KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks → Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks
Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks
Kuna ruumi on palju, siis stopperitangidega võibolla kannataks selle sealt välja logistada, anoh ega need ka muidugi odavad pole. Narrega pole mõtet keermepulgale läheneda, see lähebki pooleks nagu kõrsik kui jõudu natuke viltu rakendada, keermestataval materjalil pole tähtsust. Ja kas sa järgmise mõõdu jaoks ikka enne augu puurisid? Ainult keermepulga jaoks on see materjali kogus liiga suur.
Mis puudutab sisekuuskante, siis karterikaitsme kinnitamiseks on 10,9 totaalne overkill ja mina paneks sinna lihtsalt tavalised poldid - sisekuuskandi peab enne keerama hakkamist piinlikult puhtaks tegema, mis ei pruugi välioludes alati hästi õnnestuda. Tavalise poldiga on kõik sada korda lihtsam, isegi kui ühe kandi maha keerad on 2 katset veel, samuti saab vajadusel Knipexitega kinni hakata jne. Või kui tingimata peab olema sisemise kujundiga polt, siis pigem juba Torx, ainuke hea koht kuuskandi jaoks on ajaloo prügikasti detailide kokku kruvimine.
Lisaks, mida vähem erinevaid polte ratta küljes on, seda vähem peab võtmeid kaasa tassima.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.