Suzuki 1200 Bandit

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

jargo
Postitusi: 97
Liitunud: 08 Mai 2012, 07:36
Tsikkel: BMW R1150R

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas jargo »

tundub,et jahutusega siis erilist probleemi ei tohiks olla!
Kuna ma eriti bantitist midagi ei tea,siis mis oleks sellised kohad,mida ostes peaks kindlasti üle vaatama.
näiteks 1200-se juures.

mootoris mingeid erilisi klõbinaid olla ei tohi,käigukast peab vaikne olema?Käiguvahetus peab vaikne olema vms!

Mis aasta oma oleks matkarattaks eriti mõistlik.
Mingitel aastatel tehti vast mingeid muudatusi!? Kerel?tehnikal?



BMW R1150R
KepsKotti

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas villy »

Kui leiad pilli mille kohta tõsine ostuhuvi siis kindlasti korras ratta omanik laseb ostja kulul lasta ratta näiteks Streermotos üle vaadata. Ise käisin ka oma ratast vaatamas kogenud tsiklistiga aga kahetsesin suht suure summa eest, et korralikku kontrolli ei viinud.

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Riisirakett kirjutas:

Tere.

Olen lähiajal sukeldumas motomaailma ja esimeseks sõbraks on silma hakanud selline isend http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1790176
Lugedes siin seda teemat siis midagi halba ei öelda mudeli kohta.Aga ehk keegi teab midagi konkreetse masina kohta rääkida?

Konkreetsemat infot saad internetist vin koodi alusel, pead veidi maksma, aga 15 pilti on seal selle ratta kohta, vb ka odomeeterist. 27. november 2013 aastal on see ratas olnud müügil kuskil oksjonil.
https://www.epicvin.com/en/vin-JS1GV77A ... &ch=code22

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Hola!

Kui siin vahepeal jälle kütusekulust räägiti, siis minu B1200, koos veidikese matkakolaga sai viimase 6000km keskmiseks 6,9. Seda siis eelnevalt läbitud 3500km keskmise 6,5 asemel. Noh, võibolla veidi sai ulakamalt sõidetud ka, 2+2 teedel, kohaliku liikluskultuuriga kaasa minnes ikka 120asemel pigem 150-160, pluss mäed ja muu...

Aga tankimislogi vaadates ja persetunde järgi (gps võrrelduna spido näit nüüd endise 5-6% asemel pigem 9-10% vale jne.), kahtlustan veidi ka seda, et põhjus pigem Portugalis külge saanud, ennist olnud 15/45 hammakate asemele ainuke võtta olnud 14/44 hammakatega ketikompl?!

Ja kuna selle rattaga plaan veel palju tuhandeid euroopa teid mõõta, siis küsiks, ega kellelgi äkki üle pole uut või vähesõitnud esimest hammakat 15 hambaga? Või äkki soov vahetada 14 hambalise vastu (minu oma hetkel ainult 2000km sõitnud, seega ei tohiks olla miskit hullu veel seda ringi kombineerides...?)

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

andrek5
Postitusi: 4
Liitunud: 11 Nov 2014, 19:38

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas andrek5 »

andrek5 kirjutas:

Küsimus küll veidi OT, kuid ilmselt seda teemat jälgivad kõige pädevamad tegelased.

Kas Bandit 600 ja 1200 plastikud on üks ühele samasugused? Aasta 2001 gondliga mudel. Nimelt mul vaja saba ja nina gondleid ning ühest netipoest leidsin 600se omad, minul aga 1200. Välimuselt küll vägagi samasugused, ainult mõõtmeid ei tea.

Tänud ette.

Ise küsin, ise vastan. Ehk on kunagi keegi sama probleemi ees.

Tellisin huupi Soomest www.purkuosat.net lehelt 600se saba ning see on 1200 omaga identne. Niiet võib väita, et rattad on täpselt samasugused, erineva kubatuuriga. Kuigi jah, kogematta tellisin 600se mootori kaane ka, aga see ei sobi. Kui kellegil vaja seda, siis andku teada. Müügi all teema ka olemas.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Detailide sobivuse hindamisel aitavad alati ka varuosakoodid, kuigi ka need eksivad vahel (a'la ühilduv osa teise koodiga).

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Hei bandiidi ning muude õlipõletajate omanikud. Mul küsimus. Miks bandiidi mootor tühikäigul luksub aeg ajalt? seda just külmemapoolse mootoriga. Hiljem sooja mootoriga kõik ok. Küttesegu küünla järgi hinnates paras, õhufilter stock... Talvel ka üle kontrollitud klapivahed... kõik normis. Väljamaa foorumeid mööda tuhnides adekvaatset selgitust ei leia. Jõutakse vaid tõdemuseni " it's the nature of the beast..."

