Honda Transalp 1992 ranel

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Automootorite puhul on mul mitu näidet tuua kus rõngaste vahetamine ilma hoonimiseta lõppes hullema õlikuluga kui enne remonti tulemist.
Päris mitu mootorit olen pidanud üle tegema. Hoonimisest on kahjuks päris palju erinevaid meetodeid ja jutte liikvel. olen näinud ka ise kuidas on mootorisse kivid sisse lõkatud ja siis nö. ülemist ranti maha lihvitud :(

Mina teen isiklikult wd-40 või muu sarnase õliga, keskmise või peene kiviga ja võimsa akutrelliga mis annab võimaluse hooni väikse kiirusega käitada. Kui lasta seal 500rpm-i siis kaob asjal mõte ära.
Väikse pöörlemiskiirusega ja edasi tagasi liikudes on täiesti võimalik saada tehasega identne tulemus.

Sama teema on klappide soveldamisega. Kui klapid niisama peavad, siis ei torgi üldse. Pigem maksta mõni kopikas juurde ja lasta pesad õigeks lõigata. Kui see klapi ja pesa puutepind on juba liiga lai, siis see soveldamine on ainult agoonia pikendamine. Tihti on ka juhtpuksid juba otsas. Windorf lõikab pesasid nii, et soveldamisega ei ole vaja enam üldse pead vaevata.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”