Parandusõigus(Right to Repair) & rattad
-
Teema algataja - Postitusi: 1760
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Parandusõigus(Right to Repair) & rattad
jaan mmc kirjutas:IT ei ole tegelikult hoomamatu koll
Sama kehtib ka mehaaniliste seadmete kohta, mõned aastad/kümned õppimist ja ... valad mootoriplokke, hammakaid ja kolbe
Põhiline vahe on selles, et sienemisbarjäär läbi arvuti on väiksem.
Arvuti + sobiva juhtme saab hankida 100-1500€ eest, muid kulutusi pole vaja teha. Enamus kulutusest on siiski arvuti enda hind, mis on enamusel niikuinii olemas. Mootori remondiks on vaja päris suurt ampluaad erinevaid tööriistu ja vahendeid. Niisama proovimine vajab suuremat investeeringut.
Lisaks on olemas rikkam meedium, mis selgitab mis valesti on. Pole põhjust infot erinevatest allikatest kokku korjata(mis on tolerants/vajalik moment/jne...), kõik on toodud kokku ühte seadmesse. Ei pea lihtsalt teadma, et poldid käivad mingi kindla momendiga kinni vaid vajalik info tuleb ise ekraanile siis kui seda vaja on.
Ilmselgelt ei saa ilma reaalse mehaanikata ja teemad on üksjagu kattuvad, aga isiklikult ei igatse taga ka seda aega kui karpat lihtsalt tunde järgi regulliti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.