Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine → Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine
Schizo kirjutas:Spoiler
Küsimus siis Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmiseks. Uurisin netist ning ka siit veits, kuid ehk kellelgi on värskemat infot. Jutt käib siis tüübikinnituse kohta. Mida peaks jälgima/kontrollima eelnevalt rattal/dokumentidel, et kõik oleks seal korras. Niipalju kui ma leidsin, siis tüübikinnitus kellegi sõnade järgi ca 1000€, osade arvates mitte. Millest see tuleneb ning kas ka kehtib nt, kui ratas toodud Inglismaalt ja siis Leedus arvele võetud? Kas Eesti Arkil probleem üleüldiselt Leedu rataste tüübikinnitamisega? Olles nii Inglismaalt kui ka Itaaliast toodud rattaga sellist probleemi ei tekkinud. Lihtsalt esmase registreerimise riigilõiv+number ja oligi korras. Ei ole leidnud selget vastust, mis põhjusel osadele peab tüübikinnituse tegema ja osadele mitte?
Mis rattaga tegemist on? Enamusel ratastest on tüübikinnitus olemas. Siis polegi muud kui arvele võtmine. Kui inglismaalt pärit ratas on, siis peab enamasti esitule vahetama. Kui on mingeid tulesi/suunakaid/peegleid vahetatud siis vaata, et oleks vastav E-tähis tule klaasil.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.