Honda Transalp 1992 ranel

Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3138
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Peaproov tehtud. Enne seda sai veel tagumised suunad külge ehitatud, kuna tänu kohvritele ei saanud enam neid originaalasendis hoida. Lisaks veel tööriistatoru, KOSO näidikud, uued siduri ja piduri heeblid ning sutsu lühemaks tehtud, et käekaitsme vms taha ära mahuks (vanad olid nii kulunud, et loks oli metsik). Kuna ma alguses panin esirehvi autode järgi võttes valepidi alla, siis sain ka selle ümber keerata. Need, kes 8c juures rehvi vahetavad, müts maha. Rehv oli kivikõva ja tagasi pannes tegin õhukummile liiga. Kahekesi heeblitega mässates oli ka raske seda sinna tagasi peale saada. Hiljem kui soojas garaazis diiselpuhuri ees soojendasin oli üksi 3 minutiga rehv tagasi peal. Viimase asjana sai vahetama hakatud tagumisi piduriklotse, kuid üks sõber, kes kõrval oli ja kel samasugune Alp, tegi hoopis minu eest selle töö ära :D

Pilt

Plaan oli siis minna Novgororodi lähistele Transalpi kokkutulekule, aga asjaga läks nii õnnetult, et me teadsime, et see toimub teistel kuupäevadel. St, kui teised olid lahkunud, meie saabusime. Sõit enamvähem kuiv kuni ühe vale pöördeni. Ilmselt millalgi kirjutan reisikirjadesse ka mingi pikema jutu sellest sõidust.

Pilt

Aga nagu ikka, siis midagi peab ära lagunema. Sõbral olid mingid jamad, et vahepeal tahtis sõidu pealt ära surra, mul endal läks aga lõdviku klamber. Lõdvik ise aga nii vana, et uus klamber ei hoidnud ka midagi ja nii ta siis lekkis. Lisaks põhjakaitse kinnitus murdus ära, keegi eelmistest omanikest oli seda juba varasemalt keevitusega lappinud, aga ilmselt ühest suurest lombist läbi minnes sai põhjakaitse korraliku paugu. Tagasi sai juba sõidetud nii, et oli seotud koormarihmaga kohvri külge. Lisaks suunatule lüliti streikis vahel. Kuna masin põletab õli, siis sai hoolega tanklates jälgitud, et kas 4T tsikliõli leidub, aga ega ei hakanud silma küll.

Pilt

Eks mõned tähelepanekud ka (rohkem pigem endale memoks, et ära ei unustaks), kuna väljas oli temp kuni 1.9c, siis olud olid tsiklimatka jaoks natuke ekstreemsemad.
Esiteks hiina action kaamera akumajandus tuleb üle vaadata. Väga palju head kraami jäi eestis laetud akudega välja, mis jahedas enam ei funktsioneerinud( näiteks sattusime vene tankide juurde, mis mööda teid sõitsid jne). Sai ostetud natuke tummisem kaamera pildistamiseks(Canon PowerShot SX10 IS, kasutatult liiguvad 50-100 eur vahel) ja pildi kvaliteediga ülirahul, seda ka pimedas. 4 hooaja gaas ei tööta 2c juures, vaid läheb härma ja erilist soojust põletist ei tule. Mitas e07 on suht libe ikka 4-8c temp juures, 15c juures oli juba täiesti OK pidamine. Rutska soojendused kuldaväärt asi. Defence 4 magamiskott super sellise ilma jaoks. Põlvedele on midagi juurde vaja, et püsiks paremini soojas. Kõik tööriistad/abivahendid kuhugi kohvrist väljapoole. Vee ületusi kuidagi ületada, et varustust märjaks ei teeks. Givi kinnitused on super asi ikka võrreldes millist vaeva peab nägema poltidega kohvri küljest võtmiseks. Nelja inimese telgi asemel tuleks ilmselt võtta 2 inimese telk (kuigi 8a olen seda 4 inimese oma kasutanud ja mitte ükski vihm pole veel läbi tulnud).

Kaasa pakitud varustus:
Heeblid, võtmed, matkalabidas, 5l kütet, kirves, matkatool, koormarihmad, rehvi parandamise komplekt, töökindad, ketiõli, mootoriõli.

Raskejuhus kirjutas:
Spoiler
ranel kirjutas:

Järgmine katse läks siis ühe sõbra soovitusel ostetud heeblitega. 2003.a rehvi pealt kakkumine oli endiselt omaette tegevus, hiina juraga olin viga teinud ka vanale õhukummile, nii et läks see ka uus sisse. Korralike heeblitega läks aga uue rehviga 15 min aega rehv pealt, õhukumm vahetada, vedelseebiga servad kokku ja rehv tagasi peale ning valmis alla panekuks. Korralikud heeblid leidis tööriistamarketist 7.3 eur tk. Väidetavalt poolprofi seeria. Kirsiks tordi peal sai lastud täna veel velg ka ära tasakaalustada.

Pilt

ja kas nüüd on stabiilsem sõita? Minu arvates on see tasakaalustamine suht mõttetu teema (enduuro rattal),aga noh eks iga mees teab ise!

Jah, tasakaalustamisel on pointi. Sama rehv proovitud tasakaaluga ja ilma. Ilma on pisike vibra sees, mis pikka maad sõites siledal asfaltil on natuke häiriv küll. Tasakaaluga seda polnud.
Ainus asi, et ilma tasakaaluta on tõesti sõidetav, mitte nagu autodel, et rool väriseb käes.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”