Jawa 638 väntvõll nii kinni kui kinni
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
unimüts
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Jawa 638 väntvõll nii kinni kui kinni
Nii väike mure mul. Nimelt andsin sõita jawa 638 ja sõideti Tartusst võrru 80km/h ühtlase kiirusega. Vahepeal jahutati ka mootorit-- mingi 3-4korda. kõik oli ideaalne, kuni pea võruni nimelt õnneks võiksel kiirusel tõmbas tagaratas plokki ja väntvõll kinni. Millest võib olla see tingitud .-. ei saa ma aru? Nimelt algselt avasin et kolvid kinni kuid kolvid on lahti -- silindrid võtsime täna maha. Kuid väntvõll on nii kinni kui kinni. Ilma ettehoiatamata lihtsalt kiilus kinni. Mis võib oilla selel põhjuseks. Minul lühemaid sõite tegi väga hästi- ei mingeid probleeme. Võruni sõites ta oli sõitnud väga ideaalselt ei mingeid probleeme. Välja arvatud see äkiline väntvõlli kokkujooks. JA mis seal täpselt sai kokku joosta. Laagrid kuskil pooleks.- ei usu. võntvõll pooleleks -- ka ei usu.
RK @ ei saa aru millest see tingitud oli
Lisaandmed mootorist: lahti kartereid ei ole teda keegi võtnud. KOlvirõngaid 1 kord vahetanud spetsialisti töö, läbisõit on 13tuh. JA usun, kuigi usun, et ta sai mingi 500 km viimasel aastal enne mind vatti ei andnud ta mulle sellest tunda -- mootori poole pealt.
Kust hakata otsima vigu ma ei tea.
Paluks targematelt ideid.
unimüts@ on jalamees-- nuuks nuuks
RK @ ei saa aru millest see tingitud oli
Lisaandmed mootorist: lahti kartereid ei ole teda keegi võtnud. KOlvirõngaid 1 kord vahetanud spetsialisti töö, läbisõit on 13tuh. JA usun, kuigi usun, et ta sai mingi 500 km viimasel aastal enne mind vatti ei andnud ta mulle sellest tunda -- mootori poole pealt.
Kust hakata otsima vigu ma ei tea.
Paluks targematelt ideid.
unimüts@ on jalamees-- nuuks nuuks
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
-
BlingBling
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
unimüts
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
hmm
Kepsud liikusid, mäletan, et üks kõlksas sildrite mahavõtmise ajal vastu karteritBlingBling kirjutas:Alati ei pruugi see väntvõlli viga olla, ehk laagrid? Kas kepsud liiguvad edasi ja tagasi? (mitte üles-alla)
Kuid kontrollin teise ka järgi homme.
Kas kellegil on ideid kuidas sikutada laager välja ilma, et kakuks mootorit laiali. Keevitada pulk laagrile otsa ja sellest sikutada oli siin üks idee.
Kuid laager ei lähe ju paugupealt puruks. TA annab ikka ennem tunda. Käimalöömisvända peal istus mees ja ta ei liikunud 1mmˇki. Proovin homme mootorit siduripoolt lammutada, siis saab laagrite seisukorrast teada. Ehk saab kerge vaevaga ikka lahendada, kuid ei usu.
Raivo
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Re: hmm
Teadmiseks kõigile: Tavalise elektrood keevitusega ei saa laagreid keevitada (laager laguneb sõna otseses mõttes ära). See asi on juba ammu järgi proovitud.unimüts kirjutas:
Kas kellegil on ideid kuidas sikutada laager välja ilma, et kakuks mootorit laiali. Keevitada pulk laagrile otsa ja sellest sikutada oli siin üks idee.
