Super laiad rehvid taga. Annab midagi reaalselt juurde ka?
Re: Super laiad rehvid taga. Annab midagi reaalselt juurde ka?
Kordan ühe korra veel, suurema kontaktpinnaga on pidamine parem SENIMAANI kuni ühe pindala ühiku ehk ühe osa peale sellest kontaktpinnast jaguneb veel piisavalt palju massi. kuskil on ka sellel piir, lõputult ei saa kontktpinda suurendada ja arvestada, et pidamine lõputult kasvab.
Asjaolu, mis rehviteema nii keeruliseks teeb on pigem see, et üldse mitte alati ei ole rehv vs. täpselt ühesuguse tekstuuriga asfalt see materjal/materjal paar, mille suhtes optimeerida tuleb. Seal on veel mustmiljon muud varianti ja alati on seosed ja tingimused suuremal või vähemalt määral erinevad
Ja füüsika on üks selline tore asi, et see "pädeb", tahame me seda või mitte, paraku absoluutselt igalpool, iga asja juures ja kõigi inimloomale teadaolevate materjalide korral. Isegi maailma kõvemal rullnokal kurvi võttes 250ga kahjuks ikka füüsika pädeb samamoodi nagu igalpool mujal. Füüsika jutt võib lihtsalt olla lihtsam ja keerulisem. Aga päris tihti jõuab ligikaudse tõeni ka basic füüsikat kasutades, väiksemad nüansid ja lõplik täpsus või millegi simulatsioon on täppisteaduse teema
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.