フーリガン

ülari:)
Postitusi: 28
Liitunud: 11 Apr 2017, 14:39
Tsikkel: GSF 1200s Bandu 04
Tänanud: 46 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas ülari:) »

Tere kaashuvilised!
Olen uus nägu siin ja 6nnelik Bandu omanik. Soome ratas 2004 väljalase, ls 142 000 km. Pole miskit halba ratta kohta öelda, saab sellega edukalt nii maanteel kui linnas s6idetud. Pikkust mul 188/kaalu 78 ja nii raske ning v6imsaga pole eelnevat kogemust. Eelmisel suvel t6stsin kategooriat A1lt-A-le Suzuki Gladius 650 -V2 motoga, mis eriti kerge juhitavusega ja m6nus pill oli. Kui tihti keegi oma 1200-l klappe reguleerib, karpasid synkroonib ja kyynlaid vahetab.? Kui iga 12 k tagant peaks tegema siis suht kulukas ratas...Soomes pakkumine sellele + 6li ja filtri vahetus 380.- :D muidugi ka muu kontroll lisaks...

Turvalisi kilomeetreid algaval hooajal !

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Pakun, et suur osa sellest 380-st seal Soomes on tööraha, mis tundub isegi Soome kohta kirves. See ei tohiks ka seal saada üle 150€ maksta, õli ei ole seal ju kallim ja tööaega selleks asjaks ka väga ei kulu.

Mis aga puutub hooldusvälpadesse, siis igaüks kipub seda tegema individuaalselt aga üldiselt pigem tihemini, kui harvemini, kui manual seda näitab.
Näiteks kui õlivahetus on pandud raamatusse et iga 6000 tagant või korra aastas, siis tavaliselt on praktika iga 5000 tagant või korra aastas jne.

Capture.JPG

Aga jälle üks klassikaline "tere ma ostsin ratta, kas see on hea ratas" postitus ;)

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas cossie »

Klapiregull ja muud hooldused vastavalt manualile.
Carlsalter.com peaks leidma

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Piipz kirjutas:

Pakun, et suur osa sellest 380-st seal Soomes on tööraha, mis tundub isegi Soome kohta kirves. See ei tohiks ka seal saada üle 150€ maksta, õli ei ole seal ju kallim ja tööaega selleks asjaks ka väga ei kulu.

Mis aga puutub hooldusvälpadesse, siis igaüks kipub seda tegema individuaalselt aga üldiselt pigem tihemini, kui harvemini, kui manual seda näitab.
Näiteks kui õlivahetus on pandud raamatusse et iga 6000 tagant või korra aastas, siis tavaliselt on praktika iga 5000 tagant või korra aastas jne.

Capture.JPG

Aga jälle üks klassikaline "tere ma ostsin ratta, kas see on hea ratas" postitus ;)

Oleneb millises töökojas seal lasta teha. Esinduste töötunni hinnad küündivad 100e/h vähemalt autodel. Tsiklitel väga alla 60e töötunni hinnaga asjalikku remonditöökoda ei leia.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

ülari:)
Postitusi: 28
Liitunud: 11 Apr 2017, 14:39
Tsikkel: GSF 1200s Bandu 04
Tänanud: 46 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas ülari:) »

Ehh, stiil jah selline. Autohooldus 180.- täitsa ok ja aastaid lasknud teha. Kunagi kui motopisik algas aastaid tagasi tegin ise õlivahetused. Klappe ei oska vaadata ega reguleerida rääkimata karpade sünkroonimisest. Oleks võimalus ostaks uue ja sõidaks nii kaua kui tuleb hoolduse aeg või teele jätab. Praegu peab natuke ühteist näppima ise et saaks turvaliselt sõita: loe lekkivad kütusevoolik (ud). Muidu tundus suht okei kõik. ..

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas MarekM »

No õli ja voolikud vahetadki ise. Karparaatarid lased sünkroniseerida kodumaal.

フーリガン

ülari:)
Postitusi: 28
Liitunud: 11 Apr 2017, 14:39
Tsikkel: GSF 1200s Bandu 04
Tänanud: 46 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas ülari:) »

Selline plaan ongi, kuid millest järeldada üldse et vajab sünkroonimist? Käib ühtlaselt külmast peast kuni töösoojani. Tundub ka jõudu olema ühtlaselt madalalt kuni pööretel rebima hakkab. Mul manuaal ka mis antakse uuest peast, see saanud veekahjustusi ja ega seal midagi spetsiifilist ei leia ka. Huinamuina jutt nagu ikka. Peab teisest alafoorumist küsima kus Soome elavad oma rattaid lasevad hooldada jne.
Tänan mõistva suhtumise ja asjaliku vastuse eest.

