Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Dünograafikud ja kõik muu info varasematest setupitest on siin teemas olemas, tasub aeg maha võtta ja läbi lugeda :D Dynojeti ignition modulega saab ka igat silindrit eraldi seadistada, kuid selle vajalikkust teab vast seadistaja rohkem. Jõunumbritest rääkides siis turbopillide puhul läheb see tavaliselt nii: stock jõud 1 bar rõhuga korrutatakse kahega. Ehk siis kui sellel rattal on originaalis 93kw siis kilose rõhuga tuleb umbes 180kw. Kuid kuna surveastet tuleb madaldada, siis mingi osa sellest 93 kilowatist kaob ära, ning mul konkreetselt esimese turboga(mitsu td04) 1,3bariga oli 180kw 160nm. Viimane setup oli 202kw ja 190nm. Nüüd aga täpsemalt rohkem ei hakka spekuleerima, kuna ei tea täpselt kui palju kaane portimine ja nukkade kraadimine ning süütenurga keeramine juurde annab. Tean aga ühte autot, millel kaane portimine andis puhtalt 80hp juurde sama rõhuga. Tehtud sai too kaas sama mehe poolt, kes mullegi hetkel teeb. Ca 350hp-ga võiks rahule jääda, kuid hetkel tahtmine pigem väänet lisada, niipalju kui saab. Tasub ka meeles pidada, et tegu on ikkagi 953cc mootoriga, ning turbo hayabusa pöördemomenti sellest nagunii välja ei võlu. Tulles kasutaja Tort jutu juurde, siis see "prussiga selga" efekt oli esimese pisikese turboga. Väike viga oli ka tegelikult välise wastegate väljavõtus kollektorist(gaasid ei vooland ideaalselt)-Algul poos kinni ning siis pani minema, Holsetiga oli ikka väga "smooth" sõita, kuid jah puhkuma hakkas korralikult natuke liiga hilja ning siis oligi piirajas. On tegu ikkagi suurtele diiselmootoritele mõeldud turboga, Borg Warner efr oleks täielik vastand, ning rusikas silmaauku väiksele bensiinimootorile. Sellega kaoks ära vajadus pidada välist wastegatet ning BOV-i. Need mõlemad efr seeria turbole sisse ehitatud, ning majandavad ka suure rõhu juures ideaalselt. Muideks BW efr 7163f turboga võeti hayabusast 530hp ning peaaegu samapalju väänet! Ja sõitis miilile 403kmh ja seda täiesti stock välimuse juures(v.a pikem kiige). Seda siis 1,8 bari juures ning etanooliga.

Kuid mootorivärvist- mis värvi sa selle siis teeksid ? Minu silmis on see punane just ideaalne sellele kooslusele. Miinus selle juures on see, et ei peegelda soojust välja nii hästi kui tava mootori mustvärv.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”