Kawasaki VN 2053 / 2215

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Dyno ja häälestus. Võiks küsida miks seda vaja on kui on uus korras tsikkel? Tehaseseaded peaks ju olema parimad? Kahjuks EU-s on saastenormidega mindud liiga nõudlikuks ja tehaseseades tuttuus tsikkel võib valmistada pettumuse.....nagu eelpool kirjutati, et "karjub aga edasi ei lähe", pannes pinki selgub, et keskpööretel on suur jõnks sees pöörete tõstmine ei tõsta võimsust kohati isegi langetab mingil määral. Paigaltvõtul aga tahab liigseid pöördeid. Nõrgema aga hästi timmis tsikliga võib olla parem sõita kui võimsama aga reguleerimata tsikliga. Ideaalis peab võimsuskõver kuni piirajani lineaarselt tõusma, enne piirajat 100-200põõret natule "väreleb" ja kõik. Häda on selles, et pruugitud ja kohandatud tsikkel mis on pool võistlusvormis on kallim kui uus ja seda isegi (vahel) kordades. Lisaks ohutus.....kui ainult välimus on tähtis ja kõik muu on unaruses võib tsikkel kuradima ohtlik elukas olla! Enamuse HD meeste pärusmaa. Kes aga dyno ja häälestuse peensusi teab võiks omaette teema teha, võistlusspordis on see eriti aktuaalne. Parimad osad maksavad standardsetega võrreldes isegi üle 10x rohkem ja siin on rahakott "piirajaks".

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”