Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Põhja Siil kirjutas:
RasmusL kirjutas:
ranel kirjutas:

See õlitest on küll hea. Välistab paljude kõhutunde meeste jutud.

Ja neid kõhutunde mehi on mitte vähe siin foorumis :mrgreen:

Mingil juhul ei taha seada antud õli kahtluse alla, kuid kas dyno test on ikka õige hinnang õli omadustele?
Õli eesmärk pole ainul suurem võimsus, kuid ka mootori hoidmine seest. Õlikile test on hea, kiud kuid mis oleksid tulemused 5000km pärast?

Üks lihtne näide - kastoorõli on suurepärane libisemise omadustega õli. Seda isegi alguses puhtalt kasutati lennunduses. Kuid kastoorõlil on üks suur kõrvalnähe - kuumusega toimib keemilised protsessid mille lõpp tulemuseks on lakki taoline šlakk.
Teisi sõnu - parem libisemine annab suurema võimsuse (vähem kadu mootorisesemiese liikuumiste peale) kuid on vajalik pidev õlivahetus soovitatavalt mootori läbipesuga.
Muide, osaliselt kastorõliga mootoriõlid on ka tänapäeval kasutuses motospordis. Ja seal vahetatakse õli peale igat võistlust.

Mida ma sellega öelda tahan:
Nimetatud võib olla tõesti väga hea õli, kui testides uut õli dyno peal ja laboris, ei anna tavakasutajale mingit infot, sest enamus vahetab õli mitte tihedamini kui 5000km pärast, ja osad ei vaheta õli ka kahe aasta pärast. Võidusõitjale see test on vist ikka kasulik.

Sul on mõne kohapealt täitsa õigus. Tavakasutajale kellel stock jõuetuma otsa mootor polegi vaja seda 33e/L õli sisse panna, see oleks ilmselt raiskamine- piisab ka tavaliselt. Siin teemas aga ma räägingi asjadest mis on vajalikud võimsale mootorile. Test tehtigi niiöelda rohkem performance mootoreid silmas pidades.

TiitX11, ma ju kirjutasin, et sellel rattal oli juba korra cooler ning ka vesipritse, teoorias väitsid kõik, et maru vajalik ja saad 30hp juurde. Tulemuseks oli see et cooleriga kuumenes hoopis üle, ja see et cooler sinna etteotsa mahutada nii nagu peaks oleks vaja ruumi kõvasti juurde. Seega mina lähtun praktikast mitte teooriast, ja ütlen et mul pole neid vaja. Sama nagu turbokell(boostikell ? ) pole mu rattal, sest jällegi praktika näitas et pole aega vaadata, kui kiirendama hakkad ja rõhk tõuseb, seega mis ma topin neist kelladest. Hetkel on ainult motogadgeti spido ja innovate firma tempi näidik.



If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”