K: Ketiõli?!

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

petz kirjutas:
426f kirjutas:

ma pesin ilma kummirõngasteta ketti bensiini sees ja peale kuivamist panin mootori õli sisse ligunema

miks on vaja peale keti pesu veel mootor õli sisse ligunema panna??? :wack:

Vanal ajal määriti ketti selliselt, et pesti kett siis diisliga või lambiõliga puhtaks, mis kätte saada oli ning siis pandi mootoriõli sisse ning pliidi peale.
Siis tõstsid pliidi pealt maha ja võtsid keti välja alles siis kui täitsa maha jahtunud. Point selles, et soenedes õhk paisub ning tuleb sealt tihendi tagant (sama ilma tihendita keti rõnga alt) jms pilust välja mull mull. Jahtudes tekib seal siis puudujääk ja puudjääk imeb selle õli, mille sees kett on sinna vahele, ehk peaks saama hästi kõik määritud, mis tavalis pihustamisega sinna ei jõuaks.



Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”