Triumph rattad a.k.a. Briti masinad → Re: Triumph rattad


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Ahoi,

kunagi sai siin oma (eelmisest/esimesest) Street Triplest üldisemat juttu tehtud...siis nüüd mõtlesin infoks siia oma Smashil läbi viidud "täpismõõtmised" ka lisada...et äkki kunagi kellelgi otsustamisel abiks või nii. :mrgreen:

IMG_20170720_205110.jpg

Ratas on siis u.19tkm sõitnud, täiesti tehaseseades ja suvalise tänavarehviga. On küll Arrowi sumbutid originaalide asemel, aga see ka siiski tehase kola neil . Tegelikult isegi õhufilter ja küünlad veel tehasest pandud, sest 20tkm hooldust ei hakanud ka selle väikese asja pärast "ette ära" tegema, ilmselt ongi paras järgmiseks kevadeks jätta...

Sel paberil on siis parim aeg, parim kiirus tuli ühel teisel katsel küll isegi 184,6 vms, aga siis oli aeg ikkagi 11,94xx. Üldse tegi headmeelt see, et kõik ajad olid suht ühe kümnendiku sees, vahemikus 11,9x-12,0x (...välja arvatud muidugi viimane ja kõige olulisem sõit eliminaatoris, kus reaktrioonile keskendudes pöörded vist suts lahjaks jäid ja ratta hoopis välja suretasin :wack: ).

Õnneks ei pandud ka kuhugi tuhandeste klassi, seal korra küll kahtlusmoment oli, et kas 650 oli see 600-te piir või ka 675...aga otsustati ikka, et las jääb 600-te sekka. Ja nii kui nii seal paar GSXRi ja RRi olid ikka silmnähtavalt kiiremad, seega vast polnud põhjust kellelgi väga protestida ka...kui, siis võibolla Daytonaga (mingi 88-92kW?) oleks kiireimatega konkureerinud, aga see selleks. Endal lihtsalt oli hea meel, et võrdsematega koos sõita sai ja tavalise väikese nakedi kohta tundub ta siiski täitsa talutavalt käbe pill olema...

triumphidsmash.jpg

Siia lõpetuseks siis üks pilt "saatusekaaslasest", kes line-upis leida õnnestus ja kellega ka paar sõitu tehtud sai. Laheda olemisega läti noormees, kellega nüüd ka püsivam kontakt, kui vaja naabervabariikide Triumphlust edendada vms!
Nende sõitude lahedaim puänt oli muidugi see, et tolle tegelase paar kaasas olnud sõpra tulid kohe mu neid sadulaaluseid sumpse laitma, et need on rasked ja pahad ja vales kohas jne...et neil nüüd peale seda, kui kõhu alla mingi "mini-sportsumbuti" pandud ja mingi võidusõidu jämedamate torudega kollektor ja aju ümber seatud jne., on rattal sootuks teine hingamine ja parem minek! Võibolla kuskil ringrajal küll, et kaalu vähem või raskuskese allapool vms...aga seal esimene sõit 0,5sek minu kasuks oluliselt parema lõppkiirusega ja teine sõit siis 0,4 sek, ehk et polnud neil see esimene kaotus ka koba vms.
Ühesõnaga, siit moraal: pole ikka mõtet igasugu sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] ja sohvtikatsetustega tehase inseneride tööd p...se keerata! :ner:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”