Jawa ju...eintz kirjutas:pole kordagi mainitud karteris olevat õli
Küllap ikka laager lendas. Kui sidurikorv lilleks, esmase ülekande kett pooleks ( 638-l ikka on?) või genekas lõngakeraks oleks läinud, siis oleks tõenäoliselt kuulda olnud ja jahutamise jutt ka nagu ei passi hästi... Küljekaaned maha ja kui midagi välja ei kuku seejärel karteripoolte laialivõtmisest ei pääse.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
unimüts
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Nii ma vist teengi. Siudur eest ära ja siis saab aru. Ma loodan, et üks külgmistest laagritest ikka läbi muidu on hambad. St alati kui ma enda kartereid pooleks võtan -- lõhun midagi ära karter vms. Loodame et otsa laager läks muidu 2tuh pauk mulle varuosadeks+ tehase mootori laiali lammutamise väärtus.spinna kirjutas:Jawa ju...eintz kirjutas:pole kordagi mainitud karteris olevat õli
Küllap ikka laager lendas. Kui sidurikorv lilleks, esmase ülekande kett pooleks ( 638-l ikka on?) või genekas lõngakeraks oleks läinud, siis oleks tõenäoliselt kuulda olnud ja jahutamise jutt ka nagu ei passi hästi... Küljekaaned maha ja kui midagi välja ei kuku seejärel karteripoolte laialivõtmisest ei pääse.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Peida kõik haamrid ja meislid ära ning püüa kuskilt tõmmitsad laenata 
Siis ei lõhu midagi.
See jahutamise jutt viitas nagu ülekuumenemisele ja hilisem kinniolemine kuskil allpool viitab nagu võimalikule siniseks lastud laagrile ja see kõik viitaks nagu tõepoolest õliprobleemile - > ega sul paagis ometi puhas bensiin ei olnud? Sõber ise tankimas ei käinud?
Siis ei lõhu midagi.
See jahutamise jutt viitas nagu ülekuumenemisele ja hilisem kinniolemine kuskil allpool viitab nagu võimalikule siniseks lastud laagrile ja see kõik viitaks nagu tõepoolest õliprobleemile - > ega sul paagis ometi puhas bensiin ei olnud? Sõber ise tankimas ei käinud?
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
unimüts
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Ülekuumenemisele see ei viitanud. Suht norm kuumusega olevat olnud silindrid. Peatit et helistada ja ma ei usu ka et üle kuumenes. Paagis oli ehk isegi 2 kordne õli norm ja tankimas ei käinud keegi. Paagis oli mingi 10-12 liitrit bensu muidu. Juurde ei olnud tekkinud.spinna kirjutas:Peida kõik haamrid ja meislid ära ning püüa kuskilt tõmmitsad laenata
Siis ei lõhu midagi.
See jahutamise jutt viitas nagu ülekuumenemisele ja hilisem kinniolemine kuskil allpool viitab nagu võimalikule siniseks lastud laagrile ja see kõik viitaks nagu tõepoolest õliprobleemile - > ega sul paagis ometi puhas bensiin ei olnud? Sõber ise tankimas ei käinud?
Ma tean kuidas lahti võta mootorit olen seda palju palju kordi teinud. Kuid alati juhtub just enda mootoriga midagi. Seetõttu ma ei tahagi remontida enda mootoreid.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
-
unimüts
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Nii: Mootor laiali võetud ja mis näha käigukastis vaatas vastu 2 tehase valu kahvlit. Võimatu selle aasta masina puhul. Teine asi käigukast sitta täis nagu oleks tavotiga sõidetud.
Esmase mure juurde tagasi:
Väntvõllil laagrid perses mis perses siduripoolset jah see polnud enam laagri kujuga. Keskmised laagrid ka küpsed. Uued laagrid olemas, kuid jama on ka.
Unimüts nuttis kui ladus 1500 eeki laagrite eest lauda.
St Väntvõlli me lahti võtame küll ilusti kõik laome kokku ka. Kuid kokku surumist ei saa me teha kuna stants paadid väntvõlli vahele panemiseks on puudu. Kellel pakkuda 11mm paksuseid stants plaate, et saaks midagi väntvõllile vahele panna. Või kesTEGELEB TARTUS VÄNTVÕLLIDE RIHTIMISEGA. Kiirelt vaja esmaspäevaks tahaksjuba sitta kaelast ära saada. Ps asukoht kus tehakse väntvõlli kokkupanekut ei oma eriti tähtsust kui ollakse nõus cargo teenusega. samas tuleb ka korralikult ülerihtida, kuigi mul abiline seda ei pidanud eriti oluliseks korraliku töö puhul.
Appi kiirelt abi vaja Stantsplaatide puudus on suur ja kiire on ka.
