Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Vn seeria kohapealt ei oska kahjuks midagi kaasa rääkida, kuna puudub kogemus selliste ratastega ja ei taha hakata päris umbluud ka ajama ja arvama kui 100% täpselt ei tea :D Sellel minu rattal oli mingisugune käigunäidik olemas kui ma ostsin, mingisugune 100 eurone mis näitas numbreid kuid lennutasin tolle minema, kuna otsest pointi sellest mulle polnud. 200-250 vahel käitub nagu iga teine naked bike, vahe ainult sellest et kui stock pillid surevad seal ära, hakkab minu oma elama. Eelmine aasta Smashile sõites 3-mest palgirekast möödasõitu tehes tõmbas 150 pealt kenasti gaasist ratta ringi, kuid ilmselgelt sõltus see ka kehvast teepinnasest(eestivärk). Kuid nagu nakediga ikka siis 200+ kiirused pole nauditavad enam püstise asendi pärast- tuul peksab ikka korralikult rindu ning 360laia rehvi tootja max kiirus on ka ainult 210kmh. Kuigi olen proovinud sellel 270kmh kiirust ka selle samuse rehviga, ning ei juhtund midagi. Üldiselt ma tegelikkuses proovin igasugu suuremaid kihutamisi vältida kuna mu sissetulekud sõltuvad 100% juhilubade olemasolust siis ei hakka neid tahtlikult väga riiulile saatma. Kas sa mõtled temperatuuri all mootor töötempi dünopingis ? Eelmine aasta oli mul nii cooler kui ka vesimetanoli pritse kuid tolku neist pole minu sõitude puhul midagi seega lendasid need minema mu rattaküljest. Tulemuseks puhtam ilme ja kaaluvõit 7kg :D Eelmine aasta oli siis 250hp ning umbes 250kg kaalu, tulevaks aastaks siis -25kg ja +100hp ma loodan ;)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”