Matkavarustuse turvamine

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Ronk
Postitusi: 927
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 7 korda

Matkavarustuse turvamine

Lugemata postitus #1 Postitas Ronk » 17 Juul 2017, 16:17

Tekkis küsimus peamiselt siin Euroopas matkavarutusega. Minnes kahe rattaga, millel ühel täis kohvri ring ja teisel torukott + paagikott, siis kuidas on linnades ja muudes kohtades tsikli üksi jätmisega? Mõtlen just et millistes kohtades võidakse minna uudistama koti sisu ning kuidas seda vältida?
Jätta pigem valvega parklasse või kinnitada mingi pidurikettalukk kuidagi varustuse külge? :)


Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 3906
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 280 korda
Tänatud: 271 korda
Kontakt:

Re: Matkavarustuse turvamine

Lugemata postitus #2 Postitas Macintosh » 17 Juul 2017, 16:49

Heaks kaitsevahendiks peetakse ka tsiklikatet, sest vargad eelistavad kattega mitte askeldada.

Koti kaitseks aitaks ideaalselt PacSafe eXomesh.
55L-bag-protector.jpg
PacSafe eXomesh 85L
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 336
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Matkavarustuse turvamine

Lugemata postitus #3 Postitas Jesper » 17 Juul 2017, 16:56

Ega mingit reaalset turvalisust ei saa toru- ja paagikoti puhul nagunii, pigem see on selline psühholoogiline mäng - mul on kogu see pehme kupatus tavaliselt nii agronoomilise välimusega ja samas üsna tihkelt kinni rihmatud, et siiamaani pole nagu keegi huvi tundunud. Supermarketisse lähen tavaliselt kuskil unises väikelinnas, kus vargused pole väga teema, noh ja öö läbi eemal olles muidugi korjan kõik maha. Samuti on pakkimise järjekord selline, et lahtisest otsast alustades ei kuku esimese asjana Leatt ja jope välja, vaid ikka mustad sokid-särgid-alukad - tüüpiline varas krahmab esimese asja mis näppu jääb ja tõmbab tuld, ta ei hakka seal koti sisu algoritmiliselt sorteerima :)

Üldiselt vargaid on maailmas tegelikult väga vähe ja bikereid kes mingit kahtlast tonti ilmselgelt talle mittekuuluva ratta kallal askeldamas nähes vahele lähevad on palju, lihtsalt see on rohkem enesetunde küsimus - kui kahtlus ikka natuke närib sees, et kas pagasiga kõik ok, siis on ka vaatamisväärsust vms asja samal ajal raske nautida.

Nutikad inimesed on muidu sellise süsteemi välja mõelnud nagu Pacsafe, vt http://www.pacsafe.com/accessories/backpack-protectors/ . Kui hästi ta nüüd reaalselt tangide vms oportunist-varga standardarsenali vastu töötab on iseasi, aga endale hingerahu andmise mõttes on võib-olla mõistlik ost.
Kasutaja avatar

AnTyx
Postitusi: 105
Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
Tsikkel: Honda VFR800 VTEC '02
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Matkavarustuse turvamine

Lugemata postitus #4 Postitas AnTyx » 17 Juul 2017, 23:41

Ronk kirjutas:Tekkis küsimus peamiselt siin Euroopas matkavarutusega. Minnes kahe rattaga, millel ühel täis kohvri ring ja teisel torukott + paagikott, siis kuidas on linnades ja muudes kohtades tsikli üksi jätmisega? Mõtlen just et millistes kohtades võidakse minna uudistama koti sisu ning kuidas seda vältida?
Jätta pigem valvega parklasse või kinnitada mingi pidurikettalukk kuidagi varustuse külge? :)


Käisin kohvriringi + torukotiga tagaistmel, viimases olid matkaasjad. Ütleme nii, et suurlinnades parkisin sellistes kohtades, kus inimesed alati käivad mööda (varas ei saa privaatsust), ja siis ei olnud probleemi minna kuskile linna peale sööma, poodi, vms. Kaamera ja muu tähtis värk oli nkn paagikotis, mis muutus väga lihtsalt õlakotiks, või läks tagakohvri sisse koos kiivri ja kindadega.

Kui valvega parkla on olemas, kasuta - enda heatunde pärast. Kui ei ole, pargi mõistlikult. Mina mingit kettalukku ei pannud, isegi kui tsikkel oli Bremenis või Berliinis mitu päeva niisama tänaval pargitud... aga noh, mul on HISSiga Honda, mille varastamine on majanduslikult ebaotstarbekas. :D
SFV650>CBR600F3>VFR800


Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline