Milline kiiver?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 783
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 24 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1201 Postitas Margusxx » 18 Mai 2017, 16:51

Maaks kirjutas:
Piipz kirjutas:Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt :D

Rõõm kuulda, et ma pole üksi "vääraka" pea-kõrvade komboga
Aga pean selle töö enda kiivril kah ilmselt ette võtma - lihtsalt ei kuule mis heli klappidest tuleb sest klapid asuvad kõrvade suhtes "mujal".

Pilt

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänatud: 11 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1202 Postitas Ain » 18 Mai 2017, 18:24

AzA kirjutas:
Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. Ning nagu ma saan aru, ei ole enam Cardo, vaid on Sena poolt toodetud comm-süsteem. Tahaks lausa proovida seda kiivrit nüüd (koos hands-freega muidugi), et kui hea see tehase paigaldatud kõrvaklapp on.


M1-l on see juba kaua kaua nii, mikrid mõlemal pool. Ma olen küll vaid katsetanud, aga lahtise kohta ikka uskumatult vinge. Kaugelt parem kui dildo nina ees .... isegi cardoga.
Jääb M2-te ootama :bsmile:

Aga huvitav kuidas teistel kuuldavus on nende küljemikritega? Cardol on küll nii et kui mikker on ilusti suu ees siis teised kuulevad ka väga hästi ja selgelt. Nagu mikker kaugemal siis kuuldavus ka kehvavõitu. Samuti on kuuldavus kohe kehvem kui kasutatakse seda kleebitavat juhtmeotsas mikkrit. Loogiliselt võttes kui sõita lahtise kiivriga siis ei saa nende külgedelolevate mikkritega heli olla sama hea mis varrega mikkrigal.
Suzuki DL650 VStrom-Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1174
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 246 korda
Tänatud: 80 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1203 Postitas AzA » 18 Mai 2017, 21:38

Ain kirjutas:Aga huvitav kuidas teistel kuuldavus on nende küljemikritega? Cardol on küll nii et kui mikker on ilusti suu ees siis teised kuulevad ka väga hästi ja selgelt. Nagu mikker kaugemal siis kuuldavus ka kehvavõitu. Samuti on kuuldavus kohe kehvem kui kasutatakse seda kleebitavat juhtmeotsas mikkrit. Loogiliselt võttes kui sõita lahtise kiivriga siis ei saa nende külgedelolevate mikkritega heli olla sama hea mis varrega mikkrigal.


Ma ei tea, mismoodi see seal tehtud on või kelle poolt, aga linnas ilma visiirita ei olnud ühtki probleemi, maanteel kuskil 80 kandis hakkas kehvaks minema, visiir ees 110 kella järgi täiesti toimis.
Eks sõltub sõiduasendist ka ilmselt.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänatud: 11 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1204 Postitas Ain » 19 Mai 2017, 08:42

AzA kirjutas:
Ain kirjutas:Aga huvitav kuidas teistel kuuldavus on nende küljemikritega? Cardol on küll nii et kui mikker on ilusti suu ees siis teised kuulevad ka väga hästi ja selgelt. Nagu mikker kaugemal siis kuuldavus ka kehvavõitu. Samuti on kuuldavus kohe kehvem kui kasutatakse seda kleebitavat juhtmeotsas mikkrit. Loogiliselt võttes kui sõita lahtise kiivriga siis ei saa nende külgedelolevate mikkritega heli olla sama hea mis varrega mikkrigal.


Ma ei tea, mismoodi see seal tehtud on või kelle poolt, aga linnas ilma visiirita ei olnud ühtki probleemi, maanteel kuskil 80 kandis hakkas kehvaks minema, visiir ees 110 kella järgi täiesti toimis.
Eks sõltub sõiduasendist ka ilmselt.

