas murdunud keermepulk august kätte saada, andke lahkesti teada.

http://np.netpublicator.com/netpublication/n47633363
Paberkataloogi lk. 36 (elektroonilises lk. 38), keermepuurieemaldi. Ise pole proovinud sellist asja kasutada, nii et ei oska kommenteerida, kui lihtne on sellega keermepuuri kätte saada.

OT: Mis kataloogiga tegu on, kust neid tooteid osta saab?


joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas joel »

CEDO kataloog. Osta saab Tartust, Pärnust ja Tallinnast. http://cedo.ee/index.php?page=300

Joel
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Bandit »

see Koso tuli minu käest, kui tahad tulen aitan sind sellega. Aga palun ära neid kiirklemme ratta külge pane, ma võin oma jootekolvi kaasa võtta.

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

ats30 kirjutas:

See ava, mille külge kinnitub "laibakas", on ajapikku keerme kaotanud. Algul tahtsin uue osta. Siis mõtlesin et lõikan uue keerme sisse, paksust nagu on detailil. Paraku suutsin keermelõikaja sinna sisse ära murda. Üllatav et nii pehme materjali sisse nagu alumiinium võib olla nii raske keeret lõigata. Keermepulk muidugi ei ole ka just ülemise riiuli kaup aga teraslati sisse polnud keermestamisel probleeme. Õliga ka ei koonerdanud.

Alumiiniumi sisse keerme lõikamiseks kasuta mitte õli, vaid seepi.Tavaline pesuseep või tualett seep ajab asja igati hästi ära.On ka mingi spets möks alumiiniumisse keerme lõikamiseks,aga olen üsna sügavaid auke seebiga keermestanud ja alati on ilus puhas keere jäänud.
Teed seepi natuke veega pehmemaks ja võid lausa keermepuuriga sealt kraapida ja ka keermestatavasse auku seda ette ajada.Vedel seep ei toimi nii hästi,aga on ka parem kui suvaline õli.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Üleeile õhtul käis doktor Andres, pakkis oma arstiriistade kohvri lahti ja tsekkas klapid üle. Hoolimata sellest mida manuaalides kirjutatakse, olid klapivahed vägagi korras. Pääsesime lihtsalt. Suured tänud tohtrihärrale.

Klapivahed.jpg

Eilne päev kulus õlu vahetusele, ABSi torude ja kaabelduse trajektooride kindlaks määramisele ja eemaldatud väljalaske kollektori asemele panipaiga modelleerimisele.
Teatavasti on õlifilter see "kohvipaks" mille pealt hinnatakse veepumba seisu. Jällegi, pole paha:

Õlifiltrid2.jpg

Panipaiga disainimisega läks ikka täiega lappama. Alguses tegin papist mudeli:

Mudel1.jpg
Mudel2.jpg

Seejärel leidsin lumehangest tüki plekki ja nii see õhtu venis.

Prototyyp1.jpg

Lõpuks oli kell 3.20 kui voodisse jõudsin. Päevakava kipub paigast ära minema :bsmile:
Peab fotod väiksemaks tegema, kogu edevus ei mahu muidu ära (lol)

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”