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

ülari:) kirjutas:

Selline plaan ongi, kuid millest järeldada üldse et vajab sünkroonimist? Käib ühtlaselt külmast peast kuni töösoojani. Tundub ka jõudu olema ühtlaselt madalalt kuni pööretel rebima hakkab. Mul manuaal ka mis antakse uuest peast, see saanud veekahjustusi ja ega seal midagi spetsiifilist ei leia ka. Huinamuina jutt nagu ikka. Peab teisest alafoorumist küsima kus Soome elavad oma rattaid lasevad hooldada jne.
Tänan mõistva suhtumise ja asjaliku vastuse eest.

Kui helsinki kandi mees oled siis oskan soovitada soojalt kahte kohta. Prätkäpaja ja Samin autopaja. Esimene neist tegelebki rohkem oldschool suzukidega. Loodan, et oli abi :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Piipz kirjutas:

Pakun, et suur osa sellest 380-st seal Soomes on tööraha, mis tundub isegi Soome kohta kirves. See ei tohiks ka seal saada üle 150€ maksta, õli ei ole seal ju kallim ja tööaega selleks asjaks ka väga ei kulu.

Mis aga puutub hooldusvälpadesse, siis igaüks kipub seda tegema individuaalselt aga üldiselt pigem tihemini, kui harvemini, kui manual seda näitab.
Näiteks kui õlivahetus on pandud raamatusse et iga 6000 tagant või korra aastas, siis tavaliselt on praktika iga 5000 tagant või korra aastas jne.

Capture.JPG

Aga jälle üks klassikaline "tere ma ostsin ratta, kas see on hea ratas" postitus ;)

Nonii, lahe on avastada, et ka Banditil peab küünlaid vahetama?! :D
Ma nimelt siiamaani enda omaga käinud hooduses seal kus juhtub ja oma vigases väljamaa keeles serveerinud kõigepealt ikka, et "oil change as first, after that: check, what else need to change"...ning alati on mulle mingeid katteta piduriklotse ja veninud kette jms nina alla topitud, aga 51000km@3a tagasi kuni 85000km tänaseni kestnud küünlaid pole keegi maininud! Ehk siis 34000km on ikka samad head NGK´d vastu pannud. Samas, miks peakski sellisel madalapöörde rattal 12000km takka korraliku kraami prügiurni loopima, kui sama tootja sädelahendajad automaailmas vältavad 40000 kuni isegi 80000km...?

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

ülari:)
Postitusi: 28
Liitunud: 11 Apr 2017, 14:39
Tsikkel: GSF 1200s Bandu 04
Tänanud: 46 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas ülari:) »

No selles ongi kala et Japsid on väga tundlikud küünalde suhtes. Kui küünal üle peksab siis jagaja saab kahjustada ja seejärel mõistata milles asi kui jõnksutab või pole enam erksust. Saksa tehnikal varem ei puutunud küünlaid enne kui miski ei töötanud. Praegusel japsil on koku elektroonika kontrollitud ja väidetavalt saabki viga olla süütepoolis ja 97a. Nissanil kuidagi moodi ei taha originaali eest 700 raha välja käia... Ei tea kui tundlikud tsiklid on... Kõigepealt kui saan aega tegeleda kõrvaldan küttelekke, vahetan mahlad ning filtrid ja sõidan seni kuni tekib mingi jama siis kontrollib ja sünkib ? Kunagi aastaid tagasi oli mul 2a. Vana ratas siis muud ei teinud kui õli vahetust :D

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Ära nüüd Banditi ja nissani vahele võrdlusmärke tõmbama hakka. Vaheta õli ära ja sõida rahulikult.

フーリガン

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Muidu omalt poolt võin lisada Soome, ning just Banditi hooldustööde hinnanäiteks sellise dokumendi, mis enda Banditi ratta paberite hulgast leidsin.
Ehk siis "kausihuolto"( nagu oli selgituseks hooldusraamatusse märgitud...) lahtikirjutatuna :

IMG_20170414_175114tuned.jpg

( arve summat vaadates tüübil vist eriti ei vedanud, sest kõigest 4km hiljem käis ratas kergelt külili ja seejärel juba jõudis minu kätte...)

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Hei bandiidimehed, mis tagarehviga sõidate? Mida osta? Mis kestaks ka? Kuidagi ei kipu rehvid üle hooaja kestma. Ei põleta rehvi ega tee muid lollusi, kuid lihtsalt ei kesta raisad.