Esmase mure juurde tagasi:
Väntvõllil laagrid perses mis perses siduripoolset jah see polnud enam laagri kujuga. Keskmised laagrid ka küpsed. Uued laagrid olemas, kuid jama on ka.
Unimüts nuttis kui ladus 1500 eeki laagrite eest lauda.
St Väntvõlli me lahti võtame küll ilusti kõik laome kokku ka. Kuid kokku surumist ei saa me teha kuna stants paadid väntvõlli vahele panemiseks on puudu. Kellel pakkuda 11mm paksuseid stants plaate, et saaks midagi väntvõllile vahele panna. Või kesTEGELEB TARTUS VÄNTVÕLLIDE RIHTIMISEGA. Kiirelt vaja esmaspäevaks tahaksjuba sitta kaelast ära saada. Ps asukoht kus tehakse väntvõlli kokkupanekut ei oma eriti tähtsust kui ollakse nõus cargo teenusega. samas tuleb ka korralikult ülerihtida, kuigi mul abiline seda ei pidanud eriti oluliseks korraliku töö puhul.
Appi kiirelt abi vaja Stantsplaatide puudus on suur ja kiire on ka.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Vii sõmmerpallu mõtsa juurde tema tegeleb nende asjadega.unimüts kirjutas:Kes paneb Lõuna eestis väntvõlle kokku, ning rihib ta ära. Asjaga igati kiire taga,
Aga kui ei viitsi ise tegeleda siis vii ülo Raudsepa kätte ja tema ajab ise asjad korda, aga arvesta sellega, et Ülo võta piraka summa veel vahelt ka.
Mudakoll
-
unimüts
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
mca15 kirjutas:Vii sõmmerpallu mõtsa juurde tema tegeleb nende asjadega.unimüts kirjutas:Kes paneb Lõuna eestis väntvõlle kokku, ning rihib ta ära. Asjaga igati kiire taga,
Aga kui ei viitsi ise tegeleda siis vii ülo Raudsepa kätte ja tema ajab ise asjad korda, aga arvesta sellega, et Ülo võta piraka summa veel vahelt ka.
palun jaga mulle telefoni numbreid. Kumbagi meest ma ei tunne ja seega ei oska ka numbreid küsida.
RK
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ülo Raudsepa number on 5047560 (tema firma nimi on AS Ramo)unimüts kirjutas:mca15 kirjutas:Vii sõmmerpallu mõtsa juurde tema tegeleb nende asjadega.unimüts kirjutas:Kes paneb Lõuna eestis väntvõlle kokku, ning rihib ta ära. Asjaga igati kiire taga,
Aga kui ei viitsi ise tegeleda siis vii ülo Raudsepa kätte ja tema ajab ise asjad korda, aga arvesta sellega, et Ülo võta piraka summa veel vahelt ka.
palun jaga mulle telefoni numbreid. Kumbagi meest ma ei tunne ja seega ei oska ka numbreid küsida.
RK
Aga mõtsa nr mul ei ole, helista Ülole ja küsi tema käest
Mudakoll
-
unimüts
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
mca15 kirjutas:
Ülo Raudsepa number on 5047560 (tema firma nimi on AS Ramo)
Aga mõtsa nr mul ei ole, helista Ülole ja küsi tema käest
Andesta veelkord, kuid ei saa nimest "mõtsa" aru, palun täpsusta. Nädalaalgul tegelen kontakteerumisega. Siis hea kohe küsida, kui tean inimese täisnime. Muid võimalike tel nr otsimisevõimalusi on ka olemas näiteks www.1188.ee
Kuid ikkagi vajaks tervet nime.
Tänud ette.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
-
tsiklivendd
- Postitusi: 104
- Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
- Asukoht: Tartu
Mõtsal tavaliselt alati palju tööd.mca15 kirjutas:Vii sõmmerpallu mõtsa juurde tema tegeleb nende asjadega.unimüts kirjutas:Kes paneb Lõuna eestis väntvõlle kokku, ning rihib ta ära. Asjaga igati kiire taga,
Aga kui ei viitsi ise tegeleda siis vii ülo Raudsepa kätte ja tema ajab ise asjad korda, aga arvesta sellega, et Ülo võta piraka summa veel vahelt ka.
Unimüts, tean kellest jutt käib ja saan selle vända tema kätte viia.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.