Super laiad rehvid taga. Annab midagi reaalselt juurde ka?
Re: Super laiad rehvid taga. Annab midagi reaalselt juurde ka?
Jesper, mille tulemusel toimub rehvipinna materjalis see keeruline ja raketiteadusllik protsess, mida sa nimetad deformeerumiseks? äkki selgitad seda deformeerimise läbi pidavuse tekkimist natuke täpsemalt? mis need lülid seal täpsemalt on, materjali molekulid?
pole mina veel mitte ühesainsaski kohas kohanud väidet (rehvide kohta siis) nagu see seaduspära ei kehtiks, et eelkõige contact patchist ja survejõust sõltub pidamine. kui see ei ole nii, miks siis üldse optimeerida seda contact patchi suurust..a'la rinkabike'del on kallutades suurem kontakt kui püsti sõites?
omaette teema on muidugi see, et asi pole nii lihtne, et piirduks vaid 1:1le kontaktpinna ja survejõuga sellele. see, mis rehvipinna materjalis töö ajal toimub võib muidugi olla hirmus keeruline tuumafüüsika ja kosmoseraketiteadus aga minuteada mingit tagurpidist progressi nagu ei ole toimunud. et näiteks rehvid hoopis kitsamaks/väiksemaks muutuks ja paremat pidamist pakuks kuna vana hea kooliõpikuseos ei tähenda enam midagi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.