フーリガン
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas cossie »

Ma teen igasugu lollusi ja siiamaani on kõige kauem kestnud metzeler Z6

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Ma olen lihtsalt vaadanud, et pole enam pointi tutikat vist osta. vähekasutatud rehvi saan hooaja lõpuks utiili, tutikas peaks ka teise hooaja esimeses veerandikus ära vahetama. Proua käristas jällegi oma fz6 all michelinidega neli hooaega...

フーリガン
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Touringu segud peaks enamasti paar suve kestma. Vaata, et rõhk rehvis õige oleks.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Stealth
Postitusi: 74
Liitunud: 05 Mär 2017, 22:03
Tsikkel: Bandit 1200cc
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Stealth »

Hehee. Ostsin ka just uue rehvi kuna vana lõpetas u 1cm2 auguga. Lihtsalt hommikune töölesõit läbi õismäe. Niiet muster võib kesta veel küll aga siis juhtub midagi sellist
Konkreetne rehv pidas minu banditi all vastu 1 hooaja Pirelli Diablo Strada- plaanisin selle ka sõita aga pigem mitte
Uueks ostsin Pirelli Angel ST (kuna ees on ka pirelli rehv)
Pilt

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Ilmselt katsetan see aasta selle metzeleri ära. Selle margi rehvijäänuseid mu jopeseljal veel polegi.

フーリガン
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Stealth kirjutas:

...

Ilus ratas sul. Vaatasin ammu su teemat customfightersist.

フーリガン
Kasutaja avatar

Stealth
Postitusi: 74
Liitunud: 05 Mär 2017, 22:03
Tsikkel: Bandit 1200cc
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Stealth »

MarekM kirjutas:
Stealth kirjutas:

...

Ilus ratas sul. Vaatasin ammu su teemat customfightersist.

Tänud. Tuli hästi välja jah :D
Eks ma võin teistele ka näidata kes customfightersitest midagi ei tea - saab linnapeal sõites teise pilguga tervitada 8)
Ilmselt sobib teemasse nimepoolest

(ehitamise teema algusest peale customfightersi foorumis - 22 lehekülge - http://www.customfighters.com/forums/sh ... p?t=114737)
Pilt


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Hai!

Mul oleks üks selline, pisut kahtlustav, küsimus B1200 keti eluea kohta teie kogemuse põhjal. Mul nimelt viimased paartuhat km seal "kaugelmaal" oli päris häiriv, lõhverdas jälle teine kuidagi imelike helisid tootes ja siis pingutuskatsete käigus selgus, et oleks justkui "kohati" välja veninud! Pingutad enamvähem normi piires ära, aga siis tagaratast pool tiiru vms edasi keerates, jälle täiesti lõdva...või siis täiesti pingul kui pillikeel!? Ning kohati istus nagu enamvähem tagahammaka hammastel...samas kohati võis hammastest nii eemale tõmmata, et asi päris paha tundus.
Ühesõnaga tundub vist väljavahetamisele kuuluv osa olema taas, aga mis hooldusraamatusse kiigates pisut murelikuks tegi, on see, et ls. sellega hetkel 23tkm vaid, on see ok? Ma oma endurokal olen küll ka alla 20tkm keti maha tapnud, aga seal ka liiv ja merevesi jne "rasked kasutustingimused" olnud...kuid kas sellisel, pigem keskmise võimsusega tänavarattal, ei võiks keti eluiga pisut pikem olla? Määrinud olen ka ikka aegajalt, kui jälle kuiv on tundunud...
Portugalis oli see küll selline pisut "sundost", tuli võtta, mis oli...aga sealt vaatasid siiski RK (Takasago vms)logod vastu, ehk et võiks nagu ikkagi taustaga Jaapani tootja olla? Samas Kreeka motomees väitis, et kui 15 hamba asemel 14 ette läks, siis see pidavat ka oluline ketitapja olema, et väiksem raadius jne...

Viimati muutis Loadära, 27 Apr 2017, 00:49, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas võll »

23000 kilomeetrit on ikka väga hea tulemus ühe keti kohta


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Loadära »

võll kirjutas:

23000 kilomeetrit on ikka väga hea tulemus ühe keti kohta

Kindel? Sest mul kuskilt suitsunurkadest justkui 40tkm, või isegi ka lausa 50tkm numbrid (vb siis matkarataste?) puhul kõrvu jäänud...või need on siis lihtsalt sellised, pigem nagu "kalamehejutud" olnud?

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”