Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: 02 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Yamaha FZ1 '07
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sry, erialaline huvi lihtsalt tekkis ja süvitsi mitte laskudes tundus järjekordne hea turundusega vedelik, millele ilus hinnasilt külge kleebitud.
Aga ma ju enda arust kirjutasin, et see segu mis stock pillidel jahutussüsteemis ringleb on töö olukorras suurema rõhu all, kui atmosfääri rõhk ja keemistemperatuur on seetõttu märksa kõrgem, kui normaalse õhurõhu juures. 760 mmHg juures on see jah 100 C. Kui nüüd aga arvestada juurde lisa rõhk + antifriis (olenevalt vee vahekorrast) siis see keemistemp läheb sinna 130 kraadi kanti.
Aga sirvisin veits inglise keelset materjali kiiruga ja minu kahtlus sai ühe uuringu põhjal tõestust. Silma jäi selline info, et antud vedeliku soojusjuhtivus on ca 2x väiksem, mis kokkuvõttes tegelikult reaalselt lõpptulemusel vähendab su mootori võimsust ning suurendab silindripeade temperatuuri.
http://www.norosion.com/evanstest.htm
Keemikute uuringu kokkuvõtted on antud vedeliku kohta veebilehel all pool kirjas.
Don't kill the messenger.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.