Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pilt

Nii need Hayabusa tikkpoldid sinna Kawasaki blokki sisse lähevad helicoilide abiga. Kõik muu on ok aga kawal 1.5 keere ning busal peenkeere. Omajagu sai ka nendega pead murtud, mõtlesin korra, et teeb täiesti ise sobivad tikud, kuid ilmselt oleks see pull kallimaks läinud, kui osta valmis poldid ning sobitada. Zx12r omad oleks keerme ja pikkuse poolest olnud otsesobivusega, kuid siis tuli välja et polt on vapsee M11 mitte M10 :wack: Japsid ikka oskavad üllatada. Kõige nussim teema selle juures on see krdi bloki sobitamine puurpinki, et kõik saaks täpselt sirgelt. On see ju 19 kraadise nurga all kui sirgele pinnasele panna. Naljakas iseenesest kogu teema, kawa mehed panevad suzu juppe ning suzu mehed kawa juppe omale külge :lol: Räägin siis enda tutvusringkonnast.
Otsustasin nüüd seoses selle mootori ehitusega rääkida ka rahasummadest, kuna eestlasele on ju see maru tabu teema, ja kunagu kusagil keegi midagi ei räägi sellest, siis prooviks sellel vähemalt siin teemas selgroo murda. Usun ,et see teema on suuresti abiks neile, kes kunagi tahavad nt Kawa Z seeriat tuunida, näevad kohe ära mis jupid sobivad ning mis hinnaga saab. Mina aga olen pidand hetkel kõik ise välja uurima ja võrdlema lauapeal erinevate rataste juppe omavahel et leida sobivad, kuna sellele pole absoluudselt mitte ühtegi mootori "tuuning" jubinat saada.

Alustame siis näiteks nendest tikkpoltidest. APE toodang, poldid+mutrid 210e.
Plokikaane portimine(sisse-väljalase, põlemiskambri modimine, klapipesad, tasalihvimine) oma-ala parima juures 1100e
ZX14r Kawa Carpenter racing tugevad klapivedrud 200e
Carrillo kepsud ning CP kolvid custom made, teine komplekt kogu maailmas- kokku 1500e
ZX9r sisselaske nukkvõllid 2x kasutatuna ebayst, umbes 110e kokku
ZX9r regullitavad nukkahammakad ning nukakett ja mehhaaniline nukaketi pinguti 330e
Origaal juppe, klapisääre tihendid, mootorile uued tihendid, õlivõttur, nukaketi tallad 340e( hiljem lisanduvad ka uued saaled)
Kasutatud,kuid vähesõitnud väntvõll ebayst 140e(tutikas oleks olnud 1200)
Royal Purple Max Cycle 10W40 õli 100e 4liitrit.
Dynojet Ignition Module 350e
Turboga on ka hetkel teema õhus, panin Holseti müüki, kuna nüüd kui mootor saab tehtud korralikult, tahaks ideaalis panna ka parima turbo mida tsiklile on võimalik panna, selleks oleks Borg Warner EFR 7168F. (1900e). Kuid eks seda vaatab jooksvalt siis, kui mootor koos ja raamivahel. Võibolla jätab ikka esialgu veel holseti ja piinab sellest kõik välja.

Hetkel siis sellised toimingud tehtud, kepsude ja kolbidega läheb 8 nädalat umbes, hea kui augusti lõpuks siis kätte saab. Nagu üleval pool kirjutasin, siis on CP-Carrillo teinud eelnevalt ainult 1 sellise komplekti Holeshot Racingule, ja teistelt tootjatelt pole samuti midagi saada. Otse tehasega, kui ühendust võtsin, oleks komplekt läinud maksma umbes 2500e, kuid siis sain Holeshoti kontakti, võtsin ühendust tolle ninamehe Jack Frostiga, ning tema kaudu pidavat siis tulema üsna palju odavamalt.

Kasutatud väga heas korras väntvõll:
Pilt

Royal Purple max cycle õli, hetkel parim turul saada olev mootorratta mootoriõli
Pilt

Seda konkreetset õli sai testitud dynostari dünopingis, samas kohas kus siis meie kõikide turbo efi rattad on seadistatud. Katsejänese rattaks võeti etanolil töötav vabalthingav stock sisuga kawasaki zzr1400 ratas.Vabalthingav sellepärast, et annab iga tõmbega suhteliselt samad numbrid erinevalt turbo rattast.
Ka õlikile surve test tehti Timken machinega, kui minule ennist vägahea õli "kirsimoos" castrolil oli see 400nm siis Royal Purplel on see aga 2000nm+ . Ka seadistajale endale kes on mitmekümne aastase kogemusega mees, olid tulemused tegelikult väga üllatavad, hobujõu vahe testi kehvema õli ja royali vahel oli tervelt 4hp ning loomulikut survetest mis seletab nii mõnegi varasemalt "premium" õli kasutanud kokkujooksnud turbo ratta dilemmad.
Panen ka pildi üles testi tulemustest:
Pilt
Pilt

A: Õlikile survetest
B: Tagaratta jõud(3x tõmbe keskmine tulemus)
C: Õlirõhk peale 3-me tõmmet
D: Õli temperatuur peale 3-me tõmmet

Peale seda kõike on mul isegi heameel, et mootor katki läks, kuna muidu poleks sellist ehitust vist ette võtnud... :lol: :lol:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”