Eks seda kuidas toimib saavad ütelda teised kellega koos sõidad. Cardoga on nii et sõites ~100ga ja rääkides teloga ei saa teine pool aru et sõidad tsikliga.
Suzuki DL650 VStrom-Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 416
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1205 Postitas Motomarket » 19 Mai 2017, 09:05

Ain kirjutas:
AzA kirjutas:
Ain kirjutas:Aga huvitav kuidas teistel kuuldavus on nende küljemikritega? Cardol on küll nii et kui mikker on ilusti suu ees siis teised kuulevad ka väga hästi ja selgelt. Nagu mikker kaugemal siis kuuldavus ka kehvavõitu. Samuti on kuuldavus kohe kehvem kui kasutatakse seda kleebitavat juhtmeotsas mikkrit. Loogiliselt võttes kui sõita lahtise kiivriga siis ei saa nende külgedelolevate mikkritega heli olla sama hea mis varrega mikkrigal.


Ma ei tea, mismoodi see seal tehtud on või kelle poolt, aga linnas ilma visiirita ei olnud ühtki probleemi, maanteel kuskil 80 kandis hakkas kehvaks minema, visiir ees 110 kella järgi täiesti toimis.
Eks sõltub sõiduasendist ka ilmselt.

Eks seda kuidas toimib saavad ütelda teised kellega koos sõidad. Cardoga on nii et sõites ~100ga ja rääkides teloga ei saa teine pool aru et sõidad tsikliga.


Schuberth M1-e kahe mikriga sidesüsteem on samuti Cardo poolt tehtud ja ju nad juba teavad, kuidas asjad toimima saada. Küll aga tuleks arvesse võtta seda, et kiiver ise on Schuberthi poolt disainitud kui linnakiiver. Seda ütleb ka tema nimi- Metropolitan. Ja kui sõita 100 + kiirustel ja side kuuldavus veel igati toimib, siis on tegelikult kõik ju väga hästi.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1174
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 246 korda
Tänatud: 80 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1206 Postitas AzA » 19 Mai 2017, 09:15

Ain kirjutas:Eks seda kuidas toimib saavad ütelda teised kellega koos sõidad. Cardoga on nii et sõites ~100ga ja rääkides teloga ei saa teine pool aru et sõidad tsikliga.


Teised või õigemini teine seda ütleski.

Motomarket kirjutas:Schuberth M1-e kahe mikriga sidesüsteem on samuti Cardo poolt tehtud ja ju nad juba teavad, kuidas asjad toimima saada. Küll aga tuleks arvesse võtta seda, et kiiver ise on Schuberthi poolt disainitud kui linnakiiver. Seda ütleb ka tema nimi- Metropolitan. Ja kui sõita 100 + kiirustel ja side kuuldavus veel igati toimib, siis on tegelikult kõik ju väga hästi.


Isegi uskumatult hästi. Aga muljet avaldas hoopis miski muu, visiirid. Megavinge optika, raudselt parim, mida proovinud olen. Kapsa otsas tundub nagu ilma lõuaosata C3 Pro. Ilmselt parim lahtine, millega sõitnud olen va. disain. Vaikne on ka. Katsetasin fz6-fazeri ja zrx1200r-iga - 182cm pikk, mul enamus kiivreid möirgavad päris tublisti.
Kaks viga .... hind ja disain :bsmile:
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 416
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1207 Postitas Motomarket » 19 Mai 2017, 09:39

AzA kirjutas:Kaks viga .... hind ja disain :bsmile:


Konservatiivne disain on Schuberthi üks põhiomadusi olnud läbi aegade kõikide kiivrimudelite puhul. Sihtgrupiks inimesed kellele selline mõõdukalt, samas maitsekalt tagasihoidlik välimus meeldib. Ja neil inimestel tavaliselt raha ei ole suurimaks mureks ;) Schuberth on seda rõhutatult isegi maininud, et nad ei hakka kunagi tootma kirevaid ja ägedaid jõulumunasid. No mine tea, äkki ajad ühel päeval siiski muutuvad.

oldbanana
Postitusi: 19
Liitunud: 19 Nov 2016, 01:22
Tsikkel: Adventure
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1208 Postitas oldbanana » 19 Mai 2017, 09:50

Kas motomarketi kodulehel olevatest kiivritest poes kohapeal, suuremaid mudeleid ka on alates xxl?
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 783
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 24 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1209 Postitas Margusxx » 19 Mai 2017, 09:53

Motomarket kirjutas:
AzA kirjutas:Kaks viga .... hind ja disain :bsmile:


Konservatiivne disain on Schuberthi üks põhiomadusi olnud läbi aegade kõikide kiivrimudelite puhul. Sihtgrupiks inimesed kellele selline mõõdukalt, samas maitsekalt tagasihoidlik välimus meeldib. Ja neil inimestel tavaliselt raha ei ole suurimaks mureks ;) Schuberth on seda rõhutatult isegi maininud, et nad ei hakka kunagi tootma kirevaid ja ägedaid jõulumunasid. No mine tea, äkki ajad ühel päeval siiski muutuvad.

Schubertil on neid pühademunasi ka päris palju tootevalikus.
Pilt
Pilt

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 416
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1210 Postitas Motomarket » 19 Mai 2017, 09:55

oldbanana kirjutas:Kas motomarketi kodulehel olevatest kiivritest poes kohapeal, suuremaid mudeleid ka on alates xxl?


No ikka on, kuidas muidu siis :) Loodetavasti jutt käib ikka Schuberthist, sest paljud tootjad XXL-st edasi suuremaid numbreid ei tunnista.
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 416
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1211 Postitas Motomarket » 19 Mai 2017, 09:59

Margusxx kirjutas:Schubertil on neid pühademunasi ka päris palju tootevalikus.


No need on ikka väga tagasihoidlikud kahe- kolme värviga triibutõmbed :bsmile: Võtame nüüd korraks näiteks Arai kollektsiooni lahti, siis saab edasi arutada ;)
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2785
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 398 korda
Tänatud: 97 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1212 Postitas urmas66 » 19 Mai 2017, 10:02

See kuidas kuuldavus on teises otsas sõltub ikka mitte ainult seadmest ja ka mitte ainult kiivrist.Peamised tegurid on siin ikka eelkõige ratas(klaas,gondel jne)+isteasend+kiiver+siis viimane lüli ahelas ilmselt seade.

Minu kiivri,seadme ja muu juures ei tohiks vist üldse kuuldavust olla.Kiivrer Probiker KX4 avatav või lahtine Held,seade hiinast 31€tk,klaas rattal Givi+isetehtud spoiler.Komplekt kräppi mõne jaoks,aga minul toimib kõik ideaalselt.

Saan lahtise lõuaga või lahtise kiivriga visiir üleval, telefoniga rääkida kuni 70,et midagi vastaspoolel pole aru saada.Kinnise lõuaga saan kuni 100 tel rääkida ,et pole aru saada ja omavahel seljakotiga saab ilma kohinata suhelda kuni 120-ni.Üle selle peab juba valjemini rääkima või kiirust alandama.Linnas ma sõidan põhimõtteliselt enamuse ajast lõug üleval ja saan ka 90-100 juures lõua üles tõsta,et tuul pead ära ei rebi.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1174
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 246 korda
Tänatud: 80 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1213 Postitas AzA » 19 Mai 2017, 12:43

Motomarket kirjutas:
AzA kirjutas:Konservatiivne disain on Schuberthi üks põhiomadusi olnud läbi aegade kõikide kiivrimudelite puhul. Sihtgrupiks inimesed kellele selline mõõdukalt, samas maitsekalt tagasihoidlik välimus meeldib. Ja neil inimestel tavaliselt raha ei ole suurimaks mureks ;) Schuberth on seda rõhutatult isegi maininud, et nad ei hakka kunagi tootma kirevaid ja ägedaid jõulumunasid. No mine tea, äkki ajad ühel päeval siiski muutuvad.


Oh ei, ega ma kiununud. Isiklik arvamus ei muud.
Mulle meeldivad klassikalised 3/4-ikud ei muud. Isiklik prableem. Vaatamata disainile ... ootan M2-te.
Hinna küsimus on nii ja naa, integreeritud mikker ja klapid ... võiks olla ilma nendeta versioon tüki odavam, lihtsalt ei vaja seda lahendust, või vajaks kui oleks kindel, et elektroonika osa sobib ka järgmisele kiivrile ... üleüldse meeldiks selline lahendus, kus too elektroonika (ka nö vingemate omadustega, rohkemate nuppudega kallim versioon) oleks ringi klõpsatav ütleme C4 pro-sse jne. jne.
Jahedaga ja maanteel sõidan lihtsalt avatavaga. Vat kui oleks taoline järjepidevus, siis vajutaks kohe nuppu.
Seniks aga paraku sena ja c3 pro :bsmile:
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1174
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 246 korda
Tänatud: 80 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1214 Postitas AzA » 19 Mai 2017, 12:46

urmas66 kirjutas:See kuidas kuuldavus on teises otsas sõltub ikka mitte ainult seadmest ja ka mitte ainult kiivrist.Peamised tegurid on siin ikka eelkõige ratas(klaas,gondel jne)+isteasend+kiiver+siis viimane lüli ahelas ilmselt seade.


Jutt käis Schuberti M1-st, tal on integreeritud 2 mikrit ja klapid ning elektroonika saab eraldi juurde osta ja klõpsab kuklasse pessa.
Mikrid paiknevad põsepadja äärtes. Ehk ei ole dildot nina ees.
Sellest see kuuldavuse küsimus.

Minul oli kamplektil vastas c3 pro SRC XXS.
Aga mulle meeldib.

oldbanana
Postitusi: 19
Liitunud: 19 Nov 2016, 01:22
Tsikkel: Adventure
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1215 Postitas oldbanana » 19 Mai 2017, 20:23

Motomarket kirjutas:
oldbanana kirjutas:Kas motomarketi kodulehel olevatest kiivritest poes kohapeal, suuremaid mudeleid ka on alates xxl?


No ikka on, kuidas muidu siis :) Loodetavasti jutt käib ikka Schuberthist, sest paljud tootjad XXL-st edasi suuremaid numbreid ei tunnista.


Hetkel jäävad schuberti omad kalliks, muude tootjate XXL mudeleid ka kohapeal saada ? Motodepoos sai proovitud scorpioni 510 ja 1200 mudeleid neist sobisid XXL versioonid, HJC IS17 XL ja scorpioni 510 XL ei mahtunud isegi pähe mitte :roll:
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 153
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1216 Postitas Põhja Siil » 20 Mai 2017, 01:09

Motomarket kirjutas:
Põhja Siil kirjutas:Suuremat kogemust veel jagada ei saa, kuid üks negatiivne moment on - uuel sidevandil on väga väiksed nuppude ja nende leidmine, kui kätes on paksud kindad, on üsna keeruline. Ütleme nii, ma ei tunne et nupp on seal, ma arvan et ta seal on ja vajutan. Kui õnnestub, siis süsteem annab märku piiksuga. Tihti, esimese korraga ei leia...
Eks hiljem armub ära, ja kui ilmad soojemad siis kindad õhemad. Nii et pole üli kriitiline.


Kõige peale on mõeldud ja neid nuppusid kasutavad nutikamad vennad ainult sisse ja välja lülitamiseks. Kõik muud funktsioonid lahenevad aga väikese lisapuldi abil http://motomarket.ee/product/schuberth- ... te-control


Puldist olen teadlik. Kindlasti, kellegi jaoks on see asi väga mugav ja vajalik. Mina isiklikult ei näe selle enda jaoks vajadust. Vähemalt antud ajahetkel :)

Nagu ka arvasin, siis nüüdseks olen harjunud, ja leian uue SC1 nuppud palju kergemini üles. Kuid kordan, paksu kindaga neid pole tunda vaid ma lihtsalt tean kus nad on. Kuid enam seda probleemi minu jaoks pole. Lisaksin veel, et SC1 on vägagi hea häälvalmise funktsioon. Võiksin öelda, et see esimene seade, kus ma saan sead reaalselt kasutada. Ja mis helistab just sellele inimesele, kellele ma tahan helistada, vaatamatta minu mitte perfektsele diktsioonile ja hääldamisele. Seda muidugi inglise keeles.

Schuberth C4 kohta, võiksin öelda nüüd et on üsna vaikne, kuid mitte SUPER vaikne. Täitsa OK, kuigi manteel sõites kasutan ikka kõrvatroppe. Kahjuks pole eriti võrrelda, sest 10 aasta jooksul on see minu 3 kiiver, millest 2 on Schubertid ja üks Nolan.

Natukene Schuberthi kriitikat kaa...
Visiir läks pidevalt uduseks, kuigi pinlock on peal. Otsustasin siis vaadata lähemalt, et milles point - pinlock polnud korektsekt paigaldatud. All äärest oli vahe, kuhu vabalt mahtus hambatikk. Lükkasin siis paika, et pinlock kõik servad oleksid ilusti vastu klaasi, ja kõik on nüüd OK. Ega polnud keeruline viga kõrvaldada, kuid jama et sellise kalli kiivri tootmisel, selline lohakust esineb.
Manused
IMG_20170520_000330.jpg
IMG_20170520_000522.jpg

franz125
Postitusi: 1904
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1217 Postitas franz125 » 20 Mai 2017, 09:14

Kas pinlock oli juba poes paigaldatud,C3pro-l küll ei olnud.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1174
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 246 korda
Tänatud: 80 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1218 Postitas AzA » 20 Mai 2017, 09:32

Vat kui juba tehasest pinlock pannakse, siis se eon jama.
Ei taha hästi uskuda.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 153
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1219 Postitas Põhja Siil » 20 Mai 2017, 11:23

C4 oli pinlock juba ostes ees, kui ostsin selle (mitte motomarketis)
Ja ma pean tunnistama, et ma ei tea, kas selle pandi ette poes või tehases. Schuberth R1 oli pinlock lisavarustus, Nolan oli pinlock kaasas kuid mitte ees...
Hmm... Võimalik, et pretensioon tehase suhtes on põhjendamatu, ja hoopis poes pandi viltu ette...
Kasutaja avatar

kent
Postitusi: 95
Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
Tsikkel: Hunt & Peletis
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1220 Postitas kent » 20 Mai 2017, 18:31

Mis pinlocki puudutab siis selle kohta on öeldud et see pannaksegi tehases nõrgalt ette. Ka enda hetkel just kätte saadud C4-l oli sama asi. See on teiste kiivritega sama olnud (näiteks PRO puhul). Põhjus selles et kui tehasest väljuv kiiver läheb poes omanikule alles 1 aasta pärast siis on pinlocki pehme silikoon juba surnud. On ette nähtud pinlocki ka veidi pingutada pinlock holderite tsentri muutmisega. Kui piisab ülesse lükkamisest siis on hästi. Minul samuti piisas. Seda ei saa kuidagi veaks pidada.
Kasutaja avatar

kent
Postitusi: 95
Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
Tsikkel: Hunt & Peletis
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1221 Postitas kent » 20 Mai 2017, 18:32

Niipalju veel et alates C3PRO mudelist on kõik pinlockid põhivarustuses ja karbis kohe küljes.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1174
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 246 korda
Tänatud: 80 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1222 Postitas AzA » 20 Mai 2017, 21:17

Märtsis ostetud c3pro-l küll polnud.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1056
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1223 Postitas ranel » 20 Mai 2017, 21:43

Mis asjalik kiiver, kui tahta päikesevisiiri, avatav ning kõrvaklapid peas juhtmevaba side jaoks?
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 566
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1224 Postitas kaimex » 20 Mai 2017, 21:49

Eks asi maitses, aga mina võtsin RXA oma. Kõige vaiksem pole maanteel tuulega. Samas üksi sõites mul intercomist muusika, et ei kuule tuult nagunii. Ja muidu ka igati norm. Vähemalt kurta ei saa. :) Ise ei otsinud küll avatavat. Samas aga kuna välimus meeldis, siis miks mitte. :)
Link siis.

https://www.motonet.fi/fi/tuote/4013227/RXA-Explorer-avattava-kypara-mattavalkomusta

Ja nende pakutud pinlock ei istu sinna. On mitu cm liiga pikk. Et ise sain tasuta kaasa, aga muidu osta ei soovita. :)
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 865
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1225 Postitas simp » 20 Mai 2017, 22:04

ranel kirjutas:Mis asjalik kiiver, kui tahta päikesevisiiri, avatav ning kõrvaklapid peas juhtmevaba side jaoks?

kuna schubert C4 tuli just välja, siis C3 pro hind on normaalseks kukkunud, kui peakujuga sobib julgen soovitada..
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1056
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1226 Postitas ranel » 21 Mai 2017, 00:17

simp kirjutas: siis C3 pro hind on normaalseks kukkunud,

Vaatasin jah seda jube "normaalselt" hinda :?

Mida arvata scorpion ja cabergi omadedest? Hind tundub 2x-3x normaalsem.

Või oskab keegi öelda, et kas äkki sellisele saab kuidagi sisse lisaks panna päiksevisiiri nn tehaselahendusest? Või kui mitte, siis missugused visiirid ja kust sellele sobivad? Päikese asi häirib, eriti kui pikem sõit, aga kiiver istub pähe nagu valatult ja ei uduta ka midagi. Või suudab äkki mõni tark inimene pildi järgi lausa öelda mu kiivri mudeli nime? :D
Pilt
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.

franz125
Postitusi: 1904
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1227 Postitas franz125 » 21 Mai 2017, 01:18

Igasugu matkaendurode kohta öelda ei tea aga sport ja sport-touringu rataste koha pealt on Schubert C3pro raha raiskamine-tuule müha sama mis igasugu muu pottidega.Vaikus tekib ainult naked ratastega.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 153
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1228 Postitas Põhja Siil » 21 Mai 2017, 01:21

kent kirjutas:Mis pinlocki puudutab siis selle kohta on öeldud et see pannaksegi tehases nõrgalt ette. Ka enda hetkel just kätte saadud C4-l oli sama asi. See on teiste kiivritega sama olnud (näiteks PRO puhul). Põhjus selles et kui tehasest väljuv kiiver läheb poes omanikule alles 1 aasta pärast siis on pinlocki pehme silikoon juba surnud. On ette nähtud pinlocki ka veidi pingutada pinlock holderite tsentri muutmisega. Kui piisab ülesse lükkamisest siis on hästi. Minul samuti piisas. Seda ei saa kuidagi veaks pidada.

No see tegelikult on üsna loogiline seletus. Kuid kiivriga kaasas olnud paberitest ega karbi peal ma seda infot ei leidnud - just vaatasin järgi.
Paistab et oma rumala mõistusega, ei saanud Schuberthi kavalast nippist aru :)
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 3934
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 282 korda
Tänatud: 274 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1229 Postitas Macintosh » 21 Mai 2017, 08:45

ranel kirjutas:Mis asjalik kiiver, kui tahta päikesevisiiri, avatav ning kõrvaklapid peas juhtmevaba side jaoks?

HJC RPHA Max Evo.

* vaikne
* mugav
* kerge
* hea ventilatsiooniga

https://www.motodepoo.ee/catalogue/709-hjc-rpha-max-evo

rpha_ma_evo.jpg

rpha_ma_evo2.jpg
rpha_ma_evo2.jpg (68.53 KiB) Vaadatud 1264 korda
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 153
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1230 Postitas Põhja Siil » 21 Mai 2017, 11:58

kent kirjutas:Mis pinlocki puudutab siis selle kohta on öeldud et see pannaksegi tehases nõrgalt ette.

Kus on öeldud? Võiksid suunata?
Vaatasin põhjalikult kõik karbi, kaitsekile "quick guide" ja "safety instruction" tekstid läbi - ühtegi sõna pinlocki kohta pole.


Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist