Dual Sport kiivrid


Ktsort
Postitusi: 35
Liitunud: 06 Okt 2005, 23:38
Tänatud: 2 korda

Re: Dual Sport kiivrid

Lugemata postitus Postitas Ktsort »

Ronk kirjutas:

Keegi Schuberti E1-te poes kohapeal ka kohanud? Pulli pärast läheks vaataks üle, kuigi jääb vastu natuke liiga kalliks. Kahju kallist kiivrit metsas lõhkuda ka :)

Kommenteerin siis Schuberth E1 Adventure kiivrit.

schuberth_e1_adventure_helmet_white_rollover.jpg
  1. Mürasummutust võib nimetata heaks juhul, kui mootorratta tuuleklaasi ülaservast tekkiv vihin ei sattu mootorratta juhi kõrvaaukude kõrgusele.
    Sellisel juhul võib Schuberthi legendaarses vaikuses tõsiselt pettuda. Haudvaikset vatipea kiivrit ei ole olemas - olgem realistid. Kui aga mootorratturi kasv ja tuuleklaasi aerodünaamilised omadused (või siis windshield deflector) hästi kokku sobivad, on võimalik 110 km/h sõites täiesti selgelt kuuldavat telefonikõnet pidada ja raadiot kuulata (originiaal SRC sidelahendusega vähemalt - pole mingeid muid proovinud). Eks see sõltub tsiklitüübist ka - superbikele vist windshield deflectorit eriti ei panda ja mõne cruiseri tuuleklaas on juba enivei 2 meetrit kõrge.

  2. Sisseehitatud raadioantenn on minu kogemuse põhjal möga. Sellega ei kuule mingit raadiot kui just Tallinna kesklinnas ei ole ja siis ka läbi aeg-ajalt sissetulevate sahinate (jah - pistik on sees, jah antenn on ühendatud). Nutitelefonist üle bluetoothi ja interneti aga küll.

  3. Nutitelefonist musa kuulates saab karjuda võõramaa keeles "next song" ja sellesisuline käsklus saab täidetud. Samuti saab mõõduka röögatuse abil sissetulevale telefonikõnele vastata (ei pea sõidu ajal nutitelefoni põuetaskust otsima hakkama ja kindaid käest kiskuma). Samas kui 10 meetri kaugusel seisvale sõbrale midagi hõigata, kipub SRC süsteem sellele reageerima järeldusega "radio on", millele järgneb vali staatiline sahin kõrvaklappides (sest ega see antenn ju raadio levi tegelikult ei püüa). Eks siis saab SRC peale karjuda jällegi "radio off" ja vestlus kamraadiga saab mõõdukal häälel jätkuda :D

  4. Kõrvaklappide aku on päris hea. Päev läbi saab musa kuulata ja telefonisides olla (kui mitte kaks).

  5. Kiiver ise on peas ILGELT raske - no mine metsa :D Nagu mingi tinaämber oleks peas. Pärast on peanahal voodrimuster näha mitu tundi. Vooder ise on kvaliteetne, pehme ja eemaldatav (pestav).

  6. Lahtisena sõit on väga ebamugav. Kiivri avatav lõuaosa on raske ja tahab silmini vajuda, suurel kiirusel lendab päikesevari (nokk) minema kui lahtisena sõta. A see nokk muide on ilgelt kriimukindla värvkattega - nagu mingi speiss tekhnoology. Päriselt ka.

  7. Tuuleklaas lahtisena ei saa sõita - vajub tuule mõjul kinni. Minu meelest on see nõme. Sooviksin mõnikord selle riski võtta ja lahtise kiivriga sõita või siis avatud tuuleklaasiga. See kiiver aga paneb sulle täiega ämbri pähe nii, et mingeid suvelõhnu sa raisk siin ei nuusuta - on selge :D Noh - Saksa turvalisus ja ordnung.

Kokkuvõtteks kallis, raske ja igav kiiver. Kvaliteetne ilmselt jah. On märksa nauditavamaid kiivreid, millel samuti musakuulamise võimalus sisse pandav. Kui otsida Mazda 6 stiilis sõiduepõnevust ja MB S-klassi turvalisust, siis on see kiiver just Sulle!



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”