Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
snah
Postitusi: 106
Liitunud: 21 Aug 2009, 11:53
Tsikkel: Yamaha
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #1 Postitas snah » 17 Mai 2017, 17:27

Tere.Võib olla pole õige koht,aga tahaks +/- suzuki SV 650 V2 kohta (mootor jne.)2000a.


Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1162
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #2 Postitas ranel » 17 Mai 2017, 23:42

snah kirjutas:Tere.Võib olla pole õige koht,aga tahaks +/- suzuki SV 650 V2 kohta (mootor jne.)2000a.

- Piirajas teeb jube koledat häält.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 81
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #3 Postitas srx » 18 Mai 2017, 09:39

2003+ on sissepritsega. Võibolla tasub kaalumist. Mina eelistaks pritset. Samas ka karburaatoril on teatavad eelised.

Teema algataja
snah
Postitusi: 106
Liitunud: 21 Aug 2009, 11:53
Tsikkel: Yamaha
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #4 Postitas snah » 18 Mai 2017, 10:03

Mul sihikul 2000 sv 650.mõni laidab.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1219
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 269 korda
Tänatud: 93 korda
Kontakt:

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #5 Postitas AzA » 18 Mai 2017, 10:17

Pole tal viga midagi. Hooldama peab. Palju uk-st tooduid, need kärbatavad alt.
Põhiviga on see, et vs. sv1000 hind suurt odavam pole, hooldus ja kulud ka suurt odavamad pole, aga tunne on nirum ja palju nirum.
Sõiduasend suuremale tegelasele ka kehvem - naked versiooni puhul. Mina 182cm, ei meeldinud kohe kuidagi, tagaistmel oleks tahtnud istuda. S-i otsa pole sattunud, sellel cliponid, teine tubakas.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 843
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #6 Postitas Kalapea » 18 Mai 2017, 11:20

Teeks sellise kokkuvõtte,

1gen. SV650, ainult miinused, sest plusse ei ole

ülehinnatud - enamus rontide eest küstitakse 1500€+ (loe edasi...)

iganenud disain - ümarad gondlid ja raam, eriti koledad on kollased poolgondlis

karbussid - 20 aastat ei ole neile kindlasti hästi mõjunud, suure tõenäosusega nõelapesad kulunud ja ujukid lekivad. Tulemuseks suurem kütusekulu vähem jõudu ja plärtsuv mootor. Isegi kui sa praegu seda tähele ei pane, siis pikemas perspektiivis puutud sa kindlasti karpa probleemidega kokku.

2gen. SV650

Võrreldes 1gen. näeb hulka parem välja, see ei ole enam maitse asi vaid fakt. Tänu pritsungile on ökonoomsem ja mugavam sõita, väänet on rohkem ja puuduvad "tühjad kohad". Raam on suurem, või siis vähemalt tundub suurem kui peal istuda.

Miinustest on sitad esiamordid (millest algajad niikuinii aru ei saa) ja nagu ennem öeldi siis Inglismaalt toodud isendid mädanevad (leegitorud, pidurtoru klambrid, poldid/mutrid)

SV1000

väga alahinnatud - viisaka isendi leiab pea 2000€ (natuke rohkem kui 1gen. 650 ja odavam kui 2gen. 650 :wack: ) paljud mis müügis, seisavad juba pikalt, seega mine lehvita küsitavast hinnast 500€ väiksemat rahapakki ja suure tõenäosusega saad ratta endle. Plussid samad mis väiksemal vennal, kuid see ei ole veel kõik - lisaks saad parema vedrustuse (al. tagahark, 180 tagaratas, jämedamad esiamordid jne.). Tänu kahele sumpale saad respecti ja ilupunkte. Hunniku kilovatte ja väänet, mis kuluvad pikemas perspektiivis ära (a´la hooaja lõpus).
Miinustest võid kuulata sidurikorvi, mis hakkab kolisema ja kontrollida kukkumise jälgi (enamasti tekkinud hooaja lõpus)

Kui nende kolme vahel valida siis on vastus ilmselge, SV1000 pakub neist kõige rohkem, eriti arvestades hinna suhet.
PiltPilt
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1219
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 269 korda
Tänatud: 93 korda
Kontakt:

