Rehvi suund


jaan mmc

Re: Rehvi suund

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

Melx kirjutas:

Põhjus miks kalasaba ette nö. tagurpidi peab panema on puhtalt füüsika. Kuna esirattale mõjuvad eranditult pidurtavad jõud, kaasa arvatud "vabaveeremisel" ja rehvi hõõrdejõud väheneb keskpunktist servade poole siis pidurdamisel juhitakse sellega rehvi ja tahke pinnase vahele jääv aine suurima hõõrdejõu alast väljapoole. Põhiolemuselt on esiratta töö vastupidine tagarattale, samal põhjusel on ka tagarattaga pidurdamine kalasaba korral kehva kuna mustri töösuund on mõeldud just vedava jõu jaoks ehk tagarehvil veetakse kõik lahtine materjal rehvi keskpunkti suunas mis omakorda vähendab hõõrdetegurit.

Kaldun seda mõttekäiku toetama ja edasi arutledes, peaks diagonaalsed mustrid/sooned suht mõtetud olema. Neutraalseima käitmisega peaks olema põiki + pikki mustri/soontega rehv, nagu nt. Conti TKC 80 jms.



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”