Otsin: mootorratta rent (1200gs adventure)

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Otsin: mootorratta rent (1200gs adventure)

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Raki kirjutas:
KIBU kirjutas:

Oled sa UM pakutava mõnetunnise (pigem "too õhtuks tagasi ja pane paak pärast täis") proovisõidu juba teinud??? Uue ADV -ga on lihtne, kui vesijahutusega gessu eripärad ei häiri siis pikemal sõidul midagi erilist välja kah ei uju. Tsikli olemusest saad suht kiiresti pildi kätte, selleks piisab täiesti UM poolt pakutavast ajast. kodutöö tuleb enne ära teha, et sa proovisõidul juba teaksid mida tähele panna ja mida proovida. nt. õpi enne sõidureziimide seadistamine iseseisvalt selgeks kuna proovisõidu rattal on vaikeseadeks "RAIN" ja sellega täit pilti ei saa. päris enda järgi ideaalseks tuleb tsikkel niiehknaa ise timmida. madalamad jalarauad, nihutatud lenks, teine sadul jne.

Ma olen päris palju reviewsid vaadatanud ja kuskil pole seda eraldi mianitud, et mis see vesijahutuse eripära on?

Eks seda ongi raske seletada. või noh, mäletan et peale uue vesijahutusega gs-i proovimist oli erinevusi välja tuua küll a praegu aasta hiljem kirja panna päris keeruline. mina käisin nädal enne proovisõitu viimast õhk/õli jahutusega ratast proovimas ja lähtusin sellest kuna see mulle väga meeldis, uut läksin üldse proovima kuna lihtsalt uut oleks tol hetkel kordades lihtsam hankida olnud. Uus oli väga teistsugune võrreldes vanaga. Vanal on iseloomu ja tsikkel justkui elaks. annad gaasi siis väriseb, kui käik liiga kõrge siis väriseb ja ägiseb kuna veits raske on pööret koguda, maanteel ühtlase pöördega pikalt sõites törtsti gaasi lisades ratas justkui võpatab ja rõõmustaks jne. ühesõnaga vanaga on kerge lähedane side tekkima umbes nagu loomaga ja uuega midagi sellist ei ole. Uus seevastu on masin väga tänapäevases võtmes. ei värise ei ägise, teeb täpselt nii nagu vaja. nagu robot. kaasi lisades jah mootori hääl valjeneb ja muutub kuid tunda pole suurt midagi. ainult spido näit kerkib väga kiiresti. tekib küsimus, et kui sa ajapeale ei sõida siis mis kasu on kiirusest kui see mõnusat tunnet ei tekita. sõites mõtlesin, et sellisega oleks mugav tööd teha, näiteks taksot sõita või pikamaavedu kuid rõõmu sõidust nagu ei saa eriti. (võrreldes vanaga)
Praegu mõtlen, et matkarattal võibolla oleks uus vibravaba (igav) mootor siiski parem. neil kellel see rahulikkus, justkui tsiviliseeritus proovisõidul juba ei häiri siis kindlalt parem. võimsuse lisa on kah niiöelda "vahest kasutatav". maanteel suurel kiirusel kannatab pikemalt lasta ilma, et mootor karjuks käes. kui vana on puhtalt aeglaselt/legaalsetel kiirustel sõitmise pill siis uuega kannatab ka sporttouring ratastega pikemalt koos sõita. kiirem ta kokkuvõtvalt väga ei olegi kui vana, paigalt kiirendus võib camheadil isegi parem olla, kuid suurematel kiirustel ei ole sellist mootori piinamise tunnet ja saab rahus lasta.
Teine aspekt on vedrustus. mina üldise kiidulauluga kaasa ei laula sellekohapealt, et uue inteligentne vedrustus koostöös juhiabidega nii väga parem on kui vanal. pigem jättis teeäärset kruusa sõites maantee kõrval vana gs rohkem "omas elemendis" tunde. pigem on uus gs selline mis ilma el abideta väga hakkama ei saaks, kuid koos elektroonikaga on uuel ka väga mõnusaid nüansse näiteks ABS ainult esirattal ja pidurdamisel isereguleeruv vedrustus. (seepärast ei tohiks uusi ilma kõikide lisadetta üldse osta mu meelest). tuulesuunajad või kogu aerodünaamika on palju parem kui vanal ehk väga hea.
Uuel on ka elektrooniline gaasirutska mis tahab harjumist, kuni kolmanda käiguni suht kohutava lülitamisega käigukast...(selle aasta mudelil on käigukasti küll veidi muudetud kuid osad kasutajad ütlevad, et midagi ei muutunud sellest) kindlasti on neid eripärasid veel aga mul praegu rohkem ei tule.

5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”