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #7 Postitas AzA » 18 Mai 2017, 11:34

Täitsa kohe Kalapeaga nõus. SV1000 igal juhul.
Hinnasuhet arvestades, siis sv1000 vast pakub üleüldse kõige enam nö. bang for buck.
Poolmuidu saab igavese funi ratta. Müüa aint on raske, samas miks peakski :)
Aga mulle meeldib.

will111
Postitusi: 1569
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 108 korda

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #8 Postitas will111 » 18 Mai 2017, 15:09

Laias laastus võib ka Kalaga nõustuda...ainult et mina ei tea kuskohast pärineb see jutt SV1000 kohta, et alahinnatud ja viisaka isendi leiab 2000ga. Ütleme nii, et ma hoidsin üksvahe päris mitu aastat silmad laiali lahti ja pigem kippus olema, et üleüldse mingeid isendeid väga ei olnud alla 3k. Seega mina ütleks, et tegu on suht ülehinnatud mudeliga! (ega need 3k maksnud asjad ei olnud ka siis mingid erilised prillikivid). Peale seda kui SV650 oli endal umbes 4a kasutuses olnud ja päris mitut SV1000 ka proovida jõudsin, ma ausalt öeldes ei ütleks, et viimane nii hirmus palju parem olekski...tõsi küll, ma olin ka 650sel kogu vedrustuse välja vahetanud selleks ajaks :D

Mina soovitaks, võttes arvesse ka hindu, pigem otsida korralikku 2nd gen 650 kui maksta oma tonn peale 1000sele. Tagaamordi saab vahetada gixxeri täisregullitava vastu üks-ühele. Esiotsaga on ka variante kui on tahtmist. 650ne on ökonoomsem, mõnevõrra kergem. Sumps aftermarketi vastu vahetada on ka lihtsam sest seal on ainult üks pütt kahe asemel :D
Üldiselt ütleks, et SV on väga hea ratas, vähemalt need pritsega variandid.
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1366
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #9 Postitas tali » 18 Mai 2017, 20:43

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 843
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #10 Postitas Kalapea » 19 Mai 2017, 10:01

Hinna teema on puhtalt isiklikust kogemusest, kui üle aasta tagasi müüsin ühte SV1000, värskelt värvitud ja mõnede lisadega. Kui alguses turul ringi vaadates oli 3000€ täiesti asjalik hind, siis reaalne huvi tekkis inimestel alles 2500€ juures. Praegust pilti vaadates on vähemalt viis ratast siiani müügis mis 2 aastat tagasi. Ja kahe aastaga nende rataste väärtus kindlasti ei suurene. Kui vaadata ka veel vähe kaugemalt, siis Leedus (hakkab jälle hala pihta) on kõik SV1000 alla 2000€. Kindlasti on mõnel nendest ratastest ka tingimisvõimalus, enamasti 10%.

Edu otsingutel.
PiltPilt
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7370
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 106 korda
Kontakt:

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #11 Postitas Piipz » 19 Mai 2017, 11:34

SV1000 ja DL1000 ostaks isegi uuesti, kui mul juba üks selline olemas poleks aga ilma sidurikorvi ümbertöötlemiseta ei julgeks osta, müüja kas peaks mulle tõestama, et on tehtud või tuleks hinnale ca 400-500 ise juurde mõelda. Korvi kolin on üks asi aga lõpuks hakkab sidur pooma ja see on juba väga ebameeldiv. Neid remontijaid kogu maakera peale on sisuliselt kaks, mina kasutasin seda www.vibefreev.com
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

AFZ
Postitusi: 27
Liitunud: 05 Apr 2016, 00:32
Tsikkel: SV650s

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #12 Postitas AFZ » 19 Mai 2017, 14:46

Olen olnud 2001 SV650 omanik ja siiani pole probleeme esinenud. V2 jõudlusest küll kuidagi puudu ei tule.
Minu meelest tänu al. raamile kerge ja ilus ratas, meenutab Monsterit.

http://www.motorcyclenews.com/bike-revi ... v650/1999/
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 366
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #13 Postitas kristjan128 » 19 Mai 2017, 20:14

