Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine → Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Schizo kirjutas:
Spoiler

Küsimus siis Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmiseks. Uurisin netist ning ka siit veits, kuid ehk kellelgi on värskemat infot. Jutt käib siis tüübikinnituse kohta. Mida peaks jälgima/kontrollima eelnevalt rattal/dokumentidel, et kõik oleks seal korras. Niipalju kui ma leidsin, siis tüübikinnitus kellegi sõnade järgi ca 1000€, osade arvates mitte. Millest see tuleneb ning kas ka kehtib nt, kui ratas toodud Inglismaalt ja siis Leedus arvele võetud? Kas Eesti Arkil probleem üleüldiselt Leedu rataste tüübikinnitamisega? Olles nii Inglismaalt kui ka Itaaliast toodud rattaga sellist probleemi ei tekkinud. Lihtsalt esmase registreerimise riigilõiv+number ja oligi korras. Ei ole leidnud selget vastust, mis põhjusel osadele peab tüübikinnituse tegema ja osadele mitte?

Mis rattaga tegemist on? Enamusel ratastest on tüübikinnitus olemas. Siis polegi muud kui arvele võtmine. Kui inglismaalt pärit ratas on, siis peab enamasti esitule vahetama. Kui on mingeid tulesi/suunakaid/peegleid vahetatud siis vaata, et oleks vastav E-tähis tule klaasil.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk



Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”