Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Temperatuur on see mis tapab. Nii bensu kui diiselmootoril ja liigne turbo rõhk. Sprinteri 2-e turboga andis 2,5at survet ja lõpuks oli kolv puru! Siis aga tuli teha juba täis kapremont kuna ka muu oli kulunud, läbisõit 120tuhat. Mida viskoossem üli seda suurem surve kuumana, egas muidu ole 20w-60 ja 10w-60 õlid. Esimene talvel ei kõlba, teine ehk läheb. Õlirõhu ja veetempi näitajad ei ole alati komplektis aga on vajalikud nagu turbo kell turborattal. Cooler peaks teoreeetliselt andma kusagil 5-7% võimsuse lisa ja lisaks on sissetulev õhk külmem. Dakota Digital pakub kella mis on väike ja näitab pinget + veetempi + õlirõhku, omal on see peal. Vigadeks on, et päikesega pole alati näha ja hind. Kui mootor on tehtud kallite osadega pole mõtet läbi kõrvetada peale paari sõitu või dynot.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”