Piipz kirjutas:SV1000 ja DL1000 ostaks isegi uuesti, kui mul juba üks selline olemas poleks aga ilma sidurikorvi ümbertöötlemiseta ei julgeks osta, müüja kas peaks mulle tõestama, et on tehtud või tuleks hinnale ca 400-500 ise juurde mõelda. Korvi kolin on üks asi aga lõpuks hakkab sidur pooma ja see on juba väga ebameeldiv. Neid remontijaid kogu maakera peale on sisuliselt kaks, mina kasutasin seda http://www.vibefreev.com

Ei ole asi nii hull, mul oli tl1000r, millel oli sidur keevitatud, Uk-s tegi üks selle ära mingi 50-100 naela eest, ei mäleta enam, saatsid siduri sinna ja saatis tagasi. Tlzone.com lehel otsides leiab kontakti. Tlr mootor pm sama, natuke rohkem kw keeratud lihtsalt.

Teema algataja
snah
Postitusi: 106
Liitunud: 21 Aug 2009, 11:53
Tsikkel: Yamaha
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #14 Postitas snah » 20 Mai 2017, 13:26

Tänan kõiki kes arutelust osa võtsid ja kes veel plaanivad osa võtta.homme lähen vaatama.miks küll ise ei
taibanud vaadata varasemaid teemasid,mida TALI nüüd näitas.
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 807
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #15 Postitas Margusxx » 20 Mai 2017, 13:41

Kas see siduri keevitamine on sama operatsioon mis busadele tehakse? Kaotatakse ära see keskmise hub-i liikumine?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 807
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #16 Postitas Margusxx » 20 Mai 2017, 13:43

Margusxx kirjutas:Kas see siduri keevitamine on sama operatsioon mis busadele tehakse? Kaotatakse ära see keskmise hub-i liikumine?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Pilt

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 366
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #17 Postitas kristjan128 » 20 Mai 2017, 22:21

Jah
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 807
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #18 Postitas Margusxx » 20 Mai 2017, 22:34

kristjan128 kirjutas:Jah

Päris hästi oskavad küsida nii lihtsa operatsiooni eest.
Tegin enda rattal selle mod-i kevadel ja kogu asi võttis 20 minutit aega tsentreerimise ja keevitamisega.Pilt

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

will111
Postitusi: 1569
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 108 korda

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #19 Postitas will111 » 20 Mai 2017, 23:45

milles seal täpsemalt see probleem tekib üldse?
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 843
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #20 Postitas Kalapea » 21 Mai 2017, 00:20

Lühidalt kokku võttes söövad vedrud ennast alumiinium korvi sisse, tänu sellele tekib lõtk ja korv hakkab laperdama. See tekitab ebameeldivat heli ja jõnksutamist. Korv on originaalis needitud, seega iga sepp sinna ligi ei saa. Kui aga needid eemaldada, siis pannakse kas pikemad vedrud või seibid lisaks, et kulumist kompenseerida. Igavene lahendus ei ole, aga siiski parem ja soodsam kui uus korv.

Täpsustuseks, et busal on hoopis teine teema ja need pildid ei seostu sv'ga.

Pilt
PiltPilt
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 807
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #21 Postitas Margusxx » 21 Mai 2017, 08:14

Suurt muud polegi kui see kipub kolisema.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

Aceman
Postitusi: 19
Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
Tsikkel: Kawasaki Ninja ZX-6R '03
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus #22 Postitas Aceman » 22 Mai 2017, 12:44

Omasin 2000 a SV650 pea kolm hooaega. Tehnilistes ikaldustes süüdistaks pigem eelmisi omanikke kui tehnikat. Kunagi teepeale ei jätnud mind, küll aga sai karpadele rebuild tehtud, sama esipiduritega, starteri relee sai vahetatud ja tavalised kuluosad. ketijooks, esiamordi simmerid jne. Korralikele kuluosadele tuleks kindlasti nii vana ratta puhul tähelepanu pöörata, selliselt hinnatasemelt moodustavad pidurikettad, ketikomplektid jne. päris märkimisväärse osa kogu ratta väärtusest. Sõiduomadustelt tuleks kindlasti märkida väga vedelat esivedrustust.
